quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:55 schreef ditisHuub het volgende:hahahaha Danny, laat je nou niet zo kennen! Je kan ons van alles in de schoenen proberen te schuiven, maar waarom denk je dat we in de COS komen? (en veel ook) omdat we willen weten wat er bij de streamer op ons officiele forum leeft!
En hoeveel kritiek wordt er ook wel niet geuit die totaal niet terecht is, als je dan over 2 of 3 posts hebt waar ik in ff wat er uit flapte....
kan ook de schuld aan hoge koorts geven, maar dat doe ik niet!
1 - lul je nou alweer over m'n aangedragen argumenten heen?
2 - ik heb koorts nooit de schuld gegeven. ik heb genoemd dat ik koorts had die avond, maar ook stellig gezegd dat ik volledig achter alles stond (en sta) wat ik gezegd heb.
3 - Volgens bart is bijna alle kritiek terecht. Als je nu WEER om de quote gaat vragen moet ik je vragen terug te lezen naar de vorige keer dat je daarom vroeg
Ik vind het een behoorlijk zwaktebod dat je niet op de aangedragen punten in gaat, maar ervoor kiest door selectief te lezen de boel om te draaien en te verhullen dat je geen weerwoord hebt. Laat de semantics nou even voor wat ze zijn en ga in op de aangedragen punten.
Ga je nou echt de tampons, de pil, de tandpasta en tandenborstels en ALLE kleding etc eruit halen?
Mja, je zal wel moeten. En ik kan alleen maar hopen dat men dan ook stemt om ze NIET de bunker in te gooien. Ik wil wel zien hoe dat opgelost wordt als Marielin en Eline de bank onder zitten te bloeden. Leuke streams hoor, iedereen in z'n blote reet.
Kortom; de gegeven opties kunnen imo nooit worden waargemaakt en daar gaat het hernieuwde concept al meteen weer de mist in.