Deed me enigzins denken aan Valverde die vorig jaar in eerste etappe van Tour Kirchen achterhaaldequote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:18 schreef OProg het volgende:
Het was toch wel een wereldjump van DiLuca trouwens.
Vanuit de heli deed het er een beetje aan denken idd, Valverde kwam wel van wat verder.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Deed me enigzins denken aan Valverde die vorig jaar in eerste etappe van Tour Kirchen achterhaalde
Zich ietwat liet afzakken? Hij werd gewoon gelost. Net als dat hij altijd naar achteren zakte in de groep op het moment dat het tempo omhoog ging. Die gaat morgen inderdaad op minuten binnenkomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef sitting_elfling het volgende:
die etappe van morgen ziet er best tsjill uit. De eerste 8 km is het een vuurwerk van aanvallen dan is het lekker 80 km naar beneden fietsen om daarna weer stijl omhoog te gaan
Puur aan het feit dat Armstrong zich ietwat liet afzakken aan het eind van de etappe verwacht ik hem morgen op minuten binnen!![]()
Hij zag er op de eerste col al niet erg fris uit. Maar ik vrees dat Lance keihard door het ijs gaat zakken. En of dat nu allemaal door zijn sleutelbeenbreuk komt...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zich ietwat liet afzakken? Hij werd gewoon gelost. Net als dat hij altijd naar achteren zakte in de groep op het moment dat het tempo omhoog ging. Die gaat morgen inderdaad op minuten binnenkomen.
Lance gaat keihard afzakken morgen. Die man wordt op minuten gereden morgen. Dat kan haast niet anders.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hij zag er op de eerste col al niet erg fris uit. Maar ik vrees dat Lance keihard door het ijs gaat zakken. En of dat nu allemaal door zijn sleutelbeenbreuk komt...
Terug klimmen? Dat is toch gewoon afdalen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Popo rijdt terug bij Astana en kan plots terug klimmen.
Wat een buitengewoon toeval.
Dat lijkt me idd ook, zoals gezegd zag 'ie er op de eerste col al niet fris uit en daar werd nog niet hard gereden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lance gaat keihard afzakken morgen. Die man wordt op minuten gereden morgen. Dat kan haast niet anders.
Nuja... sleutelbeenbreuk vlak voor giro, zijn piek lag al niet op de giro en 3jaar out geweest. Wat hij hier laat zien is gewoon straffe kost met zijn geschiedenis. Als hij de toppers niet kan volgen zou ik niet echt over door het ijs zakken spreken... Weet je nog ullrich in 2006? Giro gedaan als voorbereiding en overal uitzakte? was ook met oog op tdf. Hopelijk houd hij zich koest en forceert hij niet zoals vandaag. Mss dat we hem dan eens in de aanval zien naar het einde toe _o_quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hij zag er op de eerste col al niet erg fris uit. Maar ik vrees dat Lance keihard door het ijs gaat zakken. En of dat nu allemaal door zijn sleutelbeenbreuk komt...
Ik vond armstrong er alles behalve fris bij zitten de laatste 5 kilometers en had echt het idee dat op het eind toe dat de versnelling er in kwam hij op goed op z'n tandvlees zat. Doet me beetje denken aan salvoldelli van de afgelopen jaren, iedere keer werd hem toch wel een hoge verwachting opgescheept en elke keer bij de eerste beste bult omhoog zat hij in de laatste groep met een gezicht op onweer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:46 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Nuja... sleutelbeenbreuk vlak voor giro, zijn piek lag al niet op de giro en 3jaar out geweest. Wat hij hier laat zien is gewoon straffe kost met zijn geschiedenis. Als hij de toppers niet kan volgen zou ik niet echt over door het ijs zakken spreken... Weet je nog ullrich in 2006? Giro gedaan als voorbereiding en overal uitzakte? was ook met oog op tdf. Hopelijk houd hij zich koest en forceert hij niet zoals vandaag. Mss dat we hem dan eens in de aanval zien naar het einde toe _o_
Nu heb spijtig genoeg wedstrijd niet gezien... maar 6man van astana in top32 is toch vrij riant.. en blijkbaar heeft popoyvch ook nog ergens zijn adem teruggevonden
Ik denk niet dat hij door het ijs gaat zakken, ik denk dat tijdverlies morgen ingecalculeerd is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Van astana site:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef KneiterS het volgende:
Trouwens: Armstrong en Horner zeggen op hun sites dat de tijd die Armstrong verloor te wijten was aan een technisch probleem.
quote:"We finished with a big group and I lost 15 seconds, but that is not so much," said Armstrong. "Moreover, I needed to make an adjustment to the derailleur. Of course, it was not a very difficult climb. For Di Luca it was a perfect finish with the gradual climb. Basso, Di Luca, Garzelli and Cunego all looked very good. Tomorrow will be a better indication. It will be a long and hard day. We'll see. I don't know what to expect. I am happy
with my performance of today. This was my first big climb since retiring. I had a good feeling and no collarbone pain at all,"
Technisch probleemquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:15 schreef KneiterS het volgende:
Trouwens: Armstrong en Horner zeggen op hun sites dat de tijd die Armstrong verloor te wijten was aan een technisch probleem.
Dat tijdsverlies komt idd niet door bijstellen van de derailleur. Of hij moet op de eerste col dat probleem ook al gehad hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Technisch probleem![]()
Hij hing al eerder achteraan in de groep
www.rabosport.nl/wielrennenquote:Opvallend was, dat jullie op de slotbeklimming ver achterin de groep van de favorieten reden. Wat was daar de oorzaak van?
"Ik vond het ook vreemd dat Denis daar ging zitten, dus heb ik het aan hem gevraagd. Toen reageerde hij zoals Denis kan. Heel nuchter, heel stoïcijns. 'Ach, de eerste dag rijden ze allemaal rustig. Ze verstoppen zich allemaal. Ik rijd dan liever een beetje uit beeld. Ze hoeven niet te zien, dat ik goed ben'. Dat is ook een manier natuurlijk, maar ik denk dat het klopt. Je ziet het niet goed aan hem, maar volgens mij is Denis heel erg goed."
Nog meer tweets:quote:Damn it! Almost crashed with 500m to go and lost some secs. Came to a complete stop, both feet out of the pedals. Behave yourself Mr. Cunego
Dat heel goed bij Denis heb ik vaker gehoordquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:10 schreef Sjiznit het volgende:
Menchov is volgens de Rabosite en ten Dam ook erg goed:
[..]
www.rabosport.nl/wielrennen
Ben benieuwd wat die dan nog kan doen als hij echt zo goed is, no.
Die twitter van basso! haha geweldig,quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef Bismarck het volgende:
Michael Rogers (Team Columbia) Twittert tegenwoordig ook:
[..]
Nog meer tweets:
Ekimov
Armstrong
Horner
Leipheimer
Vandevelde
Davis
Basso
Dat is allemaal flink overtrokken. Als je het sec bekijkt, valt het allemaal wel mee. Net als inderdaad het gemekker, waar Wimderon terecht al vaak over geklaagd heeft, dat Evans nooit zou aanvallen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:50 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik vind Menchov toch vaak te nonchalant rijden, hoe vaak is het niet gebeurd dat hij tijd verloren heeft omdat hij te ver van achteren rijdt?
Ach toch top 5 in elke grote ronde, zijn er niet zo veel die dat kunnen zeggen. Ik heb ook de indruk dat Menchov nog steeds sterker word dan de voorgaande jaren. Rijdt in mijn ogen elk jaar beter. Dus ik ben benieuwd, no.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat heel goed bij Denis heb ik vaker gehoordik vond tot nu toe alleen zijn prestatie in de vuelta waar hij iedereen ten stront reed in die 2 tijdritten en hij volgens mij die vuelta ook won wel leuk om te zien. Menchov als outsider in z'n uppie tegen de rest.
Heeft iemand al een tijdschema voor morgen? Morgen wordt sowieso een toffere etappe dan vandaag
http://www.gazzetta.it/Sp(...)i%20Siusi_CR_FIN.pdfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Iemand al een tijdschema voor morgen?
En toch 2 keer de Vuelta gewonnen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:25 schreef Sloggi het volgende:
Mentsjov is een beetje een Leipheimer. Altijd bovenin het klassement, maar moet altijd volgen. Hij zal nooit voorop rijden, en dus nooit winnen.
Dat wordt smullen morgen. Mijn wekker maar even voor zetten (nachtdienst).quote:Even later begint de slotklim, de Alpe di Siusi (1844m hoog, 24.9km aan 6.1% gem. en 11% max.) wordt door de Duitstaligen de Seiseralm genoemd en bestaat uit drie gedeeltes. De Passo Costalunga (7.4 km aan 7.2% gem.), een vrij regelmatige klim met vooral aan het einde een paar steile stroken tot 9.4%, vervolgens een veredeld vals platte aanloop naar het dorp Siusi (7.2km aan 2.1%) en tenslotte de daadwerkelijke slotklim naar het skistation (10.3km aan 8% gem.).
Het venijn zit hem in de staart, waar de eerste kilometers nog relatief meevallen steekt het stijgingspercentage tussen zes en één kilometer van de streep bijna voortdurend boven de 9% uit met als hoogtepunt een strook van 11% op 3.5km van de finish.
Haha. Ik heb nog college zo, dan even snel een powernap tot de finale.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:27 schreef franklop het volgende:
Speciaal eerder naar mn stage gegaan, rond half 5 thuis, hoop ik al het spektakel te kunnen zien
Hunter zit ook op Twitter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:29 schreef Bismarck het volgende:
Twitteraars:
Rogers
Ekimov
Armstrong
Horner
Leipheimer
Vandevelde
Davis
Basso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |