Niks bijzonders, maar toen liep ook iedereen te geilen op d'r en bleek het een kloontje te zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeik las daar laatst iets over maar I don't remember
vertel 's?
Het is nu inderdaad wel echt saai. Met name sinds vertrek van NG, en McFearless.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja weet ik maar sinds wanneer écht?
Toen bepaalde mensen weggingen ofzo? Ik weet het niet meer maar dit is echt niet grappig meer nu!
Linkje van dr hyves om te zien wat er dan zo geil wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niks bijzonders, maar toen liep ook iedereen te geilen op d'r en bleek het een kloontje te zijn.Maar had de hyves gevonden van het echte meisje
[..]
Het is nu inderdaad wel echt saai. Met name sinds vertrek van NG, en McFearless.
Als ik mezelf in een hokje moest plaatsen, zou ik mezelf bij de bazen zetten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je een bijdrage bent wel ja!
Nee, al dat bazengezeik zijn we juist wel weer zat hierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:33 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Als ik mezelf in een hokje moest plaatsen, zou ik mezelf bij de bazen zetten.
Is dat goed genoeg?
Goedzoquote:
Maar ik ben een authentieke baas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, al dat bazengezeik zijn we juist wel weer zat hier!
Wordt er hier geneukt met de vrouwen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, al dat bazengezeik zijn we juist wel weer zat hier!
[..]
Goedzo!
Welkomquote:
Tuurlijk, iedereen neukt hier de hele dag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wordt er hier geneukt met de vrouwen?
Ik wist het wel, maar snap het niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:09 schreef florabay het volgende:
ik wist niet dat er KLB slowchats bestonden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
Tuurlijk, iedereen neukt hier de hele dag.
Je mag de eerste 100 topics dat je hier bent nog niet eens beginnen over een plaats in de OP, forget itquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik wist het wel, maar snap het niet.
Elk topic hier is een soort slowchat_!
Ik wil in de OP
Oeh, sexy newbiequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef Skylark. het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier. :$ :$ :$
Let maar op mijn foutieve bloos-smiley en geen gebruik van een PI.
Ik maak gewoon een lapo en dan zet ik alleen mezelf er inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag de eerste 100 topics dat je hier bent nog niet eens beginnen over een plaats in de OP, forget it!
[..]
Oeh, sexy newbie!
Wie ben jijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:32 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik maak gewoon een lapo en dan zet ik alleen mezelf er in![]()
Wezen van het vrouwelijke soort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |