Is het zo hard gegaan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
Man hoeveel topics hebben we wel niet gehad vandaag
Wow, dan is het extra goed van je!quote:
Ik mis een boel zo met zo een baan waarbij je moet werken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
Man hoeveel topics hebben we wel niet gehad vandaag
Zozo, dan zijn ze weer goed bezig geweestquote:
Samenvatting?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk wel 4 of 5 topics ofzo?
Onzin, meet vondelpark, onzin, onzin, onzin, meet parkpop, onzin, onzin.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onzin, meet vondelpark, onzin, onzin, onzin, meet parkpop, onzin, onzin.
Zoiets
Jij mag Jullie mogen vaker samenvattingen makenquote:
NOG STEEDS NIET!quote:
Dat is wel heeél slecht jongedamequote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga ook naar huis. Ja, naar huis. Ik ben zwak.
Ik ook. Waardeloos geslapen vannacht. En tranende ogen van de troep die uit de bomen valt. Denk ik. Gruwelijk irritant.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga ook naar huis. Ja, naar huis. Ik ben zwak.
Ik ben er anders, dank je!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je komt net binnen op t moment dat iedereen weg is!
I'm fine,thank you.quote:
Ik ben traag van begrip, maar dat is geen nieuws.quote:
Was t lekker?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben traag van begrip, maar dat is geen nieuws.
En ik was aan het koken... Nou ja, broodjes in de oven doen
quote:
Dat herken ik wel jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrouw is niet thuis en ik heb geen zin om te koken. Lekker makkelijk!
Moet kunnen op z'n tijd!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat herken ik wel ja
Alleen is het bij mij alsde kinderen niet thuis zijn.
Val jij nou onder de sletten of de sloeries?quote:
Doe mij maar sloerie, dat kun je tenminste nog op een andere manier uitleggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Val jij nou onder de sletten of de sloeries?
Ja prima. Hoop wel dat je gewend bent om te verliezenquote:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef MNR het volgende:
Doe mij maar sloerie, dat kun je tenminste nog op een andere manier uitleggen
Hallo Cue. Lekker gewerkt vandaag? Alles weer op orde met je programaatje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou net een post maken van: de rust is wedergekeerd
Heyquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Hallo Cue. Lekker gewerkt vandaag? Alles weer op orde met je programaatje?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind de TT hlemaal niet zo hilarisch en/of erg en/of leuk en/of geweldig en/of vul maar in...
Vind m een beetje saai
Boven de rivieren niet hoor...quote:
Bij stipsjoelen niet nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja prima. Hoop wel dat je gewend bent om te verliezen
Hij ontstijgt het niveau van de gemiddelde Singles TT niet nee. Maar ja, een Singleshand is snel gevuld.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind de TT hlemaal niet zo hilarisch en/of erg en/of leuk en/of geweldig en/of vul maar in...
Vind m een beetje saai
Prima! Vandaag erg leuke meevaller gekregenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey
Heb wel oke gewerkt.. en tis allemaal nog goed gekomen ook
Hoe is t met jou?
quote:
Dan ben je hier niet te lang geweestquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef xFriendx het volgende:
Topic weer gevonden, was even zoeken. Ik maar denken dat iedereen burgelijk en braaf was, maar niets is minder waar, naar het schijnt
Ow nice.. dat is natuurlijk altijd mooi meegenomenquote:
Ons schoonmaakwonder!quote:
Weer?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef xFriendx het volgende:
Topic weer gevonden, was even zoeken. Ik maar denken dat iedereen burgelijk en braaf was, maar niets is minder waar, naar het schijnt
Ik maak zelden slechte TT'squote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ontstijgt het niveau van de gemiddelde Singles TT niet nee. Maar ja, een Singleshand is snel gevuld.
Ow, dat is prima hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
MNR!
Zullen wij een keer wat gaan drinken ofzo, op de markt als het mooi weer is?
Gaan we kijken of we mensen kennen die we allebei kennen
*proest*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ons schoonmaakwonder!Een sloerie ben je in ieder geval niet als ik MNR mag geloven.
Beauty is all in the eye of the beholder.quote:
Dat zegt meer over de overtuigingskracht van MNR dan over jouw schoonmaakkunsten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef DR34M3R het volgende:
*proest*
Ze is hier geweest.. ze zal je van het tegendeel weten te overtuigen hoor.
Hij had het over je uitleg over de betekenis van sloeriequote:
Jij bent de derde categorie. Je hebt sletten, sloeries en JB!quote:
Voor jou had de TT aangepast moeten worden naar Home of the sletten, sloeries en Janies?quote:
GMTAquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de derde categorie. Je hebt sletten, sloeries en JB!
Ik zei niet dat ze mooi zijn, ik zei dat ze zelden slecht zijn.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beauty is all in the eye of the beholder.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de derde categorie. Je hebt sletten, sloeries en JB!
En die dus ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Voor jou had de TT aangepast moeten worden naar Home of the sletten, sloeries en Janies?
www.cirkel.nlquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef Aphrodite het volgende:
Yo!
Slet meldt zich![]()
Heb een klote-dag.. Over 2,5 week vakantie, maar ik ben de enige single die op single-vakantie wilNog opties/bright ideas hier?
Maar, aan de andere kant: ik ga zo lekker uit eten en daarna in de jacuzzi relaxen![]()
Altijd slecht is ook consequent he...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Verder ben ik vrij consequent in de kwaliteit van mijn TT's
Ja, heb hier een tijdje rondgehangen alleen laatste tijd vrijwel niet meer, iets te druk gehad eigenlijkquote:
[Singles] Cue is niet lief, schattig en onschuldig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Pas wanneer 'lief' 'schattig' en 'onschuldig' in de TT staat, zal ik mij erin terug kunnen vinden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[Singles] Cue is niet lief, schattig en onschuldig.
Idee voor de volgende dan maar?
Ik herhaal.. Ik ben de enige single die op single-vakantie wil..quote:
Zeg, het voldoet volledig aan de door jouw gestelde criteria!quote:
Mannen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, het voldoet volledig aan de door jouw gestelde criteria!
Vrouwen!
Dan ga je als enige single op single vakantie. Word je ook niet beperkt in je doen en laten door je bekenden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:46 schreef Aphrodite het volgende:
Ik herhaal.. Ik ben de enige single die op single-vakantie wil..
Ben beperkt in data door mijn diensten..
Dat is mijn tekstquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, het voldoet volledig aan de door jouw gestelde criteria!
Vrouwen!
Verklaar jezelf nader...quote:
Ja maar... Weet je hoe eng dat is? Weet helemaal niet of ik dat wel durf, als dame alleenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ga je als enige single op single vakantie. Word je ook niet beperkt in je doen en laten door je bekenden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |