Het was echt mooi! Echt een prachtige stem, dromerige muziek en een couplet over de film The Elephant Man.quote:
Vanavond! Ik denk dat ik ook naar alle drie de acts ga kijken.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:27 schreef frame-saw het volgende:![]()
Zin in morgen! Daarna in juli pas weer een concert waarschijnlijk
Nou ons ging het gewoon om het feit dat ze een half uur later begonnen, en maar een half uur speelden. Uiteindelijk waren we meer tijd kwijt met wachten op de band dan dat ze speelden... Terwijl op het programma stond dat ze een uur zouden spelen. Dan zou je eigenlijk de helft van je ticket terug moeten krijgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:31 schreef Toad het volgende:
Ik ben trouwens een beetje mild over Pains. Volgens mij zat het gewoon niet mee qua techniek e.d.
No probquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:47 schreef Toad het volgende:
Thnx voor de tip Timo. Ik heb me direct ook maar geregistreerd. Die show in Koko ziet er ook vet uit. Ik hoop dat ze na LL snel naar Paradiso komt. Ze heeft daar nog iets goed te maken.Album staat trouwens sinds deze week op de 3v12 luisterpaal.
jaja, ze is nog niet bevestigt voor LL
Klinkt goedquote:Only available on littlebootsmusic.co.uk, this special album bundle includes the CD, a limited edition galactic speckled 12" vinyl copy of the album in a PVC slipcase (only 1000 made) and an ultra-exclusive 33 minute 'Hands On' mix MP3 featuring album material, non-album tracks and remixes.
NB. Due to overwhelming demand, this product will now be released on Wednesday 10th June.
Dus jij bent ook onder mn armen doorgekropen en vice versa.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Toad het volgende:
Pains was oke, maar Dan Deacon stal de show. Wat een feest!
Wmb op een avond om 12 uur in de Lima zetten komende LL!
@Thijsssss: balen zeg.
Ik was in het zwart gekleed maar was niet met een vriendinnetje. Bij Dan Deacon heb ik ook de hele tijd alleen gestaan hoor, doet niet af aan de feestvreugdequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Toad het volgende:
Dat niet f-s. Ik was in m'n eentje en dan is het toch wat minder leuk om aan zulke dingen mee te doen.Ik denk overigens wel dat ik je gezien heb dit keer, maar ik weet het niet zeker. Had je iets zwarts aan en was je met een vriendinnetje?
Die schijnt door de organisatie afgeslagen te zijn (volgens iemand op graz) Ook de volgende namen zijn afgeslagenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef ralfseltje het volgende:
Dan Deacon MOET echt op lowlands komen zeg
quote:Orgineel gepost door toolhead Bekijk Post
Sprak vanavond iemand uit het wereldje. Je wil niet weten welke bands lowlands nog meer heeft afgeslagen.
Bijvoorbeeld "omdat ze al iets hebben voor de oudere jongeren en nu nog namen zoeken voor de kids". maar ook omdat ze minder willen of kunnen betalen dan wat band wil (hippere namen). Affiche had dus dichter tegen pukkelpop kunnen zitten.
Best slechtquote:kraftwerk, jesus lizard... en los van oudere jongeren geen of niet genoeg (financiele) belangstelling voor deerhunter, animal collective, dan deacon...
waren nog een paar namen maar die weet ik niet meer zeker.
Dat dacht ik ook...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
Kraftwerk, Deerhunter en Animal Collective weigeren maar wel grof geld betalen voor Kaiser Chiefs, Mando Diao en Razorlight. Best sünd...
Maar Lowlands is toch al uitverkocht voordat de eerste grote naam ongeveer bekend wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:51 schreef -Dries- het volgende:
Ach, als je alleen maar onbekende acts programmeert dan verlies je zo even 75% van je bezoekers denk ik. Er moeten wel wat bekende namen er tussen staan, anders komt er gewoon niemand. Maar je kan ook doorslaan natuurlijk. Gewoon even het volledige programma afwachten mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |