Hij was gister down jaquote:Op zondag 31 mei 2009 22:21 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
De servers zijn zeker te druk met data over ons aan de platenmaatschappijen te verzenden.
Ehm, hier bijna 15.000 Beatles-playsquote:Op maandag 1 juni 2009 17:12 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Hij was gister down ja
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt tot ik een boete op de mat krijg! Vorige week mijn 1000ste play van The Smiths gehaald (daarna niet meer durven luisteren, het is zo'n mooi getal)
Je bent ziek in je hoofdquote:Op maandag 1 juni 2009 17:19 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ehm, hier bijna 15.000 Beatles-plays![]()
. Maar hey, dan reken ik datzelfde getal aan Beatles solo-nummers natuurlijk niet mee
.
Het is nog niet uitverkocht hoor?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:46 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik wou ook naar the Pains, maarja ik kom er weer eens te laat achter..
En dat van mij in 5 jaar, dus dat scheelt dan weerquote:Op maandag 1 juni 2009 17:44 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Je bent ziek in je hoofd![]()
Dit is dan bijna in een halfjaar hè
Omg, wat ergquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:57 schreef AMDB het volgende:
Het meisje in de trein
Klinkt als de titel van een slecht boek.
Trouwens een Lowlands subforum nu!
Lowlands 2009
I Bet Indie Sounds Good in the Alpha?
Wát een verrassing, ze doen HMH aan in november.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef Aisumasen het volgende:
Franz Ferdinand nu live op Pinkpop 2009: http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestream
Ze openen met "Matinee".
En de line-up is daarmee compleetquote:latest confirmations: Nobody Beats The Drum, Bishop Allen, Lucy Love, Casiokids, Nissennenmondai, The Kevin Costners, Kensington, Awkward I, Boy Gol, Dead Man Running, Scrambled
En ze komen op LL.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:35 schreef Toad het volgende:
Passion Pit in Paradiso (13/07) gaat morgen in de verkoop. Jammer genoeg ben ik dan net op vakantie. Ik hoop nog dat ze op LL komen.
Even luisteren dus!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:09 schreef Aisumasen het volgende:
Ik luister nu al zo'n 2 weken naar de nieuwe Jack Peñate, en ik 'em maar niet afzetten. Goede timing ook, die zomerse klanken op het album. Totaal andere richting dan zijn vorige releases, maar het pakt zéér goed uit. Getalenteerde gozer
.
Tsss, vanavond johquote:
Als je van kutgeluid houdt wel, ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:49 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Haha! Paradiso is altijd leuker![]()
![]()
Net nog gesproken met iemand van Roosje, en het gaat waarschijnlijk niet uitverkopen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga ook naar Doornroosje denk ikIk hoop dat het niet uitverkocht is, anders sta ik daar voor niets
Blergh, crowdcrawlin' naar de bar toequote:
quote:
Hehequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..] Ik laat steeds vaker concerten aan mij voorbij schieten omdat ze in de Paradiso zijn. Te klein en te hoog podium, een gevoel dat je bekeken wordt door dat nare balkon, vaak een yuppen-sfeer, irritant lange wachtrijen bij bar en garderobe, en het belangrijkste: Het dramatische geluid. [..]
Ik dacht dat jij ook donderdag zou gaan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:12 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga ook naar Doornroosje denk ikIk hoop dat het niet uitverkocht is, anders sta ik daar voor niets
Ik weet eerlijk gezegd nog niet of dat nieuwe pand echt een verbetering gaat worden, in elk geval qua sfeer en geluid (wat nu perfect is). Al wordt het huidige pand natuurlijk bij elkaar gehouden met ducttape en lijm.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef AMDB het volgende:
Doornroosje![]()
Bouwplannen gaan trouwens door! Mogelijk al in 2012 klaar, maar planning ligt op 2013!
Dan gaan ze Paradiso helemaal wegconcurreren
Da's juist tof!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Al wordt het huidige pand natuurlijk bij elkaar gehouden met ducttape en lijm.
Tis dat al die graffiti zo plakkerig is, anders had het hele pand al plat gelegen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd nog niet of dat nieuwe pand echt een verbetering gaat worden, in elk geval qua sfeer en geluid (wat nu perfect is). Al wordt het huidige pand natuurlijk bij elkaar gehouden met ducttape en lijm.
Dat heb je juist, maar vanavond hoef ik niet alleen dus heb ik mijn andere kaartje verkochtquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:37 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook donderdag zou gaan?
Dat is waar, dit pand is echt te geweldig!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd nog niet of dat nieuwe pand echt een verbetering gaat worden, in elk geval qua sfeer en geluid (wat nu perfect is). Al wordt het huidige pand natuurlijk bij elkaar gehouden met ducttape en lijm.
Niet nodig. Je kunt of het bestelnummer van het e-ticket doorgeven bij de kassa voor je ticket, of gewoon legitimatie tonen om je ticket mee te krijgen (aangezien je bij een online bestelling natuurlijk gewoon met je naam in de computer staat). Je hoeft dat e-ticket echt niet uit te printen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef frame-saw het volgende:
En E-tickets zijn heel handig, Toad. Maar dan moet je wel een printer voorhanden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |