Slim dat je bij een bank gaat waarvan je weet dat er geen kantoren zijn, oftewel als er iets met je pinpas gebeurt je de sigaar bent. Nehquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
Tis een vrouw he, die zijn veels te intelligent voor KLB
Femke Halsema bankquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
De ASN Bank zet zich in om de duurzaamheid van de samenleving te bevorderen. Daarom vinden wij bij de ASN Bank kinderarbeid, dierenleed, klimaat, mensenrechten en gentechnologie bijzonder belangrijke onderwerpen.
Ze stellen hun prioriteiten gewoon ergens anders...
Nou ja, voor noodgevallen heb ik nog wel een creditcard, dus ik kom niet om. Maar het is gewoon verschrikkelijk irritant. En dan moet je weer eerst een flink bedrag pinnen, want je gaat niet voor 3 euro boodschappen je creditcard gebruiken en veel winkels vragen nog een creditcardtoeslag, dus ik ga niet iedere keer een toeslag betalen voor een kleine betaling.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Slim dat je bij een bank gaat waarvan je weet dat er geen kantoren zijn, oftewel als er iets met je pinpas gebeurt je de sigaar bent. Neh
Ahh dan kun je gelukkig nog wel gewoon je boodschappen doen , anders is het ook zo a-relaxtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou ja, voor noodgevallen heb ik nog wel een creditcard, dus ik kom niet om. Maar het is gewoon verschrikkelijk irritant. En dan moet je weer eerst een flink bedrag pinnen, want je gaat niet voor 3 euro boodschappen je creditcard gebruiken en veel winkels vragen nog een creditcardtoeslag, dus ik ga niet iedere keer een toeslag betalen voor een kleine betaling.
Ik ben ook nog nooit bij Postbank op het kantoor geweest - ik heb het gewoon nooit nodig gehad. In 13 jaar geen enkel probleem gehad bij de postbank (behalve dat die chipkaarten kloterig waren en niet werkten bij de helft van de oplaadpunten, de strippenkaartautomaten van de RET en de helft van de supermarkten). Dus ik had ook nooit verwacht dat ik uberhaupt ooit gebruik had willen maken van een bankkantoor.
Als je 13 jaar geen probleem bij de postbank/ing hebt gehad. Waarom open je dan een rekening bij de ASN?????????quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou ja, voor noodgevallen heb ik nog wel een creditcard, dus ik kom niet om. Maar het is gewoon verschrikkelijk irritant. En dan moet je weer eerst een flink bedrag pinnen, want je gaat niet voor 3 euro boodschappen je creditcard gebruiken en veel winkels vragen nog een creditcardtoeslag, dus ik ga niet iedere keer een toeslag betalen voor een kleine betaling.
Ik ben ook nog nooit bij Postbank op het kantoor geweest - ik heb het gewoon nooit nodig gehad. In 13 jaar geen enkel probleem gehad bij de postbank (behalve dat die chipkaarten kloterig waren en niet werkten bij de helft van de oplaadpunten, de strippenkaartautomaten van de RET en de helft van de supermarkten). Dus ik had ook nooit verwacht dat ik uberhaupt ooit gebruik had willen maken van een bankkantoor.
ASN, was dat geen Fortis?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ahh dan kun je gelukkig nog wel gewoon je boodschappen doen , anders is het ook zo a-relaxt![]()
IS die ASN bank zoveel goedkoper dan? Of wat zijn de voordelen?
Tegenwoordig moet je wel uitkijken met die banken , voor je het weet kukelt er weer een om . Aangezien ASN geen systeembank is zou het dus maar hopen zijn of je je geld terug krijgt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:35 schreef koffiegast het volgende:
ik denken dat het over asians ging...
Je gaat er gewoon vanuit dat er niks met je pinpas gebeurd. Maar gelukkig zijn banken zonder kantoren vaak megasnel met het zorgen voor een oplossing. Da's de kracht van de internetbankquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Slim dat je bij een bank gaat waarvan je weet dat er geen kantoren zijn, oftewel als er iets met je pinpas gebeurt je de sigaar bent. Neh
OH NEE TOCH GEEN GENTECHNOLOGIE!!!!11quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
De ASN Bank zet zich in om de duurzaamheid van de samenleving te bevorderen. Daarom vinden wij bij de ASN Bank kinderarbeid, dierenleed, klimaat, mensenrechten en gentechnologie bijzonder belangrijke onderwerpen.
Ze stellen hun prioriteiten gewoon ergens anders...
ASN is onderdeel van SNS Bank en dus zeker wel een systeembank.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ahh dan kun je gelukkig nog wel gewoon je boodschappen doen , anders is het ook zo a-relaxt![]()
IS die ASN bank zoveel goedkoper dan? Of wat zijn de voordelen?
Tegenwoordig moet je wel uitkijken met die banken , voor je het weet kukelt er weer een om . Aangezien ASN geen systeembank is zou het dus maar hopen zijn of je je geld terug krijgt
\Ten eerste vind ik duurzaamheid inderdaad belangrijker dan geld. Het moet wel in verhouding blijven, maar geld is voor mij niet zaligmakend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:03 schreef Untouchable het volgende:
[..]
Als je 13 jaar geen probleem bij de postbank/ing hebt gehad. Waarom open je dan een rekening bij de ASN?????????![]()
Je betaalt meer voor je rekening. Je hebt minder diensten, minder mogelijkheden, minder service. En dan alleen omdat je dan bij een duurzame bank zit??
Ik ben uiteindelijk teruggebeld door een leidinggevende van degene die ik gesproken had van de klantenservice. Ik kreeg ook haar directe nummer en mailadres zodat ik gegevens van de eerste geweigerde pintransactie kon doorgeven en evt. voor vragen kon bellen. Na een aantal dagen deed mijn pasje het opeens weer, terwijl ze nog niet wisten hoe het probleem veroorzaakt werd. Daarover heb ik verder niets meer gehoord, maar op het moment dat ik niet kon pinnen werd ik wel netjes op de hoogte gehouden en goed te woord gestaan door medewerkers waarvan ik wel de indruk had dat ze op z'n minst intelligent genoeg waren om hun veters te strikken - dat is weleens anders, bij andere bedrijven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:01 schreef Zana het volgende:
Ben benieuwd hoe dit afloopt en hoe klantvriendelijk de klantenservice in zo een geval is...was er namelijk ook al bang voor, omdat ze geen kantoren hebben
er zijn een paar mensen hier op FOK die via Buzzer de ASN bank mogen "uitproberen" en er is een apart topic:
ASN Betaalrekening
Nee, hij was niet geskimd. Er waren dus nog een paar mensen met hetzelfde probleem, totaal had die vrouw die ik gesproken heb het over drie gevallen. Ze hadden de gegevens nodig van de bedrijven waarbij gepind is om uit te zoeken waar het probleem lag. Ik heb daar nog wat over gevraagd, maar krijg een beperkt antwoord dat het te maken heeft met een anders script dat gebruikt wordt door sommige pinautomaten in Frankrijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:02 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
ASN is onderdeel van SNS Bank en dus zeker wel een systeembank.
Problemen met passen van mensen die in Frankrijk hebben gepind? Beetje vreemd verhaal, was de automaat waar je hebt gepind niet gewoon geskimd ofzo?
We doen ook al duizenden jaren kinderarbeid enmensenrechtenschendingen. Wat is je punt daarmee?quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:08 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
OH NEE TOCH GEEN GENTECHNOLOGIE!!!!11
serieus, gentechnologie op 1 lijn stellen met kinderarbeid en mensenrechtenschendingen .... we doen al duizenden jaren gentechnologie ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |