Oke dan! Samen staan we sterkquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:49 schreef Anne het volgende:
Ik mag hetzelfde doen, dus ik babbel waarschijnlijk ook wel even mee.
Ik neem aan dat je dit als voordeel ziet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:37 schreef RJD het volgende:
Zo te zien zijn er genoeg voorwaarden waar het internetbankieren aan moet voldoen. Ik zal mijn best doen om alle mogelijkheden uitvoerig te testen. Nu al kan ik enkele mogelijkheden noemen:
- ze maken geen gebruik van het TAN-systeem zoals ING.
Voor mij gevoel is het TAN-systeem vrij ouderwets. Heb jij geen goed gevoel bij zo'n cardreader/digipas dan? Lijkt mij toch ook een prima beveiliging.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit als voordeel ziet?
Ik wil z.s.m. weg bij ING, maar dit systeem is wat me tegenhoudt. Het werkt namelijk perfect...
Ouderwets? Ik krijg bij elke transactie een SMS'je met het bedrag en de TAN-code. Werkt prima. Dat met die papieren lijsten is ouderwest, maar dat gebeurt niet meer, voor zover ik weet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef RJD het volgende:
[..]
Voor mij gevoel is het TAN-systeem vrij ouderwets. Heb jij geen goed gevoel bij zo'n cardreader/digipas dan? Lijkt mij toch ook een prima beveiliging.
Zo'n cardreader kan je natuurlijk overal mee naar toe nemen, die is niet bepaald aan huis gebonden.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een tijdje mijn vaders bankrekening beheerd met zo'n cardreader maar wat is dat omslachtig als je TAN-codes gewend bent zegDat geklooi met al die nummers die je in moet tikken
TAN-codes werken veel sneller en simpeler. En als je ze per SMS krijgt kun je overal bankieren.
Ik neem aan dat je je telefoon net iets vaker meeneemt dan dat dingquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:21 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Zo'n cardreader kan je natuurlijk overal mee naar toe nemen, die is niet bepaald aan huis gebonden.
[ afbeelding ]
Tuuk.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je telefoon net iets vaker meeneemt dan dat ding
Bij ASN krijgt elke rekeninghouder 1 exemplaar. Wil je een nieuwe (of extra), dan kost je dat 12,50 euro per digipas. Vervanging van de bankpas kost 6,00 euro.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:42 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Tuuk.
Maar goed, hoe vaak boek je nou daadwerkelijk geld over terwijl je 'on the road' bent? Ik doe dat eigenlijk alleen thuis en op m'n werk en toevallig heb ik ook twee van die calculators. Weliswaar van de ABN (), maar kan me voorstellen dat je er ook best van de ASN twee kunt krijgen.
M'n random reader ligt op m'n bureau terwijl mijn mobiel meestal beneden blijft liggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:42 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Tuuk.
Maar goed, hoe vaak boek je nou daadwerkelijk geld over terwijl je 'on the road' bent? Ik doe dat eigenlijk alleen thuis en op m'n werk en toevallig heb ik ook twee van die calculators. Weliswaar van de ABN (), maar kan me voorstellen dat je er ook best van de ASN twee kunt krijgen.
Ja, die ga je overal naartoe meeslepenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:21 schreef Errrwin het volgende:
Zo'n cardreader kan je natuurlijk overal mee naar toe nemen, die is niet bepaald aan huis gebonden.
[ afbeelding ]
Zo, dat ding lijkt precies op de BizKey van Bizner.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:21 schreef Errrwin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |