Ik heel verlegen enzo benquote:
6 juni is Free Your Mind in Arnhemquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja vondelpark staat alvast... en 6 juni ben ik vrij...
dus vondelpark meet zaterdag 6 juni??
das mijn enige vrije weeken naast parkpop en ik gok dat jullie doordeweeks niet kunnenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
tvp kan daar wel iets leuks mee bedenken met Tally erin
quote:
En DR34M3R ook. En nouk gaat naar Arnhemquote:
heb hem aangepast..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
En DR34M3R ook. En nouk gaat naar Arnhem
Grapje grapje niet zo happenquote:
Vrouwen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
maar om dan in slaap te vallen is eng en verlegen enzo?
kunnen jullie niet de kids bij gezamelijke oppas dumpen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:19 schreef DR34M3R het volgende:
Heeft Duim 6 juni ook de kids? Dat kan toch niet.. tegelijkertijd
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
als jullie de illusie hebben een meet te plannen wanneer iedereen kan, help ik jullie bij deze daarvan af. Er zal altijd een deel niet kunnen, simpel zat.
Die optie staat nog openquote:
Doe eens danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
tvp kan daar wel iets leuks mee bedenken met Tally erin
doordeweeks zal al helemaal niet gaan bij velenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:20 schreef Murmeli het volgende:
doordeweeks kan ik op woensdag soms wel
nee denk het niet. tot hoe laat duurt ie? dan kan ik misschien daarna wel een ijsje komen etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat ff douchen
murm ga je mee of niet naar de movies?
Maar tijdens dit soort discussies kan je goed zien hoe graag mensen je erbij willen hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
als jullie de illusie hebben een meet te plannen wanneer iedereen kan, help ik jullie bij deze daarvan af. Er zal altijd een deel niet kunnen, simpel zat.
Ik hap maar al te graagquote:
Volgens mij vergis ik me nu.quote:
ja nu weten we t wel dat je naast het vondelpark werktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Doordeweeks kan ik alleen na 17:30, dan ben ik om 17:35 op de meet.
denk dta ie tussen kwart voor 7 en 7 afgelopen is...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee denk het niet. tot hoe laat duurt ie? dan kan ik misschien daarna wel een ijsje komen eten
nu pas, duurt ff zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja nu weten we t wel dat je naast het vondelpark werkt
Hoiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef Kuwaro het volgende:
Zo ik ben er ook weer.![]()
Hoe is het hier ?![]()
Ik voel me dood
Dan is mijn missie geslaagdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wist t al ff hoor maar denk dat inmiddels heel singles het wel weet ja
Nee, ik ga hem niet inkoppen. Wilskracht enzoquote:
Dat is altijd een work in progressquote:
gordon verkracht? lijkt me niet toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef KudFokker het volgende:
hahahahaGordon is verkracht in Moskou
En alles smaakt lekker met sweet chilli sauce!
quote:
Té makkelijk Bels. En daarom ook helemaal niet leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:28 schreef Belsezar het volgende:
Nee, ik ga hem niet inkoppen. Wilskracht enzo
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Hij verkracht ook muziek, dus zou gerechtigheid zijn.
Hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Nee dat zie ik , jullie gaan er zo snel doorheenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:29 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad, het vergde dan ook maar weinig wilskrachtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Té makkelijk Bels. En daarom ook helemaal niet leuk
Well duhquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:33 schreef Murmeli het volgende:
op nu.nl staat er niks over dus het is onzin
doosje, heb je het filmpje al gekeken?quote:
Wanneer heb jij weer eens geld?quote:
Fietsquote:
Jaa ik had hem op school gezien, maar ik had te weinig tijd, haha. Ik heb je nu een reactie terug gedaan. Wel tof hoor!quote:
Hoi!quote:
Jaaaa!quote:
Goed zoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:34 schreef Belsezar het volgende:
Inderdaad, het vergde dan ook maar weinig wilskracht
Hoi jij!quote:
Doei!quote:
Ja, ben om 10 uur naar huis gegaan om 'm te halenquote:
Als de nieuwe nuon rekening van 4000 euro die gisteren op de mat viel betaald isquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als de nieuwe nuon rekening van 4000 euro die gisteren op de mat viel betaald is
Ooo verslaafde! Ik wilde je nog smsen, maar toen dacht ik; Naja, dat hoeft dus niet, al zal ze hem misschien al wel hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ben om 10 uur naar huis gegaan om 'm te halen
netjes, dus zo rond 2018?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als de nieuwe nuon rekening van 4000 euro die gisteren op de mat viel betaald is
Ik mag hopen dat daar iets fout is gegaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:
dit is de maandelijkse aflossing!?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
wiet plantage op zolder / in de kelderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee kan ik me voorstellen zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
We (de buurman en ik) krijgen gelukkig nog wel veel geld terug van d ebelastingen, maar het was niet zo'n fijne verrassing
Ik doe mijn bestquote:
dat zowiezo, want de gesproken tekst verteld iets heeeel anders dan de ondertitelsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:33 schreef Murmeli het volgende:
op nu.nl staat er niks over dus het is onzin
[slecht excuus]Nou ja, ik heb 'm ook nodig hè [/slecht excuus]quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
Ooo verslaafde! Ik wilde je nog smsen, maar toen dacht ik; Naja, dat hoeft dus niet, al zal ze hem misschien al wel hebben
Zo, dat is een hele flinke zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wou jij het doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh dus gordon is helemaal niet verkracht
ik vond het al vreemdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:42 schreef Duimelot het volgende:
ik las iets over 6 juni, dan heb ik geen kids, als dreamer en Jb ze wel hebben heb ik ze niet
maar als er dan gemeet wordt weet ik niet of ik er bij ben of een vriendin van me moet zin hebben om mee te meeten!
Sstttquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:45 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat zowiezo, want de gesproken tekst verteld iets heeeel anders dan de ondertitels
Je had je trouwens vergist met PM, maar niet erg ik heb wat informatie verkregenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vond het al vreemd. Wij meeten gewoon vaker bij mij (of bij jou.. als mijn auto het weer doet
), ok?
Minimeets
Oh..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Je had je trouwens vergist met PM, maar niet erg ik heb wat informatie verkregen
Uhuh...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[slecht excuus]Nou ja, ik heb 'm ook nodig hè [/slecht excuus]
Misschien is zo'n middeleeuws jousten wel het juiste daarvoor. Je weet wel, zoiets:quote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
doe dan A'dam dat is tenminste nog een leuke stad
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Misschien is zo'n middeleeuws jousten wel het juiste daarvoor. Je weet wel, zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:46 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Je had je trouwens vergist met PM, maar niet erg ik heb wat informatie verkregen
OKquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
murm. ik ga na de film gelijk weg.... fiets halen want die heb ik morgen nodig....
waar het hart vol van is....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik lees steeds: neuken erop los en gaan gewoon niet slapen
Hey MM.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Bengeltjelief, je bent er weer!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
Goede TT. Zie alweer twee meetings staan.
hattrick?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee het valt meequote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey MM.Sta je zo lang droog dat je neuken in meeten leest?
is voor jou de beslissing om na de film komen ook makkelijkerquote:
niets is definitief tot je me ziet of niet ziet. ik twijfel nog....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
is voor jou de beslissing om na de film komen ook makkelijker
maar je komt niet met ons mee naar de film? definitief?
Rebel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bengeltjelief, je bent er weer!![]()
Lekker cabrio gereden?
dat is je eigen schuld met die opmerking waarvan mn libido spontaan verdweenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds
Schiet niet op met M&M![]()
Hier ookquote:
Wat een verrassingquote:
Ik deed niksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is je eigen schuld met die opmerking waarvan mn libido spontaan verdween
gewoon komenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niets is definitief tot je me ziet of niet ziet. ik twijfel nog....
Omdat je niks zegt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
en weer thuis!wat een dagje, waarom wil niemand naar mij luisteren?
Dan zal je vast iets verkeerds doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:
Het is erg mooi blauw iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat het ergens in Nederland regent
Veel blauwer heb ik het dit jaar nog niet gezien
Daar zouden we niet meer over spreken !!!quote:
hier anders toch echt al de HELE dag regen!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh nee, ik bedoelde het op het werk, stelletje eigenwijze horken allemaal!
Nou, dat hoeft ook weer niet hoorquote:
Echt? Het is hier stralend blauw met een lekker zonnetje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
Nou die bleef lekker dicht, het regent hier. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik
Maar hier luisteren we (nou oke, de meesten.. uh sommigen) wel naar je hoor
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hier anders toch echt al de HELE dag regen!!!
ja, dat deed ik toch ook?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
anders quote je de helft van wat ik zeg
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Hmm dan zal dat gedeelte van NL het wel verdiend hebben
Oh nog meer mensen zelfsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gemeen, gun het zuiden ook wat zon.
Begin jij ook nog even. Ja echt het regent hier.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt? Het is hier stralend blauw met een lekker zonnetje.
Waarom niet? Of ben je een fokker die meestal wel weet wat de fokkertjes doen.quote:
tsktskquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oh nog meer mensen zelfs![]()
Ik heb medelijden met jullie
je mag wel wat van mij, ik heb overquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:53 schreef Murmeli het volgende:
hey MM shit het is niet gelukt je hattrick!maar je bent volgens mij wel heel hitsig... kan je wat aan mij geven?
dat piekeren dat ik heel de dag doe is niet goed voor mijn goesting
Dat is wel heel veel gevraagd hoorquote:
Lees je inquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom niet? Of ben je een fokker die meestal wel weet wat de fokkertjes doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Begin jij ook nog even. Ja echt het regent hier.
[..]
Waarom niet? Of ben je een fokker die meestal wel weet wat de fokkertjes doen.
Overdrijven kan je wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar zouden we niet meer over spreken !!!
Ik kreeg er laatst bijna een ban voor van Tally geloof ik
Maar jij had laatst toch nog een date met een of andere knappe farao?quote:
Waarom zou ik, is het antwoord geven zo vermoeiend?quote:
Ja, die wilde wel, maar ik vond hem te opdringerigquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar jij had laatst toch nog een date met een of andere knappe farao?Dat is niks geworden of is het alweer te lang terug hehe
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk
en ik wilde wel onze zelfgebakken cakjes komen uitdelen
[edi]t ik zie nu dat ie juist lief was, vooruit jij mag er ook eentje [/edit]
Waarom zou ik, had ik het tegen jou?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom zou ik, is het antwoord geven zo vermoeiend?
Laat ook maar zo interessant is het toch niet.
Dus je hebt hem weer terug naar z'n piramide gestuurd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die wilde wel, maar ik vond hem te opdringerig
Ojee, je mag hier alleen op persoonlijke dingen reageren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zou ik, had ik het tegen jou?. Vrolijkheid zelve ben jij toch altijd
.
Heel goed, Cleopatra koos ze tenslotte ook zelf uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, die wilde wel, maar ik vond hem te opdringerig
Zo ging dat helemaal nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel goed, Cleopatra koos ze tenslotte ook zelf uit
Ik bliefte zijn pyramide nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus je hebt hem weer terug naar z'n piramide gestuurd?
nee hoor, maar op een semi verontwaardige manier eisen dat ik antwoord geef op iets dat niet aan jou gericht is is een tikketje overkill he?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, je mag hier alleen op persoonlijke dingen reageren.En je kent mij.
De shock.
Ah zo las jij het, dat was niet de bedoeling, had er dus eenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor, maar op een semi verontwaardige manier eisen dat ik antwoord geef op iets dat niet aan jou gericht is is een tikketje overkill he?.
ok, my bad ook dan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah zo las jij het, dat was niet de bedoeling, had er dus eenbij moeten plaatsen.
Zucht, altijd die onduidelijkheid zonder smileys.Ik zal me beteren, schaam me, sorry.
Cleopatra koos haar partners zelf uit en verleidde ook haar grootste tegenstanders. Dus zij wel.quote:
Ja, wtf happened?quote:
HW, hoe kun je! Je weet godverdomme donders goed dat mensen hier komen om afgezeken te worden door jou!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
My bad denk ik, ik deed min of meer aardig.
ja dat past niet bij je, ben je ziek ofzo?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb dan liever jou, hij is te.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
HW, hoe kun je! Je weet godverdomme donders goed dat mensen hier komen om afgezeken te worden door jou!
Iedereen direct met stomheid geslagenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Ja het is goed met je! Wat koop ik voor sorry, wat heb ik daaraan?quote:
quote:
Absoluutquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]maar jullie zijn ook schatjes!
De wattes?quote:
Hij heeft de afslag gemistquote:
Het dat noemt zich een manquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft de afslag gemist
Dat klinkt bekend..
Hey, ik kwam gewoon in 1 keer thuis hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij heeft de afslag gemist
Dat klinkt bekend..
LEUGENS! Bel me dan eens slet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Omdat zbbrox al geweest is en Snuitje maar niet durft heb ik nu mijn klauwen in Dizer geslagen
Bedankt voor de mededelingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Omdat zbbrox al geweest is en Snuitje maar niet durft heb ik nu mijn klauwen in Dizer geslagen
Ik had het ook niet over jouquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, ik kwam gewoon in 1 keer thuis hoor.
Hoi JB. Zal ik je even lekker gaan lastig vallen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
goedmiddag
Ik heb weinig zinnigs te melden ben ik bang...
(nu is dat meestal het geval, maar ok )
Ik heb je nummer toch niet! HOERRRR!quote:
Geen heftige singleverhalen dit keer?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
goedmiddag
Ik heb weinig zinnigs te melden ben ik bang...
(nu is dat meestal het geval, maar ok )
quote:
Nee, dank jequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi JB. Zal ik je even lekker gaan lastig vallen?![]()
Misschien doen zij het nog met rooksignalen.. maar door die regen (in de rest van het land tenminste), zal er wss niks te zien zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jullie wisselen van alles uit, behalve telefoonnummers?
Ik word oud blijkbaar..
Ik ben heul geen HOERRRRRRRRR! ik vraag geen geld voor mijn diensten! ik ben gewoon een nasty SLETTTTTTT net als jij! en je hebt mn nummer wel!quote:
Ik wil naar je luisteren. Straks.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het was een grapje popje, ik kreeg op mijn kop vandaag dat ik lief moet doenquote:
En dat ben je dan ook gelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was een grapje popje, ik kreeg op mijn kop vandaag dat ik lief moet doen
En zo praat je in je officiele functie en laat je je ook toespreken op die manier? Hmmmm....quote:
Was je dat niet dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik had gezegd: Flikker op met je gezeik stomme rip, had ik deze reaktie begrepen, maar nu nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
En jij laat je daardoor beinvloeden? Beetje zwak hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was zo onderkoeldquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik had gezegd: Flikker op met je gezeik stomme rip, had ik deze reaktie begrepen, maar nu niet
Want ik begreep nl wel dat je dat neit meende
Ik moet nog 45 minquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga ook nog eens een paar uur naar mn werk zo, bah
* Cuegirllie is al een half uur thuisquote:
I knowquote:
Dat dus.quote:
Oeh, een PM!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben heul geen HOERRRRRRRRR! ik vraag geen geld voor mijn diensten! ik ben gewoon een nasty SLETTTTTTT net als jij! en je hebt mn nummer wel!
.......... uhm............. ik was even vergeten dat je in een publieke functie altijd op je woorden moet lettenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En zo praat je in je officiele functie en laat je je ook toespreken op die manier? Hmmmm....
Aangezien mijn tussenkomst nu helemaal niet meer nodig is blijkbaar.. Tabee mensen..quote:
Ach ja, voor jou is dat extra geld, ik ben hier elke dagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag nog even van 18-21.30, gister wed er gevraagd of ik kon komen en heb ja gezegd, nu spijtachja
hoeft niet altijd hoor...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......... uhm............. ik was even vergeten dat je in een publieke functie altijd op je woorden moet lettenExcusez-moi!
Goedzo, brave queenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......... uhm............. ik was even vergeten dat je in een publieke functie altijd op je woorden moet lettenExcusez-moi!
Ga jij nou maar katenspek kopen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Aangezien mijn tussenkomst nu helemaal niet meer nodig is blijkbaar.. Tabee mensen..![]()
* DR34M3R druipt af
zoveel stelt dat geld niet voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, voor jou is dat extra geld, ik ben hier elke dag.
Yes Masterquote:
Pinpas kwijtquote:
Een echte queen geeft zich niet zo snel gewonnen hequote:
Toch niet teegen de Koning? Eene chte staat haar man altijd bij, door Oprah's dikke en dunne jaren!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een echte queen geeft zich niet zo snel gewonnen heBeetje fighting spirit, troon verdedigen enzo
Werk ze MM!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben er vandooren zo erg is mn werk nou ook weer niet, alleen er de hele dag tegen aanhikken is irritant
Hij doet alsof.. om je vervolgens te pakken als je het niet verwacht. Van achteren natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een echte queen geeft zich niet zo snel gewonnen heBeetje fighting spirit, troon verdedigen enzo
quote:
Jaquote:
Das waarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch niet teegen de Koning? Eene chte staat haar man altijd bij, door Oprah's dikke en dunne jaren!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij doet alsof.. om je vervolgens te pakken als je het niet verwacht. Van achteren natuurlijk.
Money money money mooooooney.... Mo-Neeeey!quote:[..]Ben al naar de bank geweest hoor
Zegt ze in onverbloemde woorden hehequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hij doet alsof.. om je vervolgens te pakken als je het niet verwacht. Van achteren natuurlijk.
[..]Ben al naar de bank geweest hoor
Klein beetje maarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, dus je zat me gewoon voor de gek te houden
Hoe kan dat?quote:
De ex kwam op bezoek en we zijn uit eten geweest en 's avonds een concert.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das waarJe hebt helemaal gelijk!
Waar was je dan zaterdag tijdens de meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oh ja. Ben ik je voor de tweede keer vergeten te betalen. VRAAG er dan ook gewoon om!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Money money money mooooooney.... Mo-Neeeey!
96/2quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh ja. Ben ik je voor de tweede keer vergeten te betalen. VRAAG er dan ook gewoon om!
Hoe laat ga je? Mss kanik het zo nog ff komen brengen. Wat kostte het nou precies?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ex kwam op bezoek en we zijn uit eten geweest en 's avonds een concert.
De volgende ga ik wel mee als ik kan, en ls Dremer meegaat om mijn handje vast te houden!Ok, dat kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handje vasthouden? Je bent queen, of wil je gewoon altijd wat vast houden? Dat is het he?
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
[..]
De volgende ga ik wel mee als ik kan, en ls Dremer meegaat om mijn handje vast te houden!Ik wil dolgraag mee.. maar ze hebben het over 6 juniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik heb echt géén idee. Volgens mij heb ik niets nieuws gebruikt qua wasmiddel/crème/parfum/etc.quote:
[..]
De volgende ga ik wel mee als ik kan, en ls Dremer meegaat om mijn handje vast te houden!anytime, just give me a call!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kee. Dan loop ik op weg naar buiten wel ff bij jou binnen zometeen. Over een kwartier ga ik hier.quote:
*buitenspel gezet voeltquote:
jij neemt je foon niet op!quote:
You tell them JB! You tell them!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Dat kan zomaar niet!
Ooh..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb echt géén idee. Volgens mij heb ik niets nieuws gebruikt qua wasmiddel/crème/parfum/etc.
Ik wel nog, wordt mijn avondeten, denk ikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb zin in tomatensoep, maar heb het niet in huis
Maar, maar, maar ik ben verder best lief hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dat kan gebeuren
Handje vasthouden? Je bent queen, of wil je gewoon altijd wat vast houden? Dat is het he?
Beetje apart dusquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij neemt je foon niet op!Misschien sta je buitenspel, maar je bent nog lang niet van het veld af babe!
Jamaar! Vraag maar aan Dreamer hoe ik over bellen denkquote:
KATENSPEK!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik was aan het bellen! Ang3l belde ook al.. en toen stond ie al aan de deur en en en .. sowwy. Had ff wat anders aan mijn hoofd gister, ik had je terug willen bellen, maar he tis er bij ingeschoten..![]()
Ik bel je straks wel
Hmmm, die nieuwe bediendes doen het beduidend beter in het vergaren van informatie voor mij.quote:
Neeje want ik ben zo weg! Boodschappen doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kee. Dan loop ik op weg naar buiten wel ff bij jou binnen zometeen. Over een kwartier ga ik hier.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar! Vraag maar aan Dreamer hoe ik over bellen denk![]()
quote:
Spying on your Queen?!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hmmm, die nieuwe bediendes doen het beduidend beter in het vergaren van informatie voor mij.
Ik ben jaloersquote:
It's ok! ik ben er straks niet, zit bij vrienden die me even met mijn nieuwe laptop helpen.quote:Ik bel je straks wel
Ik hoop dat het niet al te irritant is...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
Beetje apart dus
Ach, gaat weer wel over
Ik ook wel hehe.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben in een redelijk melige bui
Hoe moet ik anders weten wat je wilt, zoveel vertel je me nooit. Ik moet altijd alles raden, zucht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spying on your Queen?!
Off with their heads!!!
quote:It's ok! ik ben er straks niet, zit bij vrienden die me even met mijn nieuwe laptop helpen.
dus daaaaaaaaaaaagallemaal
Knuffel voor Dreamer
Kus voor Ang3l
en een aai over de bol voor de rest!
Ik vind aaien over de bol zó freaking irritantquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
en een aai over de bol voor de rest!
Ik pas het netjes aan steeds!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Wat zitten jullie toch allemaal belabberd te quoten!
niet zeiken!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind aaien over de bol zó freaking irritant
Wat een taalquote:
Het kriebelt alleen heel erg en het is roodquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet al te irritant is...
Hahahahahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Zegt de Quintessential slut himselfquote:
Sloerie!quote:
Ik ben een vrouw, kan ik anders?quote:
Valt bij mij in de categorie verschrikkelijk irritant!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:14 schreef automatic_ het volgende:
Het kriebelt alleen heel erg en het is rood
Oke! Bij mij dan ookquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
Valt bij mij in de categorie verschrikkelijk irritant!
Ik ook! En ik krijg juist heel vaak aaien over mijn bol van complete vreemdenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |