Ik heel verlegen enzo benquote:
6 juni is Free Your Mind in Arnhemquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja vondelpark staat alvast... en 6 juni ben ik vrij...
dus vondelpark meet zaterdag 6 juni??
das mijn enige vrije weeken naast parkpop en ik gok dat jullie doordeweeks niet kunnenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
tvp kan daar wel iets leuks mee bedenken met Tally erin
quote:
En DR34M3R ook. En nouk gaat naar Arnhemquote:
heb hem aangepast..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
En DR34M3R ook. En nouk gaat naar Arnhem
Grapje grapje niet zo happenquote:
Vrouwen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
maar om dan in slaap te vallen is eng en verlegen enzo?
kunnen jullie niet de kids bij gezamelijke oppas dumpen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:19 schreef DR34M3R het volgende:
Heeft Duim 6 juni ook de kids? Dat kan toch niet.. tegelijkertijd
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
als jullie de illusie hebben een meet te plannen wanneer iedereen kan, help ik jullie bij deze daarvan af. Er zal altijd een deel niet kunnen, simpel zat.
Die optie staat nog openquote:
Doe eens danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:16 schreef Den_Haag het volgende:
tvp kan daar wel iets leuks mee bedenken met Tally erin
doordeweeks zal al helemaal niet gaan bij velenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:20 schreef Murmeli het volgende:
doordeweeks kan ik op woensdag soms wel
nee denk het niet. tot hoe laat duurt ie? dan kan ik misschien daarna wel een ijsje komen etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat ff douchen
murm ga je mee of niet naar de movies?
Maar tijdens dit soort discussies kan je goed zien hoe graag mensen je erbij willen hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
als jullie de illusie hebben een meet te plannen wanneer iedereen kan, help ik jullie bij deze daarvan af. Er zal altijd een deel niet kunnen, simpel zat.
Ik hap maar al te graagquote:
Volgens mij vergis ik me nu.quote:
ja nu weten we t wel dat je naast het vondelpark werktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Doordeweeks kan ik alleen na 17:30, dan ben ik om 17:35 op de meet.
denk dta ie tussen kwart voor 7 en 7 afgelopen is...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee denk het niet. tot hoe laat duurt ie? dan kan ik misschien daarna wel een ijsje komen eten
nu pas, duurt ff zegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja nu weten we t wel dat je naast het vondelpark werkt
Hoiquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:23 schreef Kuwaro het volgende:
Zo ik ben er ook weer.![]()
Hoe is het hier ?![]()
Ik voel me dood
Dan is mijn missie geslaagdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wist t al ff hoor maar denk dat inmiddels heel singles het wel weet ja
Nee, ik ga hem niet inkoppen. Wilskracht enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |