Klagen mag uiteraard over van alles en nog wat, maar jouw onderwerp komt wekelijks een aantal keer voorbij. Over 10 jaar FOK! talloze keren zelfs. En er lopen zelfs op FOK! topicreeksen over lui met gekke kapsels, lange voortanden, een huppel bij het lopen en mannen met teveel zelfbruiner op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:08 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Sommige mensen..
Klacht.
Biogarde kijkt niet verder dan zijn neus lang is. Sommige mensen ergeren zichzelf ergens aan, en kunnen dan wel gewoon serieuze bedoelingen hebben, en willen niet 'LATEN WE LEKKER LACHEN OM MENSEN OP HET INTERWEBS EN IN DIT TOPIC NOG MEER PLAATJES POSTEN VAN GEKKE MENSEN OP HET INTERWEBS ' (wat Biogarde hiermee bedoelt mag Joost weten.). Anyways, kan ik niet gewoon klagen over een bepaald slag mensen zonder dat een mod suggesties begint te maken en meteen een topic dichtgooid, waarop het volgende ook die er bijna tot niks mee te maken had (het een met dat slag soort mensen, het andere met het niet kunnen klagen)?
Je topic was gewoon kut.quote:
Uberhaubt op die link geklikt?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Klagen mag uiteraard over van alles en nog wat, maar jouw onderwerp komt wekelijks een aantal keer voorbij. Over 10 jaar FOK! talloze keren zelfs. En er lopen zelfs op FOK! topicreeksen over lui met gekke kapsels, lange voortanden, een huppel bij het lopen en mannen met teveel zelfbruiner op.
Ook in KLB hebben we gekkigheid zat gehad over je onderwerp. Da's nu klaar want het geeft bagger en nog meer plaatjes van mensen met een gek uiterlijk bla bla, you name it.
We hebben even bagger zat, wellicht is er een andere keer ruimte voor zoiets. Nu niet. Dus niet gelijk oordelen over iets waar je geen weet van hebt. Tenzij je een baggerkloon bent, maar geen zin om dat nu uit te zoeken.
Si. Alles gelezen, conclusie getrokken, slotje gezet.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We hebben even bagger zat, wellicht is er een andere keer ruimte voor zoiets. Nu niet. Dus niet gelijk oordelen over iets waar je geen weet van hebt.
Yup, maar die hoef ik bij dat topic niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:20 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
En er zit toch niet voor niks een verwijder knop bij posts bij een mod's lay-out?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Si. Alles gelezen, conclusie getrokken, slotje gezet.
Een keer ja. Nu niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:21 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ok, dan schijnt de boodschap dat het om 'rappers' en 'straatsoldaten' ging wel niet genoeg door, misschien mijn OP aanscherpen en meer info.
quote:
Buiten? Zon..?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:00 schreef sinadO het volgende:
Wat kunne sommige mensen toch doorzeuren hey...Alsof het een zaak van levensbelang betreft als een topic gesloten wordt. De zon schijnt, ga buiten chickies checken of zo.
Oh ja.quote:
Minder onverklaarbaar dan gedacht, nietwaar?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik zie hierbij af van hoger beroep.
Ik dacht: misschien is het net slecht genoeg om open te blijvenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Minder onverklaarbaar dan gedacht, nietwaar?
Daar hou ik je aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:56 schreef servus_universitas het volgende:
Mannen over vrouwen wanneer mannen onder elkaar zijn
Mag deze topic dicht?
Laatste keer dat ik een topic open in KLB.
kan je n linkje toevoegen? kan m ook niet via je postgeschiedenis vindenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef Nosh het volgende:
de helft van die Dolla-topics staan vol met 'weer een neger minder'-comments.
dat is het niveau waar we voor gaan blijkbaar?
Rapper Dolla doodgeschotenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je n linkje toevoegen? kan m ook niet via je postgeschiedenis vinden
Ik wil juist een ander voorstel doen:quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:47 schreef 3lmo het volgende:
[KLB SC #1259] Waar vrouwen zichzelf insmeren met slagroom Hij moet nog centraal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |