bronquote:
Hij citeert vast zijn eigen gedachtenquote:
jij kan ook nergens tegen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
probeer het maar niet ook al was het terecht, na dit gedrag blijft ie gewoon dicht
bedankt voor het linkjequote:
Dat is een topic van 1 april, probeer je me in de maling te nemen ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bedankt voor het linkje
Shout out naar de niggers die true zijn
deze bedoel jelijkt me duidelijk
of ben je met je verkeerde account ingelogd
dat is het laatst gesloten topic van jequote:
1 aprilquote:probeer je me in de maling te nemen ofzo?
Deze kan swarmahoer beter beantwoorden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom heb ik in 1 week 10 notes erbij gekregen ?! Ik ben aldoor braaf geweest !![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, maar als je voor elke onbereikbare vrouw een topic gaat openen, blijven we bezig. Zo'n deal-or-no-deal sletje is dan nog makkelijk te scoren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:00 schreef elfzesendertig het volgende:
Adelante, als je de klacht in mijn OP niet kan vinden dan zou ik maar even langs de opticien gaan als ik jou was, want dat is echt niet goed hoor zulke slechte ogen
Het betreft dit topic: Meisje bij Deal or no deal
maar dat doet ie nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze kan swarmahoer beter beantwoorden.
Maar dan moet ze wel bij mij in de buurt zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
Zo'n deal-or-no-deal sletje is dan nog makkelijk te scoren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar dat doet ie niethij geeft een hint: baggeren
Die zijn geen mod hier. Wij KLB mods hebben het nog altijd voor het zeggen/laatste woord en kunnen volgens mij veel beter inschatten van hoe of wat dan een mod van elders. Zeker omdat wij onze users hier kennen als onze broekzak.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:18 schreef sinadO het volgende:
Dat eeuwige muziekbashen hier op Fok!
Beeeeetje flauw om te locken, als twee moderators hem goedkeuren in hun posts in het topic, nietwaar?
Ja, jij kent mij door en door.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die zijn geen mod hier. Wij KLB mods hebben het nog altijd voor het zeggen en kunnen volgens mij veel beter inschatten van hoe of wat dan een mod van elders. Zeker omdat we onze users hier kennen als onze broekzak.
Ik ken je goed genoeg om in te schatten dat je weer een troll opende. En het is een 'discussie' die we zo'n beetje wekelijks hebben.quote:
Beetje jammer dit... anti-lol mod.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ken je goed genoeg om in te schatten dat je weer een troll opende. En het is een 'discussie' die we zo'n beetje wekelijks hebben.
Nee, jij bent een discochick, nee jij, nee jij. Nee, jij met je rap, nee jij met je bekabeling, nee jij.
Mooi geweest, nu even niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |