Alsof het topic te redden was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:13 schreef swarmahoer het volgende:
grappig trouwens dat je hier komt zeuren, je hebt zelf meegeholpen aan de verbaggering van het topichypocriet
Die OP en de klacht waren al gewoon kut, wilde het topic alleen maar even een harder zetje naar een slotje geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan nog moet je hier niet komen asslikken terwijl je er zelf schuldig aan bent.
TR zetten geen optie ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die OP en de klacht waren al gewoon kut, wilde het topic alleen maar even een harder zetje naar een slotje geven.
daar gaat je tofheidsfactor tov andere usersquote:
Alsof dat enkel aan jou isquote:
Jawel, maar aangezien het hier al tijden de gewoonte is om de TS af te zeiken maak ik daar nog even gebruik van om de vadsige TS een schop te geven.quote:
Ja, die had ie ook echt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar gaat je tofheidsfactor tov andere users
ik zal het onthouden als jij weer een topic opentquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jawel, maar aangezien het hier al tijden de gewoonte is om de TS af te zeiken maak ik daar nog even gebruik van om de vadsige TS een schop te geven.
Wé zedde gij?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:32 schreef Biogarde het volgende:
Valt niet mee om steeds uit en in te loggen
Oh nee, niksquote:
Gaat niet alleen om mezelf, KLB is verziekt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zal het onthouden als jij weer een topic opent
maar dan niet komen zeuren hier he
Krijgen we die inhoudsloze teksten weer. Dan blijf je toch lekker weg?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om mezelf, KLB is verziekt.
Nee, maak liever het systeem van binnenuit kapot.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Krijgen we die inhoudsloze teksten weer. Dan blijf je toch lekker weg?
Mede dankzij kwaliteitsusers als jouquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om mezelf, KLB is verziekt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Koop een dagboek, kun je daar vloei van maken![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |