quote:
Fijn dat je er blij mee bentquote:
het is idd heel goed geluktquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Fijn dat je er blij mee bentIk wou de Koei redelijk prominent aanwezig hebben in combi met de avatar die je had... dat lijkt me wel gelukt!
Dat zekers! Ook leuk dat je de uefa hebt aangepast in mijn geval Gijs_quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is idd heel goed gelukt![]()
de avatars zijn weer top deze editie..
In een seizoen kan nog veel gebeuren. Nu heb je toch ook de Llink er bij gehaald zoals je vorig seizoen de fortis had. Zo zijn er vast nog wel wat dingen te verzinnen met een seizoen lang nieuws.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:26 schreef Gijs_ het volgende:
Dank u![]()
Ik denk dat ik volgend seizoen wel iets meer hulp nodig heb bij het bedenken van de awards, om het ook allemaal wat origineel te houden!Maar in de loop van het seizoen ga ik daar wel wat mee spammen!
De Yolanthe-award voor de Hattricker met het grootste positieve banksaldoquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
In een seizoen kan nog veel gebeuren. Nu heb je toch ook de Llink er bij gehaald zoals je vorig seizoen de fortis had. Zo zijn er vast nog wel wat dingen te verzinnen met een seizoen lang nieuws.
Die kan je ook t Silvie award noemen danquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Yolanthe-award voor de Hattricker met het grootste positieve banksaldo
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar in jou geval kan ik t begrijpen en t is je vergeven.
Yolanthe is actueelquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die kan je ook t Silvie award noemen dan
Nu wel ja maar is ze dat aan t einde van t seizoen nog? Zo ja dan ik zou eerder t award uitgeven voor de speler die t meest op Wesley lijktquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Yolanthe-award voor de Hattricker met het grootste positieve banksaldo tieten
Nee idd....Dan ken ik wel een andere hele goede kanshebberquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo groot geschapen is Yolanthe toch niet?
pics!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee idd....Dan ken ik wel een andere hele goede kanshebber
Laat me raden, jij laat jouw paling er regelmatig tussen verdwijnen a la Jan Smit?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laat me raden, jij laat jouw paling er regelmatig tussen verdwijnen a la Jan Smit?
Groot geschapenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zo groot geschapen is Yolanthe toch niet?
Je hebt haar zelfs op de film gezet toen Flap met zn hand.......quote:
Voor die van mij mag je ook een gifje maken. Met mijn huidige avatar erin. bvd,quote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef Gijs_ het volgende:
GIF- verzoekjes kunnen hier gewoon in dit topic!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |