Ga je naar de Mgr Nolenslaan? Die zitten daar nog niet zo heel lang. Op zich wel een mooie locatie, al is het maar omdat het op loopafstand van mijn huis zit. Toch vond ik de oude locatie ook wel zijn charmes hebben. Ik mag volgende week trouwens ook alweer!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:40 schreef GotC het volgende:
Ik ga volgende week weerKreeg vorige week oproepkaart binnen, ben benieuwd..ben alleen Delft gewend, dus effe kijken hoe Den Haag eruit ziet
Yep daarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je naar de Mgr Nolenslaan? Die zitten daar nog niet zo heel lang. Op zich wel een mooie locatie, al is het maar omdat het op loopafstand van mijn huis zit. Toch vond ik de oude locatie ook wel zijn charmes hebben. Ik mag volgende week trouwens ook alweer!
Het ligt bij de voetbalvelden aldaar. Nu het levensgroot op de gevel staat, kan het niet meer missen. Dat was de eerste keer wel anders...quote:Op zondag 24 mei 2009 10:22 schreef GotC het volgende:
Yep daarMoet effe kijken hoe ik er kom, schijnt ook op loopafstand voor mij te zijn!
Ik ga maar eens m'n ijzer omhoog werken, anders mag ik weer eens niet..
Vanuit omgeving Volendamlaan.. waar ligt Mgr Nolenslaan bij in de buurt?quote:Op zondag 24 mei 2009 10:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ligt bij de voetbalvelden aldaar. Nu het levensgroot op de gevel staat, kan het niet meer missen. Dat was de eerste keer wel anders...Vanuit welke richting kom je lopen?
In het verlengde van de Volendamlaan ligt de Thorbeckelaan. De Mgr. Nolenslaan is een zijstraat aan de linkerkant van de Thorbeckelaan als je vanaf de Volendamlaan komt. Het ligt in de buurt van zwembad De Waterthor.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:00 schreef GotC het volgende:
Vanuit omgeving Volendamlaan.. waar ligt Mgr Nolenslaan bij in de buurt?
Ah daar! Ik zat al in die buurt te denken jaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het verlengde van de Volendamlaan ligt de Thorbeckelaan. De Mgr. Nolenslaan is een zijstraat aan de linkerkant van de Thorbeckelaan als je vanaf de Volendamlaan komt. Het ligt in de buurt van zwembad De Waterthor.
Ik zal de ambulancegeluiden de komende week in de gaten houden.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef GotC het volgende:
Ah daar! Ik zat al in die buurt te denken ja
Ben wel benieuwd hoe het zal gaan, een jaar geen bloed gegeven (piercings enzo)
Het topic an sich is niet nieuw - alleen het volgnummer hoor!quote:
Vaak net iets te laag ijzer, dus de Roosvicee Ferro is al in gebruik een aantal wekenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal de ambulancegeluiden de komende week in de gaten houden.Als je voldoende eet en drinkt van te voren zal het vast goed gaan. Of heb je er in het verleden ook problemen mee gehad?
Heb ik ook - maar toch gedaan omdat ik zag dat mijn bloed heel handig is voor de bloedbank.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:57 schreef Mysterion het volgende:
Respect voor iedereen die dit doet.Ik heb zelf een hekel aan naalden en prikjes dus ik durf het zelf niet, word al duizelig als ik een ml bloed verlies.
Blijft toch een terugkomend argument die ijzerwaarde. Vraag mij dan toch af waarom zoveel mensen daar 'last' van blijken te hebben. Zelf gelukkig nooit problemen mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:17 schreef GotC het volgende:
Vaak net iets te laag ijzer, dus de Roosvicee Ferro is al in gebruik een aantal weken
Niet zo gek natuurlijk met het ziekenhuis om de hoek.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:17 schreef GotC het volgende:
En we horen genoeg ambulancegeluiden hier in de buurt
De naald viel er uit?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:11 schreef FrozenRose het volgende:
vorige maand geweest. Er was er flink naast geprikt, mijn arm is een week blauw geweest...
Ik baalde wel, de naald viel er halvewege uit en het was net niet genoeg om te gebruiken
Denk dat het gewoon een blauw 'plekje' is. Ik heb daar zelf bijna nooit last van, je ziet bij mij alleen een rood plekje waar de naald erin is gegaan, zie je nu al ongeveer een maand (heb dan ook een heel lichte huid). Gaat vanzelf weg, maar misschien als het echt nog lang duurt ff aan een dokter vragen?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:21 schreef GirlYouDontKnow het volgende:
Ik heb ongeveer een maand geleden bloed gegeven en sindsdien heb ik een donkere stip op mn arm. Jullie ook? Niet dat het erg is maar wanneer gaat dit weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |