Het zijn twee zusjes van 9 en 11. Die twee zijn schattig en kunnen inderdaad niet spellen, maar het zijn kids die met de hele klas mochten kijken naar TBO. Daar wilde ik dus wel zieltjes winnen.quote:
Het is geen officiële poll, hè?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef akveor het volgende:
21 mensen die gewoon niet erg goed hebben nagedacht. Het is makkelijk klikken en je mee laten slepen in bepaalde sentimenten. Het spel moet wel eerlijk blijven.
Eerlijk schmeerlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef akveor het volgende:
[..]
21 mensen die gewoon niet erg goed hebben nagedacht. Het is makkelijk klikken en je mee laten slepen in bepaalde sentimenten. Het spel moet wel eerlijk blijven.
Fanmail dan maar via mij doen? Ik kom er wel doorheen als ex-bewonerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:49 schreef D. het volgende:
[..]
Huub had al aangegeven dat ze ons wat fanmail betreft gewoon negeren
Ik was er toen al wel bij (niet onder deze naam), maar nee... Danny zat toen beslist niet in zijn eentje te tikken. Fok! werd toen al druk bezochtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Het zijn twee zusjes van 9 en 11. Die twee zijn schattig en kunnen inderdaad niet spellen, maar het zijn kids die met de hele klas mochten kijken naar TBO. Daar wilde ik dus wel zieltjes winnen.
Shadow en lizzy zetten alles op alles om een forum op poten te zetten. Ik snap dat dat lastig kan zijn.
Is het niet zo dat ten tijde van BB1 Danny ook in z'n uppie zat te posten? (ik was er toen niet bij)
Of was FOK! vanaf dag 1 een succes?
Nee, hoor dat snap ik. Maar als je dan een poll plaats probeer dan niet meteen op het sentiment te spelen wat er op het forum heerst. Totaal niet objectief en weinig creatief. Maar da's mijn mening en dat mag...quote:
Er mag juist niets doorheen. Het is geen vakantieoordquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Fanmail dan maar via mij doen? Ik kom er wel doorheen als ex-bewoner
Heeft niets met sentiment van doen. Als je weigert een konijn te eten omdat je zo'n dierenvriend bent, moet je ook weigeren om een kip, koe of varken naar binnen te schuiven. Per slot van rekening zijn ook dat dieren.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, hoor dat snap ik. Maar als je dan een poll plaats probeer dan niet meteen op het sentiment te spelen wat er op het forum heerst. Totaal niet objectief en weinig creatief. Maar da's mijn mening en dat mag...
Er mag best een berichtje door dat Peter een hullie en een hypocriet is met z'n konijn, nu denkt hij dat hij een goed statement maakt daarmeequote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef D. het volgende:
[..]
Er mag juist niets doorheen. Het is geen vakantieoord
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Een gebbetje, daar ben je niet echt voor in, hè? Dat mag ook, hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:55 schreef akveor het volgende:
Nee, hoor dat snap ik. Maar als je dan een poll plaats probeer dan niet meteen op het sentiment te spelen wat er op het forum heerst. Totaal niet objectief en weinig creatief. Maar da's mijn mening en dat mag...
Was FOK! Ook zo'n phpBB forum?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik was er toen al wel bij (niet onder deze naam), maar nee... Danny zat toen beslist niet in zijn eentje te tikken. Fok! werd toen al druk bezocht
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Het zijn twee zusjes van 9 en 11. Die twee zijn schattig en kunnen inderdaad niet spellen, maar het zijn kids die met de hele klas mochten kijken naar TBO. Daar wilde ik dus wel zieltjes winnen.
Shadow en lizzy zetten alles op alles om een forum op poten te zetten. Ik snap dat dat lastig kan zijn.
Is het niet zo dat ten tijde van BB1 Danny ook in z'n uppie zat te posten? (ik was er toen niet bij)
Of was FOK! vanaf dag 1 een succes?
Dat wisten we vanmorgen alquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:57 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was FOK! Ook zo'n phpBB forum?
Kreeg trouwens anderhalf uur geleden telefoon van Robert Schulte. Ik had om 3 uur m'n exit-gesprek met hem (normaal gesproken om te kijken of je mentaal nog helemaal intact bent, in mijn geval om m'n ervaringen in de bunker te bespreken). Hij belde af omdat hij nu naar The Bunker onderweg is omdat Peter een gesprek krijgt!
Een FOK! primeur
152 leden hebben ze dus iets meer dan 4quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bedankt Schimpy,
Ik zat op GP zieltjes te winnen. Als het je niet was opgevallen ben ik de eerste 2 weken niet op GP geweest en ineens heel veel. Apie en uk zijn schatjes daar, maar het is een forum met 4 users... Ik wist niet hoeveel lurkers daar zitten, dus ik speelde op safe. Niemand kan ontkennen dat dat een kleinschalig forum is.
En treehuggers kan je ook niet ontkennen want kom op, alle fanmail ging over dat konijn... Stelletje hippies.
En Quinty, ik hou echt van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |