quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mag
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou, dat werkt bij mij alleen maar averechts
En dat hij voor geweldpleging al een voorwaardelijke celstraf open heeft staanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef FuTilE het volgende:
"Iemand slaan is m'n aard niet"
Oh, vandaar dat je je al 2 weken zit in te houden om hem niet tot pulp te slaan
Gaat echt niet gebeuren. Hij gebruikt dat slaan-verhaal gewoon om te verhullen dat ie al dagen op het punt staat om in huilen uit te barsten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Flow3r het volgende:
ik hoop dat peter Jeroen een paar vette tikken verkoopt![]()
![]()
![]()
En maar niet snappen waarom hij steeds niet door de final screening kwamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
Peter: al 2 weken slik ik alles, maar met woorden ben ik niet zo sterk weet je. . .
ja maar meer omdat hij nu met een kale kop rondlooptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Stefan het volgende:
Is Peter nu ingestort omdat ie niet kon roken
Maar vond je dat ook sterk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef snetje het volgende:
Peter is met woorden niet zo sterk zegt tie.. hier op FOK ging hij toch aardig tekeer?
Hakjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mag
Na ParaBrotha hebben we nu ParaPeter.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:29 schreef wicky. het volgende:
Bart is niet bij de crematie geweest volgens peterhoe dan ?!
idd het was 21-10 er is dus massaal gestemd, heb ook gehoord dat het mobiele netwerk er ff uitlagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Danny het volgende:
[..]
da's omdat de opdracht van jeroen ten einde was en de kijker met grote meerderheid heeft beslist dat dat ding dan zsm terug hoort te komen.
zeg!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Flow3r het volgende:
ik hoop dat peter Jeroen een paar vette tikken verkoopt![]()
![]()
![]()
Hahaha ge-wel-dig dit ,wat een aktie op de vroege middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |