quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef tjeez3 het volgende:
gelukkig dat er geen glazen deuren in de bunker zitten
Ook bullshit... Peter krijgt een extraatje ipv dat er opheldering komt over de opdracht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:24 schreef Danny het volgende:
aansteker. 23 minuten te laat, maar goed. we houden 't er maar op dat het een heel eind lopen is van de redactie naar de voorraadkamer.
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan magquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Stefan het volgende:
Is Peter nu ingestort omdat ie niet kon roken
Lijkt er wel op jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Stefan het volgende:
Nou, dat werkt bij mij alleen maar averechtsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:19 schreef wicky. het volgende:
Peter wil gewoon zielig gevonden worden geloof ik ,zodat hij boven aan komt
da's omdat de opdracht van jeroen ten einde was en de kijker met grote meerderheid heeft beslist dat dat ding dan zsm terug hoort te komen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
Jemig...de jankebek krijgt zijn aanstekertje
staat in de OPquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Stefan het volgende:
Tenzij Bart of Jij ook in het complot zitten... Misschien eens dubbel checken op het IRC kanaal waar Dingo en Jeroen vaan kwamenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jeroen is van het begin tot het eind door Bart begeleid en ze hebben amper een woord gewisseld.
Hooguit wat instructies tijdens het uitstappen en gedurende de dienst heeft Bart hem afgeschermd voor invloeden van buitenaf.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Omdat hij z'n sokken kwijt is en Jeroen wel schoenen met hakjes aan mag
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou, dat werkt bij mij alleen maar averechts
En dat hij voor geweldpleging al een voorwaardelijke celstraf open heeft staanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef FuTilE het volgende:
"Iemand slaan is m'n aard niet"
Oh, vandaar dat je je al 2 weken zit in te houden om hem niet tot pulp te slaan
Gaat echt niet gebeuren. Hij gebruikt dat slaan-verhaal gewoon om te verhullen dat ie al dagen op het punt staat om in huilen uit te barsten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Flow3r het volgende:
ik hoop dat peter Jeroen een paar vette tikken verkoopt![]()
![]()
![]()
En maar niet snappen waarom hij steeds niet door de final screening kwamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef Marrije het volgende:
Peter: al 2 weken slik ik alles, maar met woorden ben ik niet zo sterk weet je. . .
ja maar meer omdat hij nu met een kale kop rondlooptquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:26 schreef Stefan het volgende:
Maar vond je dat ook sterk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef snetje het volgende:
Peter is met woorden niet zo sterk zegt tie.. hier op FOK ging hij toch aardig tekeer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |