Mijnenveld op perron van Station Almere Strandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:07 schreef Lakitu het volgende:
Alsjeblieft laat iemand daar een reeks bommen droppen, zijn we van het hele probleem af
Dat zou ik niet weten, ik heb ook niks te zoeken bij de Libelle Zomerweken en ook niet in Almere in het algemeen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:00 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Die er dan precies hetzelfde uitzien.
Type Megapiratenfestijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:12 schreef tslh het volgende:
'lekker gek'/'prettig gestoord' met een 'pittig kapsel'
Als je dat leest/ziet: run like hell!
Nu kan je je er niet meer onderuit lullen hoor. Je bent er gewoon heen geweest en je vond het nog leuk ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, ik heb ook niks te zoeken bij de Libelle Zomerweken en ook niet in Almere in het algemeen.
Nee sorry.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:06 schreef BakraSwa het volgende:
[..]
Nu kan je je er niet meer onderuit lullen hoor. Je bent er gewoon heen geweest en je vond het nog leuk ook.
geen foto geschoten natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:05 schreef Multivitamine het volgende:
Ik zit op dit moment in de trein, en stond net bij het almere strand 'station' stil..
Fuck... ALLEEN maar vlot, kort en pittige kapseltjes te zien, ongelooflijk! Als er een hel op aarde is MOET dit het zijn..
Klacht: neem die zomerweken mee naar bagdad ofzo, waar ik niet al dit leed aan moet zien!
quote:
ik ben er nu ook. Help ouwe tangen overalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef Penisbaard het volgende:
Opeens, pittige kapsels overal
Hij/Zij heeft zelf zeker ook een vlot kapsel, misschien verklaart dat watquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |