das het probleem... ben bijna van de citaatjes afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die depressieve deuren de laatste weken? heb ik er soms een abbo op gekregen van iemand ofzo? De zon schijnt, en er is geen regen. Kom ga naar buiten, geniet van de hrmmm... tja... nu je het zegt.. Bah... klotezooi..
Cita'tje iemand???
Fixedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
vondelparkmeet ergens in juni als het mooi weer is EN kz vrij is
Dan nog. Als je nu al zo denkt wordt het een soort self fulfilling prophecy hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wel als je afkickt van anti depressiva ja
Zo das lef hebbenquote:
Nee echt absoluut niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt van die mensen die zijn altijd maar op zoek naar bevestigingen, zo jammerquote:![]()
quote:
heb jij enig idee wat die pilletjes met je lichaam doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog. Als je nu al zo denkt wordt het een soort self fulfilling prophecy he
Mijn flesje stond naast de leffe in de koelkast, maar ik had per ongeluk de verkeerde eerst opgedronken vanochtendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah heb je je testosteron weer gevonden liefje?
jij en KF zouden goede vriendjes kunnen worden, hele dag testosterongevechtjes houden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Nee echt absoluut niet!
Ik kom er wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. En ik weet ook dat als je nu al gaat denken dat iets kut wordt het dan alleen nog maar veel kutter wordt. Live a little en laat je niet zo beheersen door iets wat maar een deel van je is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
heb jij enig idee wat die pilletjes met je lichaam doen?
Dan gaan wij wel zelf stappenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow mag ik dan niet meer mee dus? leek mij ook wel tof
Dan moet je eerst e-player worden, maar je hebt verkering enzquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
Nee hoor, een avondje stappen is gewoon leuk met alleen mannenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das het probleem... ben bijna van de citaatjes af
ik ben al bijna klaar met afkicken en heb al een behoorlijk wat kut dagen achter de rug door het afkicken. Ik ben heel gevoelig voor medicijnen. 2mg minder geeft bij mij al heul veel problemen.... ik ga straks 8 mg naar beneden en net over de klap heen van in eens 6 mg naar beneden. Ik weet hoe mijn lichaam reageerd en jij niet dus kan jij daar geen oordeel over vellen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. En ik weet ook dat als je nu al gaat denken dat iets kut wordt het dan alleen nog maar veel kutter wordt. Live a little en laat je niet zo beheersen door iets wat maar een deel van je is.
Uhm, dat laat ik jullie onderling wel uitvechten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat ben ik blijkbaar nietquote:
Ja had het er al met zbbrox over dat we die kunnen combineeren met de [HOMO]-meet die dan daar begint als de zon ondergaatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
vondelparkmeet ergens in juni als het mooi weer is EN kz vrij is
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:44 schreef Cuegirllie het volgende:
Sinds wanneer is het lef wanneer je iets met alleen mannen doet?
Vind het zelf vooral zwak van de mannen.. dat ze niet eens zonder vrouwen wegkunnen
Ik vergis me nog wel 's in deze en de slowchatquote:
Weer een meet die ik langs me heen laat gaan dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja had het er al met zbbrox over dat we die kunnen combineeren met de [HOMO]-meet die dan daar begint als de zon ondergaat
sjorrie...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:42 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij afvallige!... bah...je beseft wel dat deze aktie er voor zorgt dat je per direct uit het promo team gezet wordt he!
Waarom niet? Je gaat de laatste tijd toch echt wel aardig.quote:
Je weet wel gelijk waar alle aandacht heen gaat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of de andere mannen het er wel mee eens zijn he
Meisje 1 (artis meisje) gaat de goede kant op weer, binnenkort filmpje kijkenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gehehe jij slet ook heen ik ben gister niet geweest hoe zit dat nu met lady #1 & #2
En ik heb er nog wel speedchat bij gezet!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergis me nog wel 's in deze en de slowchat
Want er zit zzooooooveel verschil tussen!
tja dat hangt er vanaf wat voor mannen het zijn., Als ze elke avond bij je in bed kruipen en allerlij sexuele escapade's met je uithalen.. tja dan is het geen lef, maar gewoon schraal en vooral lastig lopen overdagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst e-player worden, maar je hebt verkering enz![]()
[..]
Nee hoor, een avondje stappen is gewoon leuk met alleen mannenIk ben een keer 2 weken met alleen mannen op vakantie geweest, dat is lef
Dat weet ik allemaal wel liefje, en ik onderschat het heus allemaal niet. Maar realiseer je wel dat je ook wat dingen zelf op kunt vangen met common sense. Je geest is sterker dan je zelf denktquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben al bijna klaar met afkicken en heb al een behoorlijk wat kut dagen achter de rug door het afkicken. Ik ben heel gevoelig voor medicijnen. 2mg minder geeft bij mij al heul veel problemen.... ik ga straks 8 mg naar beneden en net over de klap heen van in eens 6 mg naar beneden. Ik weet hoe mijn lichaam reageerd en jij niet dus kan jij daar geen oordeel over vellen....
Lekker op dreef kwaakquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja dat hangt er vanaf wat voor mannen het zijn., Als ze elke avond bij je in bed kruipen en allerlij sexuele escapade's met je uithalen.. tja dan is het geen lef, maar gewoon schraal en vooral lastig lopen overdag
jaja kom er maar... rans bak die kwaak... Dat krijg je er van als hij zijn testosteron met leffe verwisseld!.. Ik denk dat Murmeltje dat express heeft gedaan hoor.. Daar straks riep ze ook al dat ze zin had enzo.![]()
Misschien zijn zij mannelijker dan jijquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of de andere mannen het er wel mee eens zijn he
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom niet? Je gaat de laatste tijd toch echt wel aardig.![]()
Nieuw lijstje.![]()
als ik dat niet wist, was ik gsiter na een kut gesprek met mijn moederz allang in gestort.... ik hou er gewoon rekening mee met het ergste en dan kan het alleen maar meevallen. dat is voor mij de beste manier van werken... kan iets je ook niet snel tegenvallenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weet ik allemaal wel liefje, en ik onderschat het heus allemaal niet. Maar realiseer je wel dat je ook wat dingen zelf op kunt vangen met common sense. Je geest is sterker dan je zelf denkt
Artis had je toch afgeschreven?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meisje 1 (artis meisje) gaat de goede kant op weer, binnenkort filmpje kijken
Meisje 2 (Cosmo girl / stalkster) smst niet meer terug!! heb haar ook niet meer gezien @ station
Meisje 3 (geen bijnaam) haar nummer had ik al een paar weken en sms ik gewoon vriendschappelijk mee, not worth mentioning
Dus toch een meisje 3, hahahah ik wist dat het gewoon een kwesie van tijd isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Meisje 2 (Cosmo girl / stalkster) smst niet meer terug!! heb haar ook niet meer gezien @ station
Meisje 3 (geen bijnaam) haar nummer had ik al een paar weken en sms ik gewoon vriendschappelijk mee, not worth mentioning
Echte liefde zie ik al!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je bent zwaar verliefd op mij en ik kan in jouw ogen toch niets fout doen?
Ja, maar weet nu hoe ik het moet aanpakken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Artis had je toch afgeschreven?![]()
Okee, ik had haar afgeschreven, maar ik dacht jij ook.
Das waarquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je weet wel gelijk waar alle aandacht heen gaat.
Ja schat maar ik zat als een bezetene te trillen en F5-en en toen zag ik die ander en toen en toen en toen. I was lost! LOST I TELL YOU! Drama was 't!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
En ik heb er nog wel speedchat bij gezet!
Ja maar als je altijd uitgaat van het negatieve, komt er ook minder snel positiviteit jouw kant op. Het is echt waar dat positiviteit positiviteit aantrekt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als ik dat niet wist, was ik gsiter na een kut gesprek met mijn moederz allang in gestort.... ik hou er gewoon rekening mee met het ergste en dan kan het alleen maar meevallen. dat is voor mij de beste manier van werken... kan iets je ook niet snel tegenvallen
En volgende week is het weer andersom. Hoe simpel kun je zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, maar weet nu hoe ik het moet aanpakken...
nonchalant, veel humor en niet te serieus
Ze eet sinds gisteravond uit mijn handje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |