das het probleem... ben bijna van de citaatjes afquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die depressieve deuren de laatste weken? heb ik er soms een abbo op gekregen van iemand ofzo? De zon schijnt, en er is geen regen. Kom ga naar buiten, geniet van de hrmmm... tja... nu je het zegt.. Bah... klotezooi..
Cita'tje iemand???
Fixedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
vondelparkmeet ergens in juni als het mooi weer is EN kz vrij is
Dan nog. Als je nu al zo denkt wordt het een soort self fulfilling prophecy hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wel als je afkickt van anti depressiva ja
Zo das lef hebbenquote:
Nee echt absoluut niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt van die mensen die zijn altijd maar op zoek naar bevestigingen, zo jammerquote:![]()
quote:
heb jij enig idee wat die pilletjes met je lichaam doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog. Als je nu al zo denkt wordt het een soort self fulfilling prophecy he
Mijn flesje stond naast de leffe in de koelkast, maar ik had per ongeluk de verkeerde eerst opgedronken vanochtendquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah heb je je testosteron weer gevonden liefje?
jij en KF zouden goede vriendjes kunnen worden, hele dag testosterongevechtjes houden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
Nee echt absoluut niet!
Ik kom er wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. En ik weet ook dat als je nu al gaat denken dat iets kut wordt het dan alleen nog maar veel kutter wordt. Live a little en laat je niet zo beheersen door iets wat maar een deel van je is.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
heb jij enig idee wat die pilletjes met je lichaam doen?
Dan gaan wij wel zelf stappenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ow mag ik dan niet meer mee dus? leek mij ook wel tof
Dan moet je eerst e-player worden, maar je hebt verkering enzquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
Nee hoor, een avondje stappen is gewoon leuk met alleen mannenquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
das het probleem... ben bijna van de citaatjes af
ik ben al bijna klaar met afkicken en heb al een behoorlijk wat kut dagen achter de rug door het afkicken. Ik ben heel gevoelig voor medicijnen. 2mg minder geeft bij mij al heul veel problemen.... ik ga straks 8 mg naar beneden en net over de klap heen van in eens 6 mg naar beneden. Ik weet hoe mijn lichaam reageerd en jij niet dus kan jij daar geen oordeel over vellen....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. En ik weet ook dat als je nu al gaat denken dat iets kut wordt het dan alleen nog maar veel kutter wordt. Live a little en laat je niet zo beheersen door iets wat maar een deel van je is.
Uhm, dat laat ik jullie onderling wel uitvechten.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat ben ik blijkbaar nietquote:
Ja had het er al met zbbrox over dat we die kunnen combineeren met de [HOMO]-meet die dan daar begint als de zon ondergaatquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
vondelparkmeet ergens in juni als het mooi weer is EN kz vrij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |