Ja, ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:48 schreef PartyHardy het volgende:
Het is ook best moeilijk te begrijpen waarom ik zo'n moeite heb met aankomen. Voor veel mensen klinkt dat raar. Maar doordat ik een kleine maag en snelle stofwisseling heb is het voor mij moeilijk om in 1 keer echt veel te eten. In de familie is iedereen ook best dun.
Ik eet de hele dag door veel tussendoortjes (vaak met veel suiker). En let verder niet zo goed op calorieen enzo.
Is er niemand die hetzelfde probleem had
Nee, dat nietquote:maar toch op een manier wat kilo's is aangekomen?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef grizegrijn het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon meer te eten als je graag wilt aankomen
Ik spreek uit ervaring, hoor. Gewoon, simpelweg, meer eten.quote:
Hmm, d'r staat hier al lang een zak pinda's in de kast. Misschien zo maar even pakken danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:07 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring, hoor. Gewoon, simpelweg, meer eten.
Noten zijn gezond en tikken goed aan. 100 gram noten zou ik theorie meer dan een pond gewichtstoename per week moeten zijn. Als je er bij sport, voorkom je dat het allemaal vet wordt.
Dan verbrandt hij dus rond de 3000 kcal per dag. 2000 overschot maal 28 dagen, delen door 9000 (kg vet) is 6,2 kg. De gemiddelde persoon die niet aan dieet doet, eet, wat het voedingscentrum ons ook wil doen geloven, meer dan 3000 kcal per dag (verschillende onderzoeken over energievoorziening wijzen dat uit).quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef taxibabe het volgende:
Na 4 weken bleek dat degene die het meest was aangekomen maar 6,5 kg was aangekomen, 9,6% vergeleken met zijn startgewicht.
Op zich niet schokkend, maar het blijkt dus wel dat het voor sommige mensen echt niet makkelijk is om een paar kilo aan te komen. Het blijkt dus ook dat iedereen een eigen natuurlijk ideaal gewicht heeft.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dan verbrandt hij dus rond de 3000 kcal per dag. 2000 overschot maal 28 dagen, delen door 9000 (kg vet) is 6,2 kg. De gemiddelde persoon die niet aan dieet doet, eet, wat het voedingscentrum ons ook wil doen geloven, meer dan 3000 kcal per dag (verschillende onderzoeken over energievoorziening wijzen dat uit).
Zo schokkend vind ik het dus niet.
quote:Sommige geluksvogels hebben een lijf dat zich gewoon actief verzet tegen gewichtstoename
Onderzoek is ook bij BBC geweest, hier artikel erover:quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb net op tv een programma gezien over een onderzoek naar gewichtstoename, en dan met name waarom sommige mensen dun blijven. De uitkomst was wel interessant.
7000 = 1 kgquote:Op zondag 17 mei 2009 19:31 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Dan verbrandt hij dus rond de 3000 kcal per dag. 2000 overschot maal 28 dagen, delen door 9000 (kg vet) is 6,2 kg. De gemiddelde persoon die niet aan dieet doet, eet, wat het voedingscentrum ons ook wil doen geloven, meer dan 3000 kcal per dag (verschillende onderzoeken over energievoorziening wijzen dat uit).
Zo schokkend vind ik het dus niet.
quote:
Sjonge dat valt ook wel mee hoor, +5 en ik heb een gezond gewicht.. Ben benieuwd naar de jouwe als je hier zo van schrikt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:21 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
![]()
en met dat gewicht van jou zou ik die lekkere snacks na het bierdrinken zeker niet overslaan..
Is idd wel een abnormaal ongezond gewicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |