Maar dat zal veel minder zijn in de HMH dan afgelopen maand in de Paradiso. Maar HMH zal ook wel tof zijn. Zulke zalen kunnen ze prima aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:39 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Heb een paar festivaloptredens van ze gezien en toen sprong letterlijk het hele veld mee. Denk dat ze in een grote zaal ook tot hun recht komen.
Dat is zeker waar. Paradiso is dan ook één van de beste venues van Nederland, daar zal iets massaals als de HMH nooit aan kunnen tippen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:56 schreef portie het volgende:
[..]
Maar dat zal veel minder zijn in de HMH dan afgelopen maand in de Paradiso. Maar HMH zal ook wel tof zijn. Zulke zalen kunnen ze prima aan.
Beetje teveel Franz gehad de laatste tijd.quote:
Die percussie-act doen ze echt altijdquote:Op dinsdag 24 november 2009 02:00 schreef Skylark. het volgende:
Wát was het vet jongens.
Ik stond vooraan en heb me met behulp van pits van anderen nog meer naar voren kunnen werken. Het dak knalde eraf, iedereen schreeuwde zich schor, klapte z'n handen rauw en bevond zich meer in de lucht dan met de voeten op de grond. Ze speelden ook fucking goed, deden de juiste liedjes (ik miste alleen The Fallen en I'm Your Villain, maar dat is misschien iets té veeleisend) en performden zó goed. De percussie-act tijdens Outsiders was geniaal en ik heb nog steeds kippenvel van de een kwartier durende afsluiter Lucid Dreams.
Klinkt weer meer als het eerste en tweede album, prima.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 23:49 schreef Bookie65 het volgende:
4 nieuwe liedjes:
http://www.nme.com/news/franz-ferdinand/63910
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |