Neuh, schade valt heel erg mee dus ik wacht gewoon tot er op marktplaats/ebay/etc goede kappen voorbij komen. Ga iig geen 270 euro voor een nieuwe betalen.quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou. Mijn thesis hoort dus bij "urgent". En dan? Dan doe ik nog niets
Gelukkig hebben we dan nog de goede browsers om mee te FOK!ken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:45 schreef dribbel79 het volgende:
IE van je desktop aflsopen, MSN eraf donderen...scheelt de helft?
Operaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:06 schreef WurM het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dan nog de goede browsers om mee te FOK!ken...
quote:In heaven, all interesting people are missing. says:
shh, wacht ff.. baas van de baas komt kiek'n
Alsof ik het zelf geschreven hebquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, dat. Ik zit hier dus op stage (![]()
![]()
....
) en ik moet nog 'even' wat documentatie afmaken. Probleem is alleen dat ik iedere keer na 5 zinnen op papier te hebben gezet weer iets anders ga doen. Even Fok checken, nieuwssite hier, nieuwssite daar, nog een keer m'n email checken, even random iemand op msn aanspreken en een doelloos gesprek hebben, nog een keer Fok checken, zinloze e-mails sturen, etc.
Dan na een tijdje denk ik bij mezelf van: 'zeg, je ging nu toch aan die documenten werken, lamzak'. En na een minuut of 3 begint het hele verhaal weer opnieuw
.
En dan aan het eind van de dag constateren dat je wéér amper iets uitgevoerd hebt terwijl de deadlines steeds maar dichterbij komen.
!
Dit word engquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
En aan het eind van elke dag jezelf voorhouden om morgen toch écht!! iets te gaan doen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet iedereen is vrouw heNopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |