Ik rond 17.00quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
Puik plan, doe ik iig.
En dan rond 16.00 naar huis.
Ik heb op mn werk in twee uurtjes geloof ik al meer gedaan dan de hele vorige week bij elkaarquote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef LockonStratos het volgende:
Ok, Isdatzo, we gaan er weer tegenaan vandaag?
Wéérquote:Op maandag 18 mei 2009 09:09 schreef LockonStratos het volgende:
Ok, Isdatzo, we gaan er weer tegenaan vandaag?
Jij bent nu al 2 uur aanwezig?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb op mn werk in twee uurtjes geloof ik al meer gedaan dan de hele vorige week bij elkaar
Ik ookquote:
ja, nou, dat zegt niet zo heel veel hèquote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik ook! Heb ik mezelf iig gisteren beloofd.
10 Uur, deal!quote:Op maandag 18 mei 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik ook
Om 10 uur eet ik even een broodje en pleeg ik een sanitair misdrijf () en daarna ga ik aan de gang!
Ja, was iets voor 7 uur binnen. Dan kan ik op een mooie ambtenarentijd weer naar huis, 15.30 uurquote:
Nee want dan doet mijn alwetende google het ook niet meerquote:Op maandag 18 mei 2009 09:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik trek altijd mijn internetconnectie eruit. Misschien een tip?
Je bent zeker al begonnen?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:06 schreef LockonStratos het volgende:
Fuck het is al 5 over 10
Maar het telt niet omdat ik een paar mails heb beantwoord en met een collega gesproken
Ik pas om 5 uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, was iets voor 7 uur binnen. Dan kan ik op een mooie ambtenarentijd weer naar huis, 15.30 uur
In ieder bericht hier komt wel 'quote:Op maandag 18 mei 2009 11:32 schreef LockonStratos het volgende:
Ik kan me er niet toe zetten.... echt maandag incl. gezeik met de werkgever![]()
Ik vind het betreurenswaardigquote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
In ieder bericht hier komt wel '' voor? Vind je het grappig/stoer ofzo?
Je bent begonnen!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb een inhoudsopgave gemaakt en een halve inleiding.
Ben begonnen!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:44 schreef Limoenlemming het volgende:
[..]
Je bent begonnen!Ik nog niet
. Maar ik ga nu beginne, echt
nog wel even naar de klb
Ik eet een broodjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:59 schreef Florian_ het volgende:
Tijd om aan de slag te gaan![]()
Isdatzo, als ik je nu nog zie posten krijg je slaag.
Dank voor de bevestiging, had ik niet nodig, maar toch tofquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:19 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij bent t productiefst van allemaal ja.
En ik danquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, dat. Ik zit hier dus op stage (![]()
![]()
....
) en ik moet nog 'even' wat documentatie afmaken. Probleem is alleen dat ik iedere keer na 5 zinnen op papier te hebben gezet weer iets anders ga doen. Even Fok checken, nieuwssite hier, nieuwssite daar, nog een keer m'n email checken, even random iemand op msn aanspreken en een doelloos gesprek hebben, nog een keer Fok checken, zinloze e-mails sturen, etc.
Dan na een tijdje denk ik bij mezelf van: 'zeg, je ging nu toch aan die documenten werken, lamzak'. En na een minuut of 3 begint het hele verhaal weer opnieuw
.
En dan aan het eind van de dag constateren dat je wéér amper iets uitgevoerd hebt terwijl de deadlines steeds maar dichterbij komen.
!
Dat zeggen ze altijd tegen mij als ik zeg dat ik geen contact meer heb met ouders/rest van familie.quote:
9:30quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:11 schreef LockonStratos het volgende:
Ok, ok, vandaag gaan we echt knallen!
10 uur begin ik..
vandaag gaat het niets meer wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:25 schreef hoerezooi het volgende:
uurtje of 5 maken als je helemaal stuk ben door het sporten is geen aanraderDe coma waar je dan in ligt is zo ziek, viel mee dat ik die kanker wekker kon horen
Een dag is ook veuls te kort.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:07 schreef Isdatzo het volgende:
Ik begon de dag goed.. maar naar mate de tijd verstreek nam de productiviteit exponentieel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |