Niet iedereen is vrouw hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:45 schreef Ladidadida het volgende:
Multitasken!
Die dingen kun je toch wel tegelijk? Stukje typen, gesprek voeren en nieuws lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja datiszo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Of de dag al opgegeven hebben en bij jezelf denken: "maar morgen ga ik écht!! iets doen."quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef hoerezooi het volgende:
dit is zoo herkenbaar en elke morgen als ik uit mn bed stap maar denken "en vandaag zet ik msn gewoon niet aan"Maar dit lukt gewoon niet
heb ook nog maar paar weken voor zo verschrikkelijk veel
Klopt. Vandaag is het morgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of de dag al opgegeven hebben en bij jezelf denken: "maar morgen ga ik écht!! iets doen."
En dan is het 'morgen':.
.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Aha. Komt me bekend voor.
Precies mijn invulling toen ik mijn stages liep
Ohja: Nu ik werk is het niet anders eigenlijk
Geloof me....quote:
Ja, tof idee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
Bestaat er niet iets als een "9-to-5-ban" ?
Is je brommert al weer gefixt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of de dag al opgegeven hebben en bij jezelf denken: "maar morgen ga ik écht!! iets doen."
En dan is het 'morgen':.
.
Symptoombestrijdingquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, tof idee.
Zo'n knopje die je kan aanklikken zodat je automatisch een ban krijgt voor een dag
Nou. Mijn thesis hoort dus bij "urgent". En dan? Dan doe ik nog nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:33 schreef sander-3 het volgende:
En een ander ding is dat je je werk in kunt delen in deze groepen:
[ afbeelding ]
En dan kijken waar je het meeste tijd aan wilt uitgeven.
Dat is wel een tegenvallerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:37 schreef Frollo het volgende:
Herkenbaar.
Ik hoopte altijd dat het vanzelf wel zou overgaan als ik ouder werd en een echte baan zou krijgen, maar helaas.
Fok zou gewoon verboden moeten worden.
Jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou. Mijn thesis hoort dus bij "urgent". En dan? Dan doe ik nog niets
Ik kreeg tijdens m'n stage de meeste dingen gedaan als ik thuis wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zal je een ferme schop onder den kont geven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |