ik zie alleen maar binnenkant van schiphol...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, ik doelde op het de Westeinder Plassen in Aalsmeer en Schiphol. Dus één waar je vaak komt.
Kijk KF die laatste opmerking had je dus voor je kunnen houden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kom hier toch net zoveel voor mijn plezier als jou ?
Dat gaat alleen een beetje lastig als een of andere gast alleen maar 'bitch-opmerkingen' maakt op alles wat je post, dat begint na een tijdje vervelend te worden!
Maar dat zal wel lastig te begrijpen zijn als je IQ net zo hoog is als je lichaams temperatuur...
precies!... weer eentje van de lijst af met films die ik wilde zien. Afgelopen zondag middag samen met nog 4 andere mensen in EHV naar Wolverine geweest. En niet dat ik die andere mensen kende, maar meer zaten er niet in de zaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en vnaaf mis je hem ook... want dat zitten kwaak en ik bij star trek nerds te wezen
Ga eens een keer lekker fietsen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zie alleen maar binnenkant van schiphol...
doet ie soms ook wel....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat geloof ik best wel. Als ie die kant hier nou eens zou laten zien ipv altijd te proberen zichzelf omhoog te blaten over futiliteiten zou ie misschioen wel de knuffelfokker van singles worden
misschien doen de meeste dit omdat we ons irriteren aan de manier hoe jij post??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat gaat alleen een beetje lastig als een of andere gast alleen maar 'bitch-opmerkingen' maakt op alles wat je post, dat begint na een tijdje vervelend te worden!
Maar dat zal wel lastig te begrijpen zijn als je IQ net zo hoog is als je lichaams temperatuur...
Ik vind het echt geweldig om over de A4 of A5 te rijden en dan verschillende vliegtuigen te zien landen en stijgenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zie alleen maar binnenkant van schiphol...
Daar ga ik zaterdag heen. Ik ben benieuwd wel, dit was mijn favoriete boek van Dan Brownquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies!... weer eentje van de lijst af met films die ik wilde zien. Afgelopen zondag middag samen met nog 4 andere mensen in EHV naar Wolverine geweest. En niet dat ik die andere mensen kende, maar meer zaten er niet in de zaal.
Nu nog een keertje kijken of Ron Howard het voor elkaar heeft gekregen om weer een Dan Brown boek vakkundig om zeep te helpen. Alhoewel ik mag hopen dat ie het deze keer iets minder belerend en uitleggend heeft gedaan dan in de vorige Langdon film.
Ik denk meestal eerst na voor ik zo'n soort posts plaats. En toch gaat dat wel eens mis.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het idee krijg dat ik iemand persoonlijk kwets dan stop ik meteen!![]()
Het zal eerder irriteren zijn dan kwetsen
ik kom hier ook voor mijn plezier!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ik woon in den haag hequote:
startrek kan ik wel aan hoor schat. ik ben maar een half watje....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
er word in gevochten en gaan mensen dood... dat wil je toch niet
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:19 schreef kwaakvaak het volgende:
precies!... weer eentje van de lijst af met films die ik wilde zien. Afgelopen zondag middag samen met nog 4 andere mensen in EHV naar Wolverine geweest. En niet dat ik die andere mensen kende, maar meer zaten er niet in de zaal.
Kunnen mensen uit denhaag niet fietsen dan?quote:
ik zie dat 40uur per weekquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig om over de A4 of A5 te rijden en dan verschillende vliegtuigen te zien landen en stijgen
Nee, als ik een opmerking terug maak, maakt diegene ook weer een opmerking terugquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
bitchfight!!
lieverd...als je er gewoon een grapje op terugmaakt is het gauw afgelopen met gallen denk ik.... dan valt er nl niks te gallen
Goed planquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doet ie soms ook wel....
ok: oplossing: KF gaat minder blaten, wij gaan hem minder op elk woord pakken?
klaar opgelost slotje (maar dan geen echt slotje he....alleen op dit)
quote:
Ik vind het trouwens wel knap, dat KF dusdanig kan posten dat er onmiddellijk 10 mensen over struikelen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doet ie soms ook wel....
ok: oplossing: KF gaat minder blaten, wij gaan hem minder op elk woord pakken?
klaar opgelost slotje (maar dan geen echt slotje he....alleen op dit)
ga je dan mee of niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
startrek kan ik wel aan hoor schat. ik ben maar een half watje....
Onze eigen plane spotterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig om over de A4 of A5 te rijden en dan verschillende vliegtuigen te zien landen en stijgen
ga mijn fiets niet meenemen naar schiphol!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kunnen mensen uit denhaag niet fietsen dan?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil je dood natuurlijk niet op mijn geweten heben
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:18 schreef Murmeli het volgende:
als je er gewoon een grapje op terugmaakt is het gauw afgelopen met gallen denk ik.... dan valt er nl niks te gallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |