Wat is het dit keer geworden ? en wat moet je met zo veel telefoons ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik ben weer een telefoon rijker en een vakantie-uur lichter![]()
Iik ben weer eens tot de conclusie gekomen in wat voor mooie omgeving ik toch woon
dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als ik je rel? je staat toch boven mij? boeit jou het nou wat anderen denken? en meer van dat soort dingen!!!![]()
dat soort dingen zeg je, dan kan ik je toch gewoon de hele dag rellen? het boeit jou toch niks....
anders, moet je je gewoon voordoen als wie je echt bent
en vnaaf mis je hem ook... want dat zitten kwaak en ik bij star trek nerds te wezenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee schat dat ruiken we op die afstand niet... maar fijn dat je weer schoon bentik miste je al
sorryquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen kan nog altijd zelf beslissen of ze willen happen op zijn posts.![]()
Wat gaat het hier toch regelmatig er kinderachtig aan toe.
Zozo, ik dacht dat je met lunch zou gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
Iik ben weer eens tot de conclusie gekomen in wat voor mooie omgeving ik toch woon
Ik kom hier toch net zoveel voor mijn plezier als jou ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als ik je rel? je staat toch boven mij? boeit jou het nou wat anderen denken? en meer van dat soort dingen!!!![]()
dat soort dingen zeg je, dan kan ik je toch gewoon de hele dag rellen? het boeit jou toch niks....
anders, moet je je gewoon voordoen als wie je echt bent
moet ik snel es naar kudelstaartquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
oh wat smste ie?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Dat mag best, ik bedoelde het schelden![]()
En ik hoef niet meer na te denken over een sms. Hij stuurde er een
Echt een prachtige stad hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dat had ik ook moeten doen als ik het in de lunch deed. Dus nu of over 2 uur, geen verschilquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Murmeli het volgende:
OMG! je hebt gewoon een uur vrij genomen om je telefoon op te halen!!!!
Ik heb 'm thuis opgehaald. Ik heb er maar één en een paar oude thuisquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef mrbox het volgende:
Wat is het dit keer geworden ? en wat moet je met zo veel telefoons ?
ik mocht mee van hem als ik wildequote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en vnaaf mis je hem ook... want dat zitten kwaak en ik bij star trek nerds te wezen
Dat geloof ik best wel. Als ie die kant hier nou eens zou laten zien ipv altijd te proberen zichzelf omhoog te blaten over futiliteiten zou ie misschioen wel de knuffelfokker van singles wordenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat bedoel ik.
en in het echt is KF keilief(dwz op msn dan, in t echt heb ik hem nog niet mogen aanschouwen helaas)
Als ik het idee krijg dat ik iemand persoonlijk kwets dan stop ik meteen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Bengeltje het volgende:
ik ben niet op fok om iemand te kwetsen!
Hihi, ik doelde op het de Westeinder Plassen in Aalsmeer en Schiphol. Dus één waar je vaak komt.quote:
Soms is het direct zijn wel hard, maar tenminste duidelijk. Sommige hebben dat nodig, niets mis mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk. Soms zeg ik dingen hard, maar ik heb het beste met mensen voor - de meeste mensen vind ik namelijk best aardig. Dat de mijn mening over een deel van een persoon hard is, wil niet zeggen dat ik zo hard of zwart-wit over de hele persoon ben.
*Pakt 2e bak popcorn!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kom hier toch net zoveel voor mijn plezier als jou ?
Dat gaat alleen een beetje lastig als een of andere gast alleen maar 'bitch-opmerkingen' maakt op alles wat je post, dat begint na een tijdje vervelend te worden!
Maar dat zal wel lastig te begrijpen zijn als je IQ net zo hoog is als je lichaams temperatuur...
Dat geloof zelfs ik best!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat geloof ik best wel. Als ie die kant hier nou eens zou laten zien ipv altijd te proberen zichzelf omhoog te blaten over futiliteiten zou ie misschioen wel de knuffelfokker van singles worden
Ik wil je dood natuurlijk niet op mijn geweten hebenquote:
bitchfight!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat gaat alleen een beetje lastig als een of andere gast alleen maar 'bitch-opmerkingen' maakt op alles wat je post, dat begint na een tijdje vervelend te worden!
Maar dat zal wel lastig te begrijpen zijn als je IQ net zo hoog is als je lichaams temperatuur...
Serieus KF, we hebben hier toch ook wat keurige houtsnijdende opmerkingen geplaatst die niet bedoeld waren om je te kwetsen? Herken je iets daarin of helemaal niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |