Ik jank niet van de pijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Jah en als je dan de hele dag aan het janken bent vanwege de pijn, dan horen die taliban mensen je toch. dus worden jullie zo gevonden!
Dan moet je alleen nog even een weekendvisum aanvragen voor nederlandquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Vind ik ook goed, staat bij mij nog niet vol
Wat heb je nou gestuurd dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk en lief, anders had ik niet zoveel moeite en gewoon een betekenisloos smsje gestuurd
Kerel, serieusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
Wel grappig trouwensbij een dorp bij ons in de buurt is een park met een hindernis baan
Dus was daarheen hardgelopen en heb gisteravond die hindernisbaan gedaan
ben je niet bang dat hij je een of andere slet vindt als je stuurt: neuken ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk en lief, anders had ik niet zoveel moeite en gewoon een betekenisloos smsje gestuurd
tegenover de vrouwen begin je je heel zielig op te stellen, auw hier, pijn daar, arme jongen, alles zit tegen!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik jank niet van de pijnben gisteren zelfs gaan hardlopen + hindernis baan...
Bengeltjelief!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij klaagt als een man, die kunnen er echt ook wel wat van.
Heej, je gaat KF toch niet vergelijken met een man!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij klaagt als een man, die kunnen er echt ook wel wat van.
vind je hem ook lekker?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je alleen nog even een weekendvisum aanvragen voor nederland
zo he... dat ze je niet ter observatie hebben opgenomen in het ziekenhuis zeg.. voor je het weet heb je blijvend hersenletsel opgelopen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hey, nu heb ik een rede, ik viel van 1.5 meter hoogte op een trapper en een stuur hoor
Wat ?quote:
Vindt jij het leuk als je sms-jes krijgt met rrrrrrrr erin?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo he... dat ze je niet ter observatie hebben opgenomen in het ziekenhuis zeg.. voor je het weet heb je blijvend hersenletsel opgelopen...
oh wacht... ja hoe dom van mij... das natuurlijk niet mogelijk he.. Iets wat er niet is, kun je ook niet blijvend beschadigen he
Mijn hoofd is niet beschadigd, maar dat komt omdat ik haar op mijn hoofd heb, daar kan jij weer niet over mee praten...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
zo he... dat ze je niet ter observatie hebben opgenomen in het ziekenhuis zeg.. voor je het weet heb je blijvend hersenletsel opgelopen...
oh wacht... ja hoe dom van mij... das natuurlijk niet mogelijk he.. Iets wat er niet is, kun je ook niet blijvend beschadigen he
gelukkig.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ?
Jullie moeten gewoon een keer niet zo overdrijven
Als ik 1x zeg dat ik last heb van mijn rug ben ik meteen een aansteller...
Weet zeker dat ik fysiek meer aan kan dan 95% van jullie...
Dit zeg ik niet om op te scheppen, maar jullie weten niet waar jullie over praten
En jij kent iedereen zo goed dat je zeker weet dat je meer dan die 95% van hier kan hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat ?
Jullie moeten gewoon een keer niet zo overdrijven
Als ik 1x zeg dat ik last heb van mijn rug ben ik meteen een aansteller...
Weet zeker dat ik fysiek meer aan kan dan 95% van jullie...
Dit zeg ik niet om op te scheppen, maar jullie weten niet waar jullie over praten
meestal staat er RRRRRR in gevolgd met een bepaald gebod tot het hebben van gemeenschapquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Vindt jij het leuk als je sms-jes krijgt met rrrrrrrr erin?
Nog nietsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat heb je nou gestuurd dan?
[..]
Kerel, serieus
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn hoofd is niet beschadigd, maar dat komt omdat ik haar op mijn hoofd heb, daar kan jij weer niet over mee praten...
heul nie!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
meestal staat er RRRRRR in gevolgd met een bepaald gebod tot het hebben van gemeenschap
Nee, hij staat uit. Niet boos zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent niet bij msn.Heb je me geblockt?
Jawel hoor, mijn haar heeft immers karakter!.. dat sterft liever, dat dat het gaat lopen zeuren dat het grijs wordt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn hoofd is niet beschadigd, maar dat komt omdat ik haar op mijn hoofd heb, daar kan jij weer niet over mee praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |