Nee joh, die man is veels te saai, los van zijn tedere gezichtje vind ik dat hij de nodige uitstraling ontbeert voor een gala club als Ajax.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gewoon Neeskens als hoofdcoach. Met goede assistenten komt het wel goed denk.
Wat heeft Neeskens zoal gepresteerd als trainer?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gewoon Neeskens als hoofdcoach. Met goede assistenten komt het wel goed denk.
Ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef tha_dark het volgende:
Geen Rijkaard, geen co...
Ik zie het nu alweer somber in....
Niet bijzonder veel:quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:46 schreef taxhaven het volgende:
[..]
Wat heeft Neeskens zoal gepresteerd als trainer?
Ik ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:23 schreef tha_dark het volgende:
Geen Rijkaard, geen co...
Ik zie het nu alweer somber in....
Alsjeblieft zeg, die heeft al eerder bewezen dat hij er niet veel van bakt.quote:
Ik bedoelde dus aan te geven dat hij mij nu de voornaamste kandidaat lijkt nu Rijkaard en Co hebben afgezegd. Meer noemenswaardige trainers zijn er op dit moment niet beschikbaar dus ja zeg het maar. Veel soeps blijft er nu niet over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, die heeft al eerder bewezen dat hij er niet veel van bakt.
Bij Valencia de 3 vedettes wegsturen...
Dat zou juist kunnen getuigen van visie en moed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, die heeft al eerder bewezen dat hij er niet veel van bakt.
Bij Valencia de 3 vedettes wegsturen...
Laudrup lijkt me een aardige keuze. Heeft een Ajax verleden en heeft het redelijk bij Getafe gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus aan te geven dat hij mij nu de voornaamste kandidaat lijkt nu Rijkaard en Co hebben afgezegd. Meer noemenswaardige trainers zijn er op dit moment niet beschikbaar dus ja zeg het maar. Veel soeps blijft er nu niet over.
Toch denk ik dat we een meer ervaren man nodig hebben...quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laudrup lijkt me een aardige keuze. Heeft een Ajax verleden en heeft het redelijk bij Getafe gedaan.
Ik weet, maar kan nog maar weinig (redelijk geschikte) kandidaten verzinnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch denk ik dat we een meer ervaren man nodig hebben...
http://www.depers.nl/spor(...)ich-af-bij-Ajax.htmlquote:'Adriaanse meldt zich af bij Ajax'
Co Adriaanse volgt Marco van Basten niet op als trainer van Ajax. Dat meldt het AD woensdag. Adriaanse, nu nog trainer van Red Bull Salzburg in Oostenrijk, wil zich bezinnen op zijn toekomst.
,,Co Adriaanse heeft ons na een telefoontje duidelijk aangegeven dat hij zich volledig richt op het slot met Salzburg'', stelt directeur Rik van den Boog van Ajax. ,,Zijn seizoen daar duurt nog enkele weken. Daarna wil hij tijd nemen om zich te bezinnen op wat hij nog wil doen in het leven. Dat respecteren wij.''
Adriaanse gold als voorname kandidaat om Ajax onder zijn hoede te nemen.
versteegbobjequote:Op woensdag 13 mei 2009 07:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/spor(...)ich-af-bij-Ajax.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |