Alsjeblieft zeg, die heeft al eerder bewezen dat hij er niet veel van bakt.quote:
Ik bedoelde dus aan te geven dat hij mij nu de voornaamste kandidaat lijkt nu Rijkaard en Co hebben afgezegd. Meer noemenswaardige trainers zijn er op dit moment niet beschikbaar dus ja zeg het maar. Veel soeps blijft er nu niet over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, die heeft al eerder bewezen dat hij er niet veel van bakt.
Bij Valencia de 3 vedettes wegsturen...
Dat zou juist kunnen getuigen van visie en moed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, die heeft al eerder bewezen dat hij er niet veel van bakt.
Bij Valencia de 3 vedettes wegsturen...
Laudrup lijkt me een aardige keuze. Heeft een Ajax verleden en heeft het redelijk bij Getafe gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus aan te geven dat hij mij nu de voornaamste kandidaat lijkt nu Rijkaard en Co hebben afgezegd. Meer noemenswaardige trainers zijn er op dit moment niet beschikbaar dus ja zeg het maar. Veel soeps blijft er nu niet over.
Toch denk ik dat we een meer ervaren man nodig hebben...quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laudrup lijkt me een aardige keuze. Heeft een Ajax verleden en heeft het redelijk bij Getafe gedaan.
Ik weet, maar kan nog maar weinig (redelijk geschikte) kandidaten verzinnenquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Toch denk ik dat we een meer ervaren man nodig hebben...
http://www.depers.nl/spor(...)ich-af-bij-Ajax.htmlquote:'Adriaanse meldt zich af bij Ajax'
Co Adriaanse volgt Marco van Basten niet op als trainer van Ajax. Dat meldt het AD woensdag. Adriaanse, nu nog trainer van Red Bull Salzburg in Oostenrijk, wil zich bezinnen op zijn toekomst.
,,Co Adriaanse heeft ons na een telefoontje duidelijk aangegeven dat hij zich volledig richt op het slot met Salzburg'', stelt directeur Rik van den Boog van Ajax. ,,Zijn seizoen daar duurt nog enkele weken. Daarna wil hij tijd nemen om zich te bezinnen op wat hij nog wil doen in het leven. Dat respecteren wij.''
Adriaanse gold als voorname kandidaat om Ajax onder zijn hoede te nemen.
versteegbobjequote:Op woensdag 13 mei 2009 07:57 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/spor(...)ich-af-bij-Ajax.html
quote:BERGKAMP VOOR TWEE JAAR AAN DE SLAG BIJ AJAX
Dennis Bergkamp is met Ajax tot een akkoord gekomen om er de komende twee jaar, met een evaluatiemoment na één seizoen, de jeugd te gaan trainen. De voormalige nummer 10 krijgt de D-pupillen onder zijn hoede.
Bergkamp volgt de Frank de Boer-route door in het prille begin van zijn trainersloopbaan met jonge jeugd (10-12 jaar) aan de slag te gaan. 'Hoe Frank de Boer het doet, spreekt mij aan', legde Bergkamp uit in het AD. 'Frank maakt als trainer steeds stapjes vooruit.' Zo'n geleidelijke ontwikkeling heeft Bergkamp ook voor ogen.
Bergkamp (40) is bezig met de cursus coach betaald voetbal en hoopt deze maand zijn diploma te halen. Als onderdeel van de cursus liep hij stage bij Ajax en was hij assistent-coach naast Johan Neeskens bij Oranje B.
Ik denk dat ik best een goede trainer zou kunnen zijn. Als ik kijk welke kwaliteiten Marco miste, denk ik dat ik die wel heb. Daarnaast weet ik al precies hoe ik ervoor ga zorgen dat de verdediging én aanval sterker gaan zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:53 schreef HeatWave het volgende:
Kut, ik had toch een beetje op Co gehoopt, ook omdat ik ff niemand anders weet.
Ik vrees dat het voor Ajax nog wel eens heel moeilijk kan worden om een trainer te vinden, de druk is zo immens hoog, je moet eigenlijk wel kampioen worden. Ik weet niet of er veel trainers zijn die hun vingers eraan willen branden.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik best een goede trainer zou kunnen zijn. Als ik kijk welke kwaliteiten Marco miste, denk ik dat ik die wel heb. Daarnaast weet ik al precies hoe ik ervoor ga zorgen dat de verdediging én aanval sterker gaan zijn.
Ajax weet denk ik wel waar ik woon.
Dank je.quote:
pfft aub hou op zeg.. de gedachte alleen al....quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef navigator het volgende:
Als Ajax met Koeman op de proppen komt zeg ik mijn kaart op.
Ík wil best trainer van Ajax worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
wie wil er nu bij Ajax trainer worden...
Ik ook wel. Gaat Mexico hem goed af?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Sven-Göran Eriksson ben ik wel voor.
Hmm zou best een goede kandidaat kunnen zijn, weet alleen niet of hij ee nharde trainer is ofniet iets wat ajax toch zoekt.quote:
Een Russische of Oekraiense coach voor ijzeren discipline.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat hij niet meer leeft.
quote:Lobanovski handhaafde de orde zeer strikt. Spelers die van de successen sterallures kregen werden meedogenloos op hun plaats gezet: het collectief was heilig. Eén van de spelers moest voor straf een half jaar als terreinknecht werken.
Volgens mij is het meer een trainer die normaal gesproken in de filosofie van Ajax past.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hmm zou best een goede kandidaat kunnen zijn, weet alleen niet of hij ee nharde trainer is ofniet iets wat ajax toch zoekt.
oh en Nashje voor trainerhaha aub zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |