Wat dan? Doormodderen met veel tegenzin en nul motivatie, om uiteindelijk te hopen ontslagen te worden en een dikke afkoopsom mee te krijgen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is toch onzin dat Van Basten wordt aangesteld voor 4 jaar, de TD wegstuurt, voor 30 miljoen mag investeren,zijn technische staf helemaal zelf mag samenstellen en dan na een jaar opstappen.
Hij stopt omdat hij er geen zin meer in heeft denk ik. We kunnen nu na wéér een jaar kut voetbal zijn schade opruimen terwijl Van Basten er juist was om een nieuwe weg in te gaan. Als het even tegenzit kan je toch niet meteen maar opgegeven. Als Van Basten nu zo zeker weet dat hij niet de goede coach is dan had hij dit een jaar geleden toch ook wel een beetje moeten zien aankomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat dan? Doormodderen met veel tegenzin en nul motivatie, om uiteindelijk te hopen ontslagen te worden en een dikke afkoopsom mee te krijgen?
Dan is het toch veel eervoller en netter om zelf op te stappen en je eigen eer en die van Ajax hoog te houden. Hij zegt zelf letterlijk dat Ajax beter dan hem verdient. Wat is daar onzin aan?
Je kan dingen ook net zo negatief benaderen als je zelf wil. Door zijn vertrek voorkomt hij gewoon nog meer schade.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij stopt omdat hij er geen zin meer in heeft denk ik. We kunnen nu na wéér een jaar kut voetbal zijn schade opruimen terwijl Van Basten er juist was om een nieuwe weg in te gaan. Als het even tegenzit kan je toch niet meteen maar opgegeven. Als Van Basten nu zo zeker weet dat hij niet de goede coach is dan had hij dit een jaar geleden toch ook wel een beetje moeten zien aankomen.
'Denk ik'? Neem jij altijd conclusies als je iets denkt? Van Basten zei zelf dat ie gefaald heeft, en denkt dat het volgend seizoen niet beter zal gaan. Hij kan wel een seizoen blijven, maar als na dat seizoen blijkt dat er 0,0 vooruitgang is geboekt, ben jij ook de eerste die meteen weer wat te zeiken heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:48 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij stopt omdat hij er geen zin meer in heeft denk ik.
Welke schade? Ik vind de schade wel meevallen hoor. De enige schade die we hebben opgedaan is dat het team geen vooruitgang heeft geboekt.quote:We kunnen nu na wéér een jaar kut voetbal zijn schade opruimen terwijl Van Basten er juist was om een nieuwe weg in te gaan.
Ehh neequote:Als het even tegenzit kan je toch niet meteen maar opgegeven. Als Van Basten nu zo zeker weet dat hij niet de goede coach is dan had hij dit een jaar geleden toch ook wel een beetje moeten zien aankomen.
Hij heeft zelf aangegeven op een aantal momenten dat hij het niet leuk meer vond om trainer te zijn. En het was ook goed aan hem te zien laatste wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
'Denk ik'? Neem jij altijd conclusies als je iets denkt? Van Basten zei zelf dat ie gefaald heeft, en denkt dat het volgend seizoen niet beter zal gaan. Hij kan wel een seizoen blijven, maar als na dat seizoen blijkt dat er 0,0 vooruitgang is geboekt, ben jij ook de eerste die meteen weer wat te zeiken heeft.
[..]
Welke schade? Ik vind de schade wel meevallen hoor. De enige schade die we hebben opgedaan is dat het team geen vooruitgang heeft geboekt.
[..]
Ehh nee. Op basis waarvan had hij dit moeten zien aankomen vorig jaar dan?
Snoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke schade? Ik vind de schade wel meevallen hoor. De enige schade die we hebben opgedaan is dat het team geen vooruitgang heeft geboekt.
Moekoena, De Cler, Knopper, Gronkjaer, Pasanen, Hersi.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:23 schreef jna het volgende:
Dalijk hebben we een nieuwe trainer en dan kunnen we alle spelers met wie diegene OOIT gewerkt heeft noemen als transfergerucht
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:31 schreef BoNi het volgende:
Als Adriaanse coach wordt hoeven we iig niet bang te zijn dat Witschge assistent blijft
De kans is levensgroot dat hij bij Milan weg gaat. Of hij dan naar Ajax wil is een ander.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt minstens 1 speler in de selectie nodig die voor de wedstrijd even bij de tegenpartij gaat buurten met een prijzenlijst in zijn hand, puur om de tegenpartij angst én respect in te boezemen. Dan kom ik echt tot 1 naam: Seedorf, de man met de immense dij partij.²
Aldus KMRC op Netwerk. Vond het boeiend genoeg om ff te posten.quote:Ajax heeft een eerste gesprek gehad met de zaakwaarnemer van Co. Co heeft heel wat eisen wat betreft staf en spelers. Helft zou mogen vertrekken. Frank de Boer wil hij in de staf. Van 't Schip moet weg. Co wil ook de aankopen zelf bepalen.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aldus KMRC op Netwerk. Vond het boeiend genoeg om ff te posten.
Caddy.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:05 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Klinkt goedVan het Schip wordt de ass. op de golfbaan bij MvB dus
Helft van de spelers weg? Beetje rigoureus als je die jongens niet eens hebt zien trainen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Aldus KMRC op Netwerk. Vond het boeiend genoeg om ff te posten.
In principe zijn die tien spelers die onder Van Basten mochten vertrekken al bijna de helft. Tel daar figuren als Sno bij op. Het gaat echt niet om Suarez en Aissati hoor.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Helft van de spelers weg? Beetje rigoureus als je die jongens niet eens hebt zien trainen...
Nou ja, bijna de helft gaat natuurlijk al wegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:07 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Helft van de spelers weg? Beetje rigoureus als je die jongens niet eens hebt zien trainen...
Aankoopbeleid moet hij aan anderen overlaten of in samenspraak. Het mag niet zo zijn dat hij de vrije hand krijgt. Als het hem niet bevalt blijft hij maar weg.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nou ja, bijna de helft gaat natuurlijk al weg.
Vraag me nu eerder af welke aankopen Adriaanse zelf heeft gedaan bij vorige clubs dat hij daar een grote bevoegdheid in wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |