Milkshake, zo'n hamburger geval en frietjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat je bestelt hebt![]()
Jochem Meyer: "Naar de Mac gaan is hetzelfde als naar de hoeren gaan: Je voelt je lekker als je begint, maar daarna heb je een smerig gevoel"![]()
Ik ben nu bezig met een stokbrood met kruidenboter![]()
Damn, dat zegt inderdaad genoegquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
Zekers!
Ik bedoel, hoe overtuigend is deze afbeelding:
[ afbeelding ].
Die je zelf af moet bakken, heerlijk! Helaasch is hij nu opquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Milkshake, zo'n hamburger geval en frietjes
stokbrood met kruidenboter? Lekker!!! Is dat zo'n kant en klaar geval die te koop is in de supermarkt? die is ook erg lekker![]()
Timur Timur !!!!!
Pianooooooooooooooooooooooooooo![]()
Altijd een vervelend moment, maar voor de komende uren hoef jij vast niet meer te etenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die je zelf af moet bakken, heerlijk! Helaasch is hij nu op
Misschien was het wel de bedoeling van die ouders, dat dat kind is opgeslotenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:44 schreef themauster het volgende:
ik moest even lachen toen ik dit net op twitter zag:
Pr 2 Overig KIND VAST IN BADKAMER ANNA VAN EWSUMSTRAAT 1 LEEK 527: 12-05-2009 11:18 | Brandweer | Groningen | Monitorcode (0401998
kunen die ouders niet gewoon die deur open beuken
Nogal jaquote:
Weer goed over nagedacht, die antirook wetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nogal janu zal het wel niet lang meer duren en er mag overal weer worden gerookt.. zwaar kud
![]()
Bob marley![]()
[ afbeelding ] (<= dat mag nu weer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |