zou ik ook doen als het niet te ver reizen wasquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga 'm halen tijdens de lunch denk ik![]()
Dus niet alleen een onbetrouwbare telefoon maar ook nog eens een vergeetachtige bezitterquote:
Ok ik ga nu! Dan zie ik je zo!quote:
ja... morgen weer aan de slag...quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef Belsezar het volgende:
Dus niet alleen een onbetrouwbare telefoon maar ook nog eens een vergeetachtige bezitter
Goedemorgen meisje!quote:
Mag ik je niet meer plagen?quote:
jah?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zou ik ook doen als het niet te ver reizen was
Ik red het niet binnen een half uur, maar achquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:10 schreef Murmeli het volgende:
zou ik ook doen als het niet te ver reizen was
Jij welquote:
Het is het waard!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik red het niet binnen een half uur, maar ach
Ik moet (en ga!) naar school vanavond. Dus heb mijn telefoon wel "nodig". Parkeren in Amsterdamquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:19 schreef Cuegirllie het volgende:
jah?
Ik echt niet. Lekker thuis laten. Alleen soms lastig met klok enzo, maar die zit ook op m'n computer
oh dan zou ik het niet doen geloof ik....quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik red het niet binnen een half uur, maar ach
Eigenlijk best triest.. Ik mis 'm nu niet hoor, maar goed.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef rival het volgende:
Het is het waard!
Oh dat voelt zo gaar zonder telefoon
Dan is het goed, ik zal die mep smiley dan maar als liefkozend zienquote:
Zie mijn reactie boven jouquote:
Ik zou me ook heel raar voelen zonder telefoon hoor!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dan zou ik het niet doen geloof ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |