goede timingquote:
Nee?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:33 schreef Cuegirllie het volgende:
heb ik ook nog eens iedereen weggejaagd?
dan is het goed!!quote:
Haha begin daar nou niet over!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat voor problemen had jij nou dan, trouwens?
Omdat ik het zo sneu vond om jou hier alleen achter te laten! Maar ik moet nu echt gaan slapen.quote:
Je moet je slaap opdelen in blokken van 90 minuten. Dan heb je zo ongeveer een cyclus gehad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:32 schreef Cuegirllie het volgende:
5 uur slaap is dat genoeg? nee he.. eig niet, amar ik heb ook geen zin om een uur later te beginnen. Wie weet denk ik daar morgenvroeg anders over
Wat liefquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Omdat ik het zo sneu vond om jou hier alleen achter te laten! Maar ik moet nu echt gaan slapen.![]()
Alleen gaat mijn wekker al om 6.30quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:37 schreef timbob het volgende:
[..]
Je moet je slaap opdelen in blokken van 90 minuten. Dan heb je zo ongeveer een cyclus gehad.
dus slapen doe je
1:30
3:00
4:30
6:00
7:30
zulke tijden.
Dan ben je het frist wakker, omdat je dan ongeveer aan het einde van een cyclus wakker wordt.
enzo.
Niet langer dan 8 uur slapen, das dan weer niet goed.
quote:
Dan moet je voor de viereneenhalfuur gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alleen gaat mijn wekker al om 6.30
Maar het ziet er dan wel lekker lang uit
Ga jij nou eens slapenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:40 schreef timbob het volgende:
[..]
Dan moet je voor de viereneenhalfuur gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |