allemaal fout, maar veilighavenkade is wel heeeeel dichtbij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:40 schreef WD.40 het volgende:
Volgens mij is dit in de buurt van Veilighavenkade, maar welke straat precies durf ik niet te zeggen
Score!quote:
heb nog eens wat zitten zoeken en denken............. maar de enige conclusie die ik kan trekken is die van Ireth: shoot me but leakquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:07 schreef Feestkabouter het volgende:
ik denk het buurtje ten noordwesten van de afslag Lunetten van de Waterlinieweg.......... ik ga er straks eens voor zitten, nu eerst etenstijd!
leg me nou eens uit......... HOE weet jij dat nou elke keer weer????quote:
Hier nog een; dat wordt dus weer een oh ja-momentjequote:Op maandag 25 mei 2009 09:08 schreef Ireth het volgende:
Ik ken hem!![]()
Ik ken dat gebouwtje aan de rechterkant!![]()
Kan er alleen niet opkomen waar ik hem van ken...
zwembad/bowling/sauna-achtig iets?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:41 schreef WD.40 het volgende:
[..]
Hier nog een; dat wordt dus weer een oh ja-momentje
Dat gebouw wat jullie herkennen is al een keer in Raad de straat Utrecht aan de beurt geweestquote:Op maandag 25 mei 2009 20:40 schreef Feestkabouter het volgende:
Bork..... volgens mij hebben alle actieve deelnemers zich er nu over gebogen (Ireth, Bram WD40 en ik)....... dus het wordt tijd voor een tippie!!
Ja, ik kan het ook gewoon voorkauwen, twas "Mens erger je niet toch?"quote:
Wauw held, wel sneu dat je het niet zag, wordt vrees ik inderdaad "Oww die!" fotoquote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef Ireth het volgende:
Kheb alle voorgaande topics doorgenomen [ afbeelding ]
Kheb nog geen flauw ideeGa er eens een nachtje over slapen, dit wordt volgens mij echt een "Oww die!" foto
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:16 schreef WD.40 het volgende:
Melis Stokestraat? (Zo, kan iedereen weer rustig slapen)
ik ook, heb ik ook nog heel even in gedachten gehad!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:26 schreef Bram2301 het volgende:
dammed, heb die straat gecheckt maar kon het niet rijmen met google earth.....
heel de stad ligt de afgelopen 10 jaar en de komende 10 jaar open........ beetje sneue aanwijzingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:21 schreef WD.40 het volgende:
OK extra tip: deze straat ligt in een gebied wat momenteel herontwikkeld wordt
Dat bedoelde ik dus met 'een nogal herkenbaar gebouw'. Ik wilde met de eerste foto niet meteen de oplossing weggevenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:08 schreef Feestkabouter het volgende:
inderdaad makkelijker: Westerdijk
het is dat hogere gebouw achter het moderne ding dat het voor mij verraadde. (verried?)
op 1 of andere manier weet ik niet waarom ik nou in 1 tel zie dat dat die toren aan de Oudenoord is en niet bijv het belastingkantoor op de Gerbrandystraat of andere simpele betonnen torens.
toen ik je 2e foto zag dacht ik dat je dat nieuwe gebouw bedoelde met "nogal herkenbaar".quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:50 schreef WD.40 het volgende:
Dat bedoelde ik dus met 'een nogal herkenbaar gebouw'. Ik wilde met de eerste foto niet meteen de oplossing weggeven. Bovendien zijn die woningen duidelijk zichtbaar vanaf de brug David van Mollemstraat/Draaiweg nu (alles rond) die oude bakkerij gesloopt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |