yupsquote:
He, die had ik uit mijn hoofd geweten!quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef Bram2301 het volgende:
.... het is dat ik leidseweg dacht te herkennen op het straatnaambordje dus was er snel uit
ja gaat nergens over he, maar die L was best duidelijkquote:Op zondag 17 mei 2009 17:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
pffffffff............ 't is dat je het zegt
yupsquote:
Als ik er geen punten voor krijg, ga ik ook geen antwoord gevenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:02 schreef Feestkabouter het volgende:
ik vrees dat ie goed is.......
effe tussenddoor: ik zag deze op de frontpage (geen serieuze opgave):
[ afbeelding ]
ik dacht: volgens mij ken ik dat ook als stukje Utrecht...... maar waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar wil hierbij wel even van de gelegenheid gebruik maken om even een tvp te plaatsenEven spuiten...zo gepiept!
yupsquote:
ik herkende hem ook, ingang van zimihc (of zoiets)quote:
+1quote:Op maandag 18 mei 2009 18:55 schreef Feestkabouter het volgende:
Azielaan
en we zien overigens de middelste van de 3 vanuit het zuid-oosten
Yups!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Feestkabouter het volgende:
ik dacht dat ik hier de wijkjes met de Egginklaan en Lomanlaan in herkende, maar die blijken het niet te zijn.........
ja had ik inmiddels wel door ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef WD.40 het volgende:
[..]
Verkeerde straat/straten, verkeerde wijk en verkeerde kant van de stad (maar dat had je al door..)
het verlossende woord!quote:
quote:
+1quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef Feestkabouter het volgende:
te makkelijk: Kanaalweg!
ik reed er gisteren nog langs, dacht erover om een foto te maken van de loodsen erachter (omdat ik de woning te makkelijk vond)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |