gewoon de gebruikelijke 10 tot 15%?quote:
Was het wel echt een gokje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik wist niet eens dat we een Atjehstraat hadden, laat staan 2!!quote:
wijkje of buurtje verder?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:24 schreef Ireth het volgende:
Nope, je zit wel aardig in de buurt, ff wijkje verder hoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dat is een buurtje verder).
Koppestokstraat?quote:
Koppestok is goed!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:03 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Koppestokstraat?
Maar klopt het nou wat ik eerder schreef dat er een heel lichte knik in de straat zit? (als je in paint een lijntje langs de stoeprand trekt lijkt dat de knik te bevestigen)
De Johannes Uitenbogaertstraat (waar ik in een eerdere spoiler op doelde) is het bij nader inzien ook niet. Wel een knikje, maar verder klopt het toch niet echt.
Het moeten niet allemaal moeilijke opgaven zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef Bram2301 het volgende:
Lange Nieuwstraat op de Agnietenstraat
how easy!
H.F. van Riellaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef Bram2301 het volgende:
omdat we op het moment toch maar met z'n 4en dit spel spelen nog alle drie een poging....
ik pas......... ik weet het echt nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef Bram2301 het volgende:
omdat we op het moment toch maar met z'n 4en dit spel spelen nog alle drie een poging....
Een stuk of 6 gemaakt al rijdend met de fiets met mn telefoonquote:Ik vind het trouwens wel erg tof al die zelfgemaakte fotoos![]()
![]()
yupsquote:
He, die had ik uit mijn hoofd geweten!quote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 16:10 schreef Bram2301 het volgende:
.... het is dat ik leidseweg dacht te herkennen op het straatnaambordje dus was er snel uit
ja gaat nergens over he, maar die L was best duidelijkquote:Op zondag 17 mei 2009 17:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
pffffffff............ 't is dat je het zegt
yupsquote:
Als ik er geen punten voor krijg, ga ik ook geen antwoord gevenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:02 schreef Feestkabouter het volgende:
ik vrees dat ie goed is.......
effe tussenddoor: ik zag deze op de frontpage (geen serieuze opgave):
[ afbeelding ]
ik dacht: volgens mij ken ik dat ook als stukje Utrecht...... maar waar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar wil hierbij wel even van de gelegenheid gebruik maken om even een tvp te plaatsenEven spuiten...zo gepiept!
yupsquote:
ik herkende hem ook, ingang van zimihc (of zoiets)quote:
+1quote:Op maandag 18 mei 2009 18:55 schreef Feestkabouter het volgende:
Azielaan
en we zien overigens de middelste van de 3 vanuit het zuid-oosten
Yups!quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Feestkabouter het volgende:
ik dacht dat ik hier de wijkjes met de Egginklaan en Lomanlaan in herkende, maar die blijken het niet te zijn.........
ja had ik inmiddels wel door ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:35 schreef WD.40 het volgende:
[..]
Verkeerde straat/straten, verkeerde wijk en verkeerde kant van de stad (maar dat had je al door..)
het verlossende woord!quote:
quote:
+1quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef Feestkabouter het volgende:
te makkelijk: Kanaalweg!
ik reed er gisteren nog langs, dacht erover om een foto te maken van de loodsen erachter (omdat ik de woning te makkelijk vond)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |