[/b]quote:[b]Op zondag 10 mei 2009 03:04 schreef Htje het volgende:
[..]
Hij kreeg al een blikje bier van achter via het voorraadhok. Hoort ook bij zijn opdracht?
Misschien was dat het geheim van BB1 ookquote:
Ja, laat ze het lekker zélf uizoeken.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is-ie misschien ook wel. Maar om het dan zo "straightforward" te maken dat je deze interessante suspense meteen om zeep gaat helpen als redactie, zou k zonde vinden. Ik vind het heel interessant om te kijken hoe de anderen (en Jeroen) hierop reageren. Maar da's denk ik ook een kwestie van smaak.
Uhhh dat zijn hun kijkers ...quote:
Dat is niet echt betrappen toch, op deze manier kan geen elke geheime opdracht worden uitgevoerd.Dan hoef je alleen maar 5 namen te noemen en te zeggen dat je denkt dat ze een geheime opdracht hebben.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef Danny het volgende:
[..]
bullshit. het zou eerlijk verlopen en een transparant concept zijn. Niets ten nadele van huub hoor, maar sinds zijn bemoeienis lijkt het meer en meer op DGK te gaan lijken en als dat zo is hoeft er van mij geen deel 2 te komen.
[..]
Ermm, zowel Marielin als Eline hebben meerdere keren DUIDELIJK gezegd dat hij geheime opdrachten heeft (en dat hij ook achter de verborgen kleding zat).
Het is gewoon einde opdracht. Zo niet hebben we de nieuwe blunder van de redactie alweer vrij snel na de vorige gevonden...
En dit is dus het leukste moment in de afgelopen 36 uur, oh ja kanelen was ook wel lollig, en wederom dankzij Jeroen.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:32 schreef wicky. het volgende:
Ik vind dit wel lachuh... is beter dan sip zitten wachten tot 00uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |