Ja zie je. Ik snapte al niks van die peuken.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
voor missie 1 kreeg hij 5 dagen warm douchen. Eerder op de avond vroeg hij peuken voor missie 2. Die missie moet nog beginnen en toch heeft hij de peuken al.
Je begrijpt het niet! Het gaat niet om het spel maar om het groepsgevoel!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef wicky. het volgende:
Peter vergeet geloof ik dat hij nog steeds in een spel zit en niet in een vakantie huisje
dat bedoel ik ook niet, het ging mij om de manier waarop hij zich heeft aangemeld, hij zei dat hij de frontpage las (dat geloof ik wel) en dat hij een banner zag en zich toen heeft aangemeld en dáár twijfel ik aan, en of dat nou is omdat iemand hem al over de bunker had verteld of niet weet ik niet maar dat laatste stukje in die zin klopt gewoon niet helemaal. Als je het mij vraagt.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:25 schreef Danny het volgende:
[..]
hij heeft in 2002/2003 idd als vetslet gepost op de fp trouwens. niet gelogen dus.
Ja, das hetzelfdequote:
heeft Jeroen ook een blikje bier gekregen wat die andere 4 vanmiddag hebben gehad ? zo kun je bezig blijven...quote:Op maandag 11 mei 2009 23:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Er is iid een cap met een blik bier... maar of hij die op dat moment gekregen heeft van de regie.. weet ik zo niet...
Ik ga ff zoeken.
tot morgenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef Danny het volgende:
adios mensen. tot van de week ergens. dit gaat werkelijk nergens meer over.
Nou, dat zou echt belachelijk zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:26 schreef Rica het volgende:
Ze gaan wellicht zo vraagtekens bij het overlijden van die vriend zetten. Dat het ook deel van het scenario is.
hier geen last vanquote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
Stream deed het net weer ff maar is nu weer hopeloos
Ja, vind ik ook, heel terecht.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het echt wel terecht dat Peter boos is. Hij is zo het spel niet ingegaan!
-voor de 10kquote:Op maandag 11 mei 2009 23:23 schreef Soury het volgende:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef mooiiiiii het volgende:
Roken is ook een rot verslaving,weet er alles van
Is het ook !!!!!!!! Renate waarom ging je erin??????????
[quote]
Deze geheime missie is juist gekomen om ons leukere streams te geven, dat er elk moment wat kon gebeuren en er ook meer zou gebeuren. Volgens mij zit Huub niet zozeer achter deze opdracht, maar is er gezamenlijk gezocht naar een manier om de kijker's aandacht vast te houden.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik proef overal de hand van DGK Huub. Heel jammer. Hier is weinig aan, het zou straightforward om opdrachten en beloningen gaan, en zoals ik het zie is de opdracht van Jeroen mislukt.
Jeroen heeft vast wel iets gehad bij die uitvaart, het gaat er om dat ie dat blikje midden in de nacht kreeg nadat ie zijn opdracht had volbracht en de rest nog lag te slapen, een soort extraatje zeg maar...kortom, is het de Jeroen show?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:29 schreef snetje het volgende:
[..]
heeft Jeroen ook een blikje bier gekregen wat die andere 4 vanmiddag hebben gehad ? zo kun je bezig blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |