Je hebt van die mensen die hebben goede vrienden die ze al in geen 10 jaar meer hebben gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 23:46 schreef FuTilE het volgende:
Toch heeft Jeroen ook wel wat psychopathische trekjes...
Ik zou na de crematie van een goede vriend weinig animo meer hebben om de boel nog op de kast te jagen of ellenlange discussies te voeren.
ik zou jou wel willen zien als je 36 uur wakker bentquote:
preciesquote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef wicky. het volgende:
[..]
Iedereen verwerkt het op zijn eigen manier toch
Danny denk eens aan je bloeddruk, je bent echt een instabiele borderliner hierquote:Op maandag 11 mei 2009 23:24 schreef Danny het volgende:
[..]
voor missie 1 kreeg hij 5 dagen warm douchen. Eerder op de avond vroeg hij peuken voor missie 2. Die missie moet nog beginnen en toch heeft hij de peuken al.
Ik ben er iig wel weer klaar mee. Wat een enorme fokking tegenvaller weer van de redactie.
Peter en Vlemmix kennen elkaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:44 schreef Toverheks het volgende:
van vleminx is toch de bunker, dus werkt hij er toch aan mee lijkt mij, en jeroen en hij kennen elkaar toch???
Mission possible, want ze zijn daar niet zo slim.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef Marrije het volgende:
Van mij mogen ze naar bed, ze hebben hun rust hard nodig.
Oh nee, Jeroen moet eerst dat vuur nog jatten.
Tuurlijk, momentquote:Op maandag 11 mei 2009 23:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zondag 10 mei 2009 @ 02:53
kun jij dat terughalen?
En zo is het en nu is hij aan missie twee bezig.quote:
Er zijn sowieso 2 posten op 2 fora waarop gemeld is dat ie een biertje van iemand kreeg.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 23:48 schreef Tessio het volgende:
Peter: ik wens jou de bunker uit Jeroen
Jeroen: weet je wat mijn wens is?
Dat jij mij de Bunker uitwenst! Mijn wens is in vervulling gegaan.![]()
![]()
Die passende beloning is een week warm douchen voor hem.quote:
Eters in die zin van mensen die gezellig mee-eten op zekersquote:Op maandag 11 mei 2009 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En krijg jij nou veel eters over de vloer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |