Combineren kun je lerenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:44 schreef VoreG het volgende:
Beetje jammer dit. Gisternacht m`n fiets naar de klote geholpen en al m'n huisgenoten zijn weg. Nu staane r nog steeds 5 fietsen in de tuin, maar ze zijn geen van alle bruikbaar...
En dat terwijl ik toch echt even naar de kapper wil..
twee fietsen zijn nog harstikke goed, alleen daar zitten sloten op die ik op dit moment niet open kan krijgen. De overige 3 verschillen zoveel van elkaar, daar valt weinig meer aan te klussenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:49 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Combineren kun je leren![]()
Neem het gereedschap ter hand en klus een werkende fiets van de 5 wrakken. Dat moet te doen zijn.
haha. oefening baart kunstquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
twee fietsen zijn nog harstikke goed, alleen daar zitten sloten op die ik op dit moment niet open kan krijgen. De overige 3 verschillen zoveel van elkaar, daar valt weinig meer aan te klussen.
Huisgenoot van mij kent wel iemand met een slijptol, maar die is nu niet in Tilburg. Volgende week komt dat wel goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef SwiffMeister het volgende:
Kun je bij de buurman niet een slijptol lenen?
toch mooi dat ze morgen weer in NL zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Of je pakt de bus. Vanavond songfestival jongens, whoehoe!
Kost me geld en dat heb ik niet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Of je pakt de bus. Vanavond songfestival jongens, whoehoe!
Of lopend naar de doucheruimte lopen, scheermes/ tondeuse ter hand nemen, en aanzetten, ben je voor precies 0,0 euro klaar.. Lijkt me niet al te duurquote:
Scheermes aanzetten, Wow.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of lopend naar de doucheruimte lopen, scheermes/ tondeuse ter hand nemen, en aanzetten, ben je voor precies 0,0 euro klaar.. Lijkt me niet al te duur
Jaquote:
Ik ga, denk ik, woensdagquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:51 schreef toma het volgende:
[..]
ow.
ik denk dat ik hem binnenkort eens ga bekijken.
Tof!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:55 schreef toma het volgende:
[..]
ik weet het nog niet. Maar ik denk morgen.
Oeee spannend! Waarover?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:05 schreef aardappel het volgende:
ik ga ook slapen... morgen presentatie geven op de uni...
ZOOOOO GEEN ZIN IN
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:18 schreef Messenga het volgende:
Romantisch!
Tel je ook al af, auto? nog maar 7 dagen
Goede controle geweestquote:Politie en partners houden grote verkeerscontrole
Tilburg: De politie Tilburg-Binnenstad heeft woensdag met 75 mensen een grote verkeerscontrole gehouden in het kader van 'Veilig Laarveld'. Dat gebeurde samen met Team Binnenstad, Team Leijdal, het VHT, de Belastingdienst, de KMar, de Inspectie Verkeer en Waterstaat en de gemeente Tilburg. Er werden 1700 voertuigen gecontroleerd waarbij 1200 blaastesten werden afgenomen. Bij deze blaastesten waren twee overtredingen waarvan één rijbewijs is ingevorderd. Verder zijn er ruim 100 verbalen uitgeschreven:
Gordel: 37x
Id.bewijs niet tonen: 4x
Niet tonen kentekenbewijs: 1x
Niet tonen rijbewijs: 28x
APK vervallen: 9x
Geen WAM: 2x (waarvan 1x IBN)
Mobiel Bellen: 19x
Losbreek rem-inrichting: 2x
Defecte verlichting: 3x
Rijden zonder rijbewijs: 1x
Rijden tijdens rijontzegging: 1x
Kentekenplaat niet zichbaar: 1x
Gladde band: 1x
In totaal: 109x
Verder zijn door de belastingdienst 45 personen gecontroleerd die samen een schuld open hadden staan van 170.225,05 euro. Hiervan is 7357 euro geïnd. Verder is er 19 maal beslag gelegd waarbij 9 voertuigen ook daadwerkelijk uit het verkeer zijn genomen. Door de Inspectie Verkeer en Waterstaat zijn 14 taxi's gecontroleerd waarbij tweemaal een proces verbaal werd opgemaakt.
mogguhquote:
maar toch weer geindquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor de belastingdienst vind ik het een beetje tegenvallen eigenlijk, 45 personen met een schuld van ruim 170.000 euro en er dan maar 7357 innen?
valt meequote:
echt nietquote:
Ik heb helaas altijd weekendquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:35 schreef Geckoo het volgende:
bijna weekend!!!
nog maar 7 en half uur! en dan bier!
rechts om die ecke, kun de verrekenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:04 schreef theKiD het volgende:
Vanmiddag naar Duitsland! Immer gerade aus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |