hmm ik heb ergens gelezen/gehoord dat in de film de bruiloft van Remulus en Tops voor zou komen ipv Bill en Fleur. Dus kan best kloppen dat ze in de film ook vluchten van een bruiloft, maar dat het gewoon een andere bruiloft is dan in het boek?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:26 schreef Marble het volgende:
[..]
And then Ron was there. He caught hold of Hermione’s free arm, and Harry felt her turn on the spot; sight and sound were extinguished as darkness pressed in upon him; all he could feel was Hermione’s hand as he was squeezed through space and time, away from the Burrow, away from the descending Death Eaters, away, perhaps, from Voldemort himself...
“Where are we?” said Ron’s voice.
Harry opened his eyes. For a moment he thought they had not left the wedding after all; they still seemed to be surrounded by people.
“Tottenham Court Road,” panted Hermione.
“Walk, just walk, we need to find somewhere for you to change.”
Tja, dat weet ik dus niet meer, ik probeer het me al sinds gisteravond te herinnerenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:44 schreef Steve het volgende:
Bill is wel gecast. En Clémence Poésy gaat weer Fleur spelen.
Ik heb dat gerucht nog niet gehoord, waar heb je dat gelezen?
Dat inderdaad, en oa het gedeelte op platform 9 ¾ met Teddy is moeilijk te verklaren..quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:11 schreef Moelie het volgende:
[..]
hmm ik heb ergens gelezen/gehoord dat in de film de bruiloft van Remulus en Tops voor zou komen ipv Bill en Fleur. Dus kan best kloppen dat ze in de film ook vluchten van een bruiloft, maar dat het gewoon een andere bruiloft is dan in het boek?![]()
Vraag me alleen af wat dan de reden is om er een andere bruiloft van te maken...
Battle of Hogwarts gaat circa 30 minuten duren heeft de regisseur bevestigdquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja da's ook weer zo, want ik hoop echt dat ze de tijd nemen voor het eindgevecht en the prince's tale.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op maandag 23 november 2009 15:20 schreef Sequencial het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef RaymanNL het volgende:
Het boek was goed, ben benieuwd wat ze van de film bakken!http://www.chinadaily.com(...)9c050d083bb69f3c.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
WTFquote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Patch het volgende:
[..]
http://www.chinadaily.com(...)9c050d083bb69f3c.jpg
man,daar mag je wel bijzetten dat je niks in je mond moet hebben als je dat aanklikt!quote:Op maandag 30 november 2009 19:04 schreef Patch het volgende:
[..]
http://www.chinadaily.com(...)9c050d083bb69f3c.jpg
Hairy Potterquote:Op maandag 30 november 2009 20:37 schreef Beaudelaire het volgende:
Die mag zich ook wel eens scheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |