Rose? Damn ik moet ook echt weer het laatste boek gaan lezenquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik ben veel benieuwder naar Rose en haar loverrr Scorpius, met het oog op de onvermijdelijke tv-serie spinoff Hogwarts High: The Next Generation op The CW.
[ afbeelding ]
SPOILER: m.b.t. de foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:14 schreef Steve het volgende:
Nieuwe behind the scenes foto'sSPOILER: m.b.t. de foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op zondag 26 juli 2009 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet ik nog het boek eens herlezen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
In de OP zie je de teaser poster van de patronus van Snape in het bos waar Ron Harry uit het ijswater redt, dus ja de vlucht van Ron zit er wel in.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:19 schreef PPL het volgende:
Ben benieuwd of ze 'de vlucht van Ron' in de film laten of dat ze die voor het romantische gehalte () gewoon lekker bij Hermione laten friemelen.
vreemde conclusie, aangezien de poster absoluut niet officieel is...quote:Op maandag 27 juli 2009 11:27 schreef Marble het volgende:
[..]
In de OP zie je de teaser poster van de patronus van Snape in het bos waar Ron Harry uit het ijswater redt, dus ja de vlucht van Ron zit er wel in.
staat er onder.quote:
Dan weet ik niet welke boeken jij gelezen hebt, want er zijn tal van dingen die niet overeenkomen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:47 schreef Marble het volgende:
[..]
Bij de eerste twee wel. Tot het vervelende aan toe. Het tweede boek was al voor driekwart opvulling en dan maken ze er nog de langste film van ook. Tergend!
Gewoon de mediamarkt even induiken en uit een bak graaien?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:56 schreef Daph_ het volgende:
De structuur van film 6 was niet al te best nee
Weet een van jullie waar ik nog een DVD van Harry Potter and the Order of the Phoenix kan kopen, 2 dvd's met de oude cover? Ze hebben nu nieuwe afbeeldingen op de hoesjes staan en die wil ik dus niet![]()
Volgens mij hebben ze daar ook al de nieuwe coversquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon de mediamarkt even induiken en uit een bak graaien?
Ik heb heel wat sites even bekeken maar idd die nieuwe cover hebben zequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar ook al de nieuwe coversDe Free Record Shop en V&D hebben ook alleen maar deze:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |