hmmmmmmmm er komt nog heel veel nadat ze vluchten uit het cafe, voordat ze weer in de val lopen bij dat huis.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:40 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een nieuw schreenshot. Dit is duidelijk het moment net nadat ze van de gecrashte bruiloft van Bill en Fleur weg zijn geteleport. En dus komt vlak hierna de vetste scène uit de hele serie, als Hermione (vanaf dan DE opperbadass) gewoon de hele fucking vloer in de toren van Xenophilius naar beneden laat crashen bovenop de Death Eaters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dit allemaal in de film komt weet ik niet, ik hoop het wel ten goede van het verhaal.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef boyv het volgende:
[..]
hmmmmmmmm er komt nog heel veel nadat ze vluchten uit het cafe, voordat ze weer in de val lopen bij dat huis.Ga er maar vanuit dat ze er flink met de motorzaag doorheen zijn gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of dit allemaal in de film komt weet ik niet, ik hoop het wel ten goede van het verhaal.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Dat gaat over Harry Potter and the Half-Blood Prince #3 he.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:07 schreef drumstickNL het volgende:
Op de FP ook: Nieuwe potter niet goed ontvangen. Volgens de negatieve recensie was het te langdradig. Dan heeft hij het boek niet gelezen want dan zou hij het tegenovergestelde gevoel hebben.
Oh..quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat gaat over Harry Potter and the Half-Blood Prince #3 he.
Een nieuwtje waar ik heel erg blij mee ben..quote:Op zondag 19 juli 2009 18:58 schreef Daph_ het volgende:
De slag om Zweinstein zal ongeveer 30 minuten van deel II van Deathly Hallows innemen(bron: http://www.collider.com/2(...)the-deathly-hallows/ )
http://www.digitalspy.co.(...)-for-last-scene.htmlquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:15 schreef Suusje-V het volgende:
Weten ze al wie Harry, Hermelien, Ron en Draco gaan spelen als ze volwassen zijn?
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef Steve het volgende:
Deel 1 zal 19 november 2010 verschijnen, deel 2 15 juli 2011.
Hoe bedoel je? (het is al weer een tijdje geleden dat ik het boek gelezen heb...)quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:19 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd of ze de relatie tussen Dumbledore en Grindelwald of hoe heet ie neerzetten zoals het bedoeld was, maar om de een of andere reden betwijfel ik dat
Het zit niet echt in het boek, maar Rowling heeft de filmmakers verteld dat DD en Grindelwald een liefdesrelatie hadden toen de scriptschrijver een regel over een vriendinnetje van Dumbledore had geschreven.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? (het is al weer een tijdje geleden dat ik het boek gelezen heb...)
Je hebt gelijk. Hij was verliefd op Grindelwald, maar het is niet duidelijk of die liefde beantwoord werd.quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:38 schreef Steve het volgende:
Ze heeft gezegd dat Dumbledore homo was, maar ze heeft toch in het midden gelaten of hij ook daadwerkelijk een relatie heeft gehad met Grindelwald? We weten ook niet of Grindelwald homo was.
Ik ben veel benieuwder naar Rose en haar loverrr Scorpius, met het oog op de onvermijdelijke tv-serie spinoff Hogwarts High: The Next Generation op The CW.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:15 schreef Suusje-V het volgende:
Weten ze al wie Harry, Hermelien, Ron en Draco gaan spelen als ze volwassen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |