OMG kippenvel over heel mn lichaam! <33quote:
Heel vette trailerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:48 schreef egeltje1985 het volgende:
Nice! Alleen wat moet RonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Owja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een geweldige trailer, ik kan niet wachten!!!Tralalalaaa
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:33 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wat dat betreft...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het een geweldige trailer, ik kan niet wachten!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Ik vind het een beetje dubbel, ik snap het wel, het is tenslotte 1 jaar tijd. Maar toch 2 verschillende films..quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:51 schreef Klipnap het volgende:
ik vind het btw wel raar dat die trailer ook stukjes van part 2 bevat?
1 verhaal en 1 film alleen in 2 delen uitgezonden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dubbel, ik snap het wel, het is tenslotte 1 jaar tijd. Maar toch 2 verschillende films..
Niet een verhaal, het laatste deel van het verhaal.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 verhaal en 1 film alleen in 2 delen uitgezonden.
Al zullen ze voor de oscars vast beweren dat het er 2 zijn.![]()
Daar valt nog een goeie discussie over te voeren. Aangezien de auteur het doelbewust over 7 delen heeft gedaan met een duidelijk herkenbaar begin en eind voor elk deel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet een verhaal, het laatste deel van het verhaal.
Maar ja, ze konden er zo weinig uitknippen.. Gelukkig maar, ik heb nog steeds trauma;s van HBP.
Maar alsnog heeft elk einde ontzettende cliffhangers. Op Deathly Hallows na dan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar valt nog een goeie discussie over te voeren. Aangezien de auteur het doelbewust over 7 delen heeft gedaan met een duidelijk herkenbaar begin en eind voor elk deel.
Maar goed deze laatste 2 zijn heel duidelijk 1 die ze in 2 keer uitzenden.
Voor de films probeer ik juist alles te vergeten. Als ik te veel details weet valt de film tegen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:05 schreef Mikkie het volgende:
Ik zal eerst het boek weer eens moeten lezen want ik ben alles echt compleet vergeten
Daarom wil ik het boek ook niet vlak van tevoren lezen, maar ik wil het verhaal wel graag een beetje in m'n hoofd hebben...quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de films probeer ik juist alles te vergeten. Als ik te veel details weet valt de film tegen.
Ik ga de films kijken ipv de boeken te lezen, aangezien er veel verhaallijnen iets anders liggen in de filmsquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daarom wil ik het boek ook niet vlak van tevoren lezen, maar ik wil het verhaal wel graag een beetje in m'n hoofd hebben...
Da's ook wel een goed idee ja, om deel vijf en zes nog eens te kijken. Scheelt ook tijdquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga de films kijken ipv de boeken te lezen, aangezien er veel verhaallijnen iets anders liggen in de films
Bij mij wil dat niet meer, ik ken die boeken uit mijn hoofd zo ongeveerquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de films probeer ik juist alles te vergeten. Als ik te veel details weet valt de film tegen.
Ja ik ook. En dat ga ik niet nog erger maken door het nog een keer te gaan lezen vlak voor de films.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij wil dat niet meer, ik ken die boeken uit mijn hoofd zo ongeveer
Idem.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij wil dat niet meer, ik ken die boeken uit mijn hoofd zo ongeveer
Jepquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar alsnog heeft elk einde ontzettende cliffhangers. Op Deathly Hallows na dan.
Dat wordt wel een tenenkrommend stukje, dat 19 jaar is toch ook verfilmd?
SPOILER: Plaatjes van de 'oude' castOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toevallig vorige week Deathly hallows maar even uit de kast gehaald, en binnen 3 dagen uitgelezen. Maar ik ga het echt niet vlak voor de film lezen. Het wordt nu al een drama. Ik had ;t met HBP al, expres een tijd niet gelezen maar me toch de hele tijd zitten ergeren aan alles wat niet klopt. Damn, dat was echt tenenkrommend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik ook. En dat ga ik niet nog erger maken door het nog een keer te gaan lezen vlak voor de films.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:17 schreef Jovatov het volgende:
[..]
JepSeriously.SPOILER: Plaatjes van de 'oude' castOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Idd. Hopelijk gaat daar nog wat goede belichting overheen om het wat minder neppig te laten lijkenquote:
Tuurlijk wel, ze gaan zelfs technieken van benjamin Button gebruiken om de scene zo realistisch mogelijk te laten lijken. Ik ben er vol van overtuigd dat dat helemaal goedkomt. Ik bedoel, Ralph Fiennes speelt ook met oranje stippen op zijn gezichtquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Idd. Hopelijk gaat daar nog wat goede belichting overheen om het wat minder neppig te laten lijken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja het zal ook wel goed komen. Blijft wel dat ik het (in het boek) een rare (nare) scene vond
.
Had ik ook met HBP. Ik had sommige scenes zo tof voorgesteld en die vielen in de film erg tegen/hadden ze er zo'n beetje uit gelaten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had toevallig vorige week Deathly hallows maar even uit de kast gehaald, en binnen 3 dagen uitgelezen. Maar ik ga het echt niet vlak voor de film lezen. Het wordt nu al een drama. Ik had ;t met HBP al, expres een tijd niet gelezen maar me toch de hele tijd zitten ergeren aan alles wat niet klopt. Damn, dat was echt tenenkrommend.
Ik vond het een beetje geforceerd overkomen, met iedereen weet samen, kinderen die toevalligerwijs ongeveer even oud zijn, de namen er ingepropt. Misschien was het ook gewoon omdat het 't einde was en het ook gewoon afliep, dus een gesloten einde.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja? Waarom precies? Had je liever een andere toekomst gehad? Of geen, zodat je het zelf kon verzinnen?
Gaat ie dood dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:42 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop dat ze Snape een wat uitgebreidere sterfscene geven
Vergeet de verneuking van deel 3 niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen HPB zo erg vond. Ik vond het juist een verbetering, na die waardeloze verfilmingen van deel 4 en 5...
Wallpaperquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:13 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, zeer mooie poster! Nu nog op wallpaperformaat
Jawel, maar dit maakt het echtquote:
Ik ben vergeten dat Hogwarts in de fik gaat...?quote:
Bij het gevecht gaat er nogal wat stuk ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben vergeten dat Hogwarts in de fik gaat...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of iedereen hier de boeken al gelezen heeft, velen vast wel, maar just in case toch maar een spoiler tag
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Ik vond hem ook wel goed, maar eigenlijk was ook voor dat deel een langere film of opsplitsing beter geweest. Er waren gewoon te veel dingen uit het boek die niet terug kwamen in de film. Ik was bijvoorbeeld heel erg benieuwd naar de begrafenis van Dumbledore. En ik vond ook de terugkomst van Harry en Dumbledore uit de grot erg afgeraffeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef Klipnap het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom iedereen HPB zo erg vond. Ik vond het juist een verbetering, na die waardeloze verfilmingen van deel 4 en 5...
Misschien laten ze begrafeins wel zien in het begin van het nieuwe deel.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:35 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel goed, maar eigenlijk was ook voor dat deel een langere film of opsplitsing beter geweest. Er waren gewoon te veel dingen uit het boek die niet terug kwamen in de film. Ik was bijvoorbeeld heel erg benieuwd naar de begrafenis van Dumbledore. En ik vond ook de terugkomst van Harry en Dumbledore uit de grot erg afgeraffeld.
Maargoed, ook bij deel 4 en 5 had je dat. En het is altijd bij verfilmingen van boeken, je kunt nooit alles in de film terug laten komen. En met dat gegeven vind ik niks mis met 6
Daar hoop ik wel stiekem een beetje op!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Misschien laten ze begrafeins wel zien in het begin van het nieuwe deel.
Ik kan ook niet meer wachten!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef AssyriskaFF het volgende:
Klopt ja, maar ze moeten die begrafenis wel laten zien, is een mooi momenbt om de film mee te beginnen. Waarom duurt het zo lang voordat de film uitkomt? Ik wil em zien!!
Vorige keer was de film 6 maanden uitgesteld zodat 'de film tegelijk met de game uitgebracht kon worden'quote:Op maandag 5 juli 2010 16:11 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer wachten!
Ik had ook eigenlijk verwacht dat deze net als de voorgaande delen in de zomer in de bios zou zijn om vervolgens in november op dvd te komen, maar het mag weer niet zo zijn.
Vorige keer was de film toch juist een half jaar naar voren gezet 'omdat er in de zomer meer omzet zou zijn'?
Dat speelde ook mee inderdaad. Maar ook was er een 'open weekend' zodat ze van de het drukke zomerseizoen konden profiteren.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vorige keer was de film 6 maanden uitgesteld zodat 'de film tegelijk met de game uitgebracht kon worden'
Misschien omdat het vooral afspeelt tijdens het schooljaar en minder tijdens de zomer ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik vind HP sowieso een winterfilm, kweet niet precies waarom. Het boek ga ik niet meer herlezen voor de films denk ik.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Bij het gevecht gaat er nogal wat stuk ja.Ja maar niet heel hogwarts toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of iedereen hier de boeken al gelezen heeft, velen vast wel, maar just in case toch maar een spoiler tag
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik weet het niet meer helemaal precies maar ik kan me wel herinneren dat de boel in de fik ging. Het hele kasteel weet ik niet, maar kan me wel voorstellen dat er op diverse plekken fik is ontstaan door gevechten.quote:
Heb ik ook ja. Kijk het liever in de winter.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik vind HP sowieso een winterfilm, kweet niet precies waarom. Het boek ga ik niet meer herlezen voor de films denk ik.
Ja dat is wel een verklaring ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:21 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Misschien omdat het vooral afspeelt tijdens het schooljaar en minder tijdens de zomer ofzoEn er wordt in elke film wel kerst gevierd.
Het is alweer een tijd geleden dat ik het boek voor het laatst gelezen heb en ik heb nu toch vakantie dus alle tijd van de wereld. Er gebeurt zoveel in het laatste deel dat ik weer even up to date wil zijn voor ik de film zie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn nog-lezen lijst is inmiddels zo lang geworden dat ik daar eerst aan moet gaan werken.
En dat ook ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb ik ook ja. Kijk het liever in de winter.
Ga het boek ook niet meer herlezen ; heb hem al 2x gelezen ( 1x engels en 1x NL ) en dat is nu al ongeveer een half jaar terug, dus nu zijn er nog dingen die ik vergeten ben zodat de film leuker wordt.
Ik heb hem ook 2 keer gelezen, vorig jaar zomer de laatste keer. Wel een tijdje geleden, maar dat maakt de film misschien juist leuker idd.
[ Bericht 4% gewijzigd door Butterfly91 op 05-07-2010 20:43:34 ]
Volgens mij alleen the room, maar dat kan aan mij liggen. Het was wel heel erg gehavend in ieder geval.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer helemaal precies maar ik kan me wel herinneren dat de boel in de fik ging. Het hele kasteel weet ik niet, maar kan me wel voorstellen dat er op diverse plekken fik is ontstaan door gevechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know, I've learned something today
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:02 schreef ImMaxa het volgende:Ja inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus dat ze er in de film natuurlijk wel enigszins een draai aan kunnen geven
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
Het gaat over de films dus alles is een spoiler. Als je over de boeken wilt praten zijn daar ook topics over.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, moeten we nu wel of niet in spoilers praten hier? Of mogen we er gewoon van uitgaan dat iedereen de boeken wel gelezen heeft.
Mensen die doodgaan wel en dingen die echt het verhaal onthullen enzo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ok, moeten we nu wel of niet in spoilers praten hier? Of mogen we er gewoon van uitgaan dat iedereen de boeken wel gelezen heeft.
Feitelijk zouden we over de meeste dingen lekker in het boekentopic moeten posten. Aangezien we nog niet heel veel weten over de films.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:50 schreef egeltje1985 het volgende:
Ah ok. Ik ben bij de HP-topics altijd in verwarring, want zoveel mensen hebben de boeken al gelezen. Maar er zullen natuurlijk ook genoeg mensen zijn die enkel de films kijken.
Ja precies, een fik in het kasteel zegt vrij weinig aangezien wat dat betreft de poster al een dikke spoiler isquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die doodgaan wel en dingen die echt het verhaal onthullen enzo.
Eigenlijk wel, maar in dit soort periodes lopen die twee wel door elkaar heen. Mensen die de boeken nog eens lezen en flink speculeren over hoe en wat er verfilmd zal worden etc.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Feitelijk zouden we over de meeste dingen lekker in het boekentopic moeten posten. Aangezien we nog niet heel veel weten over de films.
En in welke van de twee je dat post maakt niet veel uit. De mensen voor wie zaken spoilers zijn zullen alleen in film topic komen (of vrij dom zijn).quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:57 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar in dit soort periodes lopen die twee wel door elkaar heen. Mensen die de boeken nog eens lezen en flink speculeren over hoe en wat er verfilmd zal worden etc.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:30 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Bij het gevecht gaat er nogal wat stuk ja.Fiend FireSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of iedereen hier de boeken al gelezen heeft, velen vast wel, maar just in case toch maar een spoiler tag![]()
![]()
![]()
kan ik ook
Vet stukje is dat.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:29 schreef Klipnap het volgende:
Ach, ze hebben de Burrow in brand gestoken, waarom Hogwarts niet?
Straks steken ze Privet Drive en Gringotts ook nog in de fik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw deel: Harry Potter and the Deathly Hallows part I&II #2
[ Bericht 8% gewijzigd door egeltje1985 op 08-07-2010 15:44:50 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |