Waarom zou je daar vanuit gaan? Die gast zegt "It is NOT a marketing thing. It's true". Dus: of hij liegt, of alles wat in de media beweerd wordt is waar. Het enige wat ik kan doen is uitgaan van het tweede, aangezien er verder geen andere berichten zijn. Maar je hebt verder gelijk, want het enige wat ik voorlopig kan doen is uitgaan van dit bericht. De volgende persuitlating zien we wel verderquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De game zou ook klaar kunnen zijn en dat DAAROM de studio gesloten is. Nogmaals, de reden is NIET bekend.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
12 jaar loopt het alwe have just joined in.
Lol had het niet over de game zelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Spreek voor jezelf, ik wacht al 12 jaar met smart op The Duke.
Waarom niet? Een half miljoen views in 4 dagen op het 3Drealms forum, duke nukem stuff best bekeken op youtube, alle major gamewebsites (shacknews, IGN, gamespot) die al dagen aandacht besteden aan duke nukem. Ik kan redenen genoeg verzinnen voor een hoax als dit. En nogmaals. 3drealms heeft officieel he le maal niets verklaard. De enige die wat geroepen heeft is de webmaster en alles wat hij geroepen heeft is dat de tent dicht gaat.quote:
Of speelt mee.quote:Die gast zegt "It is NOT a marketing thing. It's true". Dus: of hij liegt,
Deze snap ik niet. Alles wat beweerd wordt is waar? Nee dan juist niet.quote:of alles wat in de media beweerd wordt is waar.
Precies, er is net zoveel onderbouwing voor kant A als kant B.quote:Het enige wat ik kan doen is uitgaan van het tweede, aangezien er verder geen andere berichten zijn. Maar je hebt verder gelijk, want het enige wat ik voorlopig kan doen is uitgaan van dit bericht. De volgende persuitlating zien we wel verder
euh nee hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:21 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Misschien is het wel zown internet roleplaying gameworden we allemaal in de zeik genomen.
12 jaar loopt het alwe have just joined in.
Hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh nee hoorik zit al 12 jaar te wachten
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:32 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
[..]
HahaMe zin backfired een beetje op me.
Nevermind forget i said anything.
Ik zit ook al langer dan 12 jaar te wachten..vanaf het moment dat de eerste Duke zijn laatste oog over de balk kickte zit ik al te wachten...and it freaking sucks.
Eerlijk gezegd vind ik die High Resolution Pack en die 3d tweaks en mods die ze ervoor gemaakt hebben erg vermakelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik had niet door dat het topic al verder was gegaan
heb trouwens een tijd geleden weer eens duke3d gespeeld...
Shananigans i say!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat nu bekend is:
- gerucht dat 3drealms zou sluiten. Waarschijnlijk door gebrek aan funding.
- 3Drealms heeft honderden miljoenen verdiend met Duke 3D, Prey, Max Payne.
- Scott Miller heeft in 2006 verklaard tot op dat moment $7,5 miljoen geinvesteerd te hebben in DNF
- gerucht dat 3drealms sluit is bevestigt door de webmaster
- Take2 verklaard publishing rechten te hebben
- Apogee verklaard dat ze niet beinvloed worden door 'de situatie' bij 3d realms en dat Duke Nukem Trilogy gewoon ontwikkeld wordt.
- Apogee verklaard tot een officieel statement van 3drealms te zwijgen over het onderwerp
- Apogee kondigt aan dat het volgende week een persbericht uitbrengt mbt Duke NUkem
- (ex) werknemers beginnen plotseling massaal een blogspot waar ze materiaal lekken Zogezegd als portfolio, maar ze lekken ook materiaal wat onder NDA zou zijn.
- Er wordt een volledig storyboard gelekt waarin de volledige game zich afspeelt op 1 April
- (ex) werknemers verklaren toestemming te hebben van 3drealms voor het plaatsen van het materiaal
- (ex) werknemers zeggen na een dag of 3 benaderd te zijn door advocaten en gesommeerd te zijn het materiaal weer te verwijderen.
Mis ik wat?
6:40 PM May 9th from webquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Of volgende week.
Sommige mensen tellen de nieuwe week vanaf zondag.
Maar lang hoeven we in ieder geval niet te wachten.
... because it's done!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[...] alles wat hij geroepen heeft is dat de tent dicht gaat.
Ja, en het level daarna ben je het weer kwijt. Een goede manier om spelers alvast kennis te laten maken met de tofheid die je later in het spel krijgt. Bovendien komt dat stuk uit Duke Nukem 3d, dus meteen een soort van flashback en achtergrondverhaal. Gamedesigntechnisch en verhalenderwijs goede dingen om te doen. Klacht onterecht.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
Sorry hoor, maar dat "storyboard" slaat echt nergens op. In het eerste lvl krijgt de speler al the nuke en rocketlauncher als wapen. De teksten zijn gewoon te fanta om waar te zijn en alles speelt zich ook nog eens op 1 april af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |