SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zow.. dat is eruitKan ik nu weer verder
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Da's wat anders! Ik dwing hem altijd als we elkaar zien om naar de gouden kooi of zo te kijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
@ rip.. dan past hij ook niet bij mij. Ik kijk daar ook af en toe naar
Oow ja?!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:03 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben je nog wat verschuldigd mbt auto's trouwens.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en ik ga het toch sinds lange tijd echt een keer zeggen ..Mooi, dan heb ik dus nog een beschikbare man voor je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zow.. dat is eruitKan ik nu weer verder
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Hey MMquote:
Hoi MMquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik dus nog een beschikbare man voor je hier
Zo makkelijk vergetenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja?!
In de tijd dat ik even moest wachten kon ik erover nadenken en ik weet het weer! Dat klopt
Zo, zo, toe maar!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ook goeddrukke maar productieve dag gehad op kantoor
en genoten van het lekkere weer op de heen en terug weg met de kap open.
![]()
En ik ben nog heel vrolijk van het weekend
Vervelend, maar besef je dit: de uitkomst is al bepaald. Het enige wat je hoeft te doen is wachten. Zo simpel is het somsquote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik.Maar toch is de onzekerheid vervelend.
Inderdaad
Schatje!quote:
Ja dat klopt.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo, zo, toe maar!![]()
[..]
Vervelend, maar besef je dit: de uitkomst is al bepaald. Het enige wat je hoeft te doen is wachten. Zo simpel is het soms![]()
[..]
Schatje!![]()
Volgens mij heb je kwaak zelf weggejaagd.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
oh gezellig sleep hem er maar bij hoor
wat hebben jullie met kwaak gedaan? weggejaagd? ik mis hem
Ik ga nu naar huis, dus dan kan ie zelf even vertellen dat ie leuk of zo is. Verkooppraatjequote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef Murmeli het volgende:
oh gezellig sleep hem er maar bij hoor
wat hebben jullie met kwaak gedaan? weggejaagd? ik mis hem
Precies! Geduld is echt zo schoon. Een hele mooie eigenschap van een mens overigensquote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt.![]()
Geduld is een schone zaak.
Als je het kan opbrengen wel idd.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Precies! Geduld is echt zo schoon. Een hele mooie eigenschap van een mens overigens
Geduld opbrengen = vertrouwenquote:
Zo snel weer herinnerd, bedoel je?quote:
I know, maar soms is het heel erg moeilijk om te wachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Geduld opbrengen = vertrouwen
Geduld verliezen = het gebrek aan
Ja, praat jezelf er maar weer onderuit.quote:
Alleen is het niet altijd even makkelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Precies! Geduld is echt zo schoon. Een hele mooie eigenschap van een mens overigens
Welkomquote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Onschuldig even hier post dat ik leuk of zo ben.
Ahh, dan is het goedquote:
Dat is een mooie gedachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Geduld opbrengen = vertrouwen
Geduld verliezen = het gebrek aan
Kom hier wel vaker binnenwaaien hoor.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
I know, maar soms is het heel erg moeilijk om te wachten.
Dat klopt herenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen is het niet altijd even makkelijk.
Maar niet vaak!quote:
Uitermate tof.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef Murmeli het volgende:
hey UIO wat onverwacht dat we je hier zien!!!
hoe leuk ben jij dan?
Ik vind het altijd wel zo fijn om dingen te begrijpen. Daarom vertel ik het ook in de hoop dat een ander er ook wat aan heeftquote:
Ik post toch elke maand wel eens een bericht of wat hier, maar meestal te druk met andere zaken op FOK!.quote:
Zie m'n eerdere bericht.quote:Jah vertel! hoe leuk ben jij
Ik besteed mij energie ook aan andere dingen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:21 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt heren
Daarom ook maar beter je energie op dat moment anders besteden. It's hard I know, maar dat maakt juist die eigenschap zo mooi
Ik begrijp wat je bedoeld ik hoop dat ik zo kan leven. Want het zou wel stuk fijner zijn als ik dat kon.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel zo fijn om dingen te begrijpen. Daarom vertel ik het ook in de hoop dat een ander er ook wat aan heeft
Zo, en dan neem ik nu een half glaasje zelfgemaakte Sangria, gemaakt door mijn machtig lekkere Spaanse collega en dan ga ik daarna lekker slapen. Dat wordt lekker slapen
Onder andere, maar ik heb me ook wel vermaakt bij Pirates of the Caribean toen ik daar met Ripley heen ging.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
UIO houdt geloof ik van filmhuisfilms
Ik zal m'n mond houdenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Onder andere, maar ik heb me ook wel vermaakt bij Pirates of the Caribean toen ik daar met Ripley heen ging.
Niet doorvertellen hoor.
Hoi Autoquote:
tv kijken?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef kingmob het volgende:
Ook hoi
Gelukkig heb ik internet op m'n werk, wat deden mensen in nachtdiensten voor die tijd?
puzzelen of een boekje lezen?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:34 schreef kingmob het volgende:
Ook hoi
Gelukkig heb ik internet op m'n werk, wat deden mensen in nachtdiensten voor die tijd?
Hey!quote:
Hoi!quote:
Hee, ik kijk alles, als ik het maar leuk vindquote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Onder andere, maar ik heb me ook wel vermaakt bij Pirates of the Caribean toen ik daar met Ripley heen ging.
Niet doorvertellen hoor.
Hoiquote:
Nou eigenlijk ...quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef kingmob het volgende:
Gelukkig zegt niemand werken, hoef ik me niet schuldig te voelen
Niet overdrijven hèquote:Op maandag 11 mei 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent zo slim dat je alles al weet.
Hahaquote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef kingmob het volgende:
Werkenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef kingmob het volgende:
Dat doe ik nooitquote:Op maandag 11 mei 2009 22:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet overdrijven hè
[..]
HahaDaar dacht ik niet aan
Je weet wat ik gezegd heb, dus ik hoor je welquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
Nou, daten in het donker is geloof ik bijna afgelopen dus murm gaat zo maar slapen
trusten allemaal
Welterustenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
Nou, daten in het donker is geloof ik bijna afgelopen dus murm gaat zo maar slapen
trusten allemaal
quote:
Weltrustenquote:Op maandag 11 mei 2009 22:37 schreef Murmeli het volgende:
trusten allemaal
Komt goed, beloofdquote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet wat ik gezegd heb, dus ik hoor je wel
Zou ik helemaal geweldig vindenquote:
Dat van mij ook, maar ik negeer hetquote:
Jaaaa.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:45 schreef automatic_ het volgende:
Ofresca!
Jij leeft ook nog na je colleges?
quote:
Welterusten dan beidenquote:
Mja ik ook...quote:
Ik ga nog niet!quote:
Ja!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jaaaa.Weet weer hoe fijn vrij is! Jij ook happy?
Dont worryquote:Op maandag 11 mei 2009 22:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zou ik helemaal geweldig vinden
[..]
Dat van mij ook, maar ik negeer het
Hij is niet Two-Face?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef Sjeen het volgende:
UIO is vreselijk lief en tofHij heeft eigenlijk maar 1 klein minpuntje... Hij is zo besluitloos dat hij voor elke beslissing zijn dobbelsteen tevoorschijn haalt
Applausje voor jou!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja ik ook...Haha.
[..]
Ik ga nog niet!
[..]
Ja!Ene college duurde een half uur korter en toen moest ik 45minuten wachten, maar dat heb ik braaf gedaan
Oh, sorry hoor mijn foutquote:
En moet je eens zien waar het me allemaal gebracht heeft. Pieken en dalen en allemaal even mooi.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:47 schreef Sjeen het volgende:
UIO is vreselijk lief en tofHij heeft eigenlijk maar 1 klein minpuntje... Hij is zo besluitloos dat hij voor elke beslissing zijn dobbelsteen tevoorschijn haalt
Succes!quote:Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef kingmob het volgende:
Loop ik ontzettend tof te doen, wordt ik echt 3 sec later overladen met werk
Nou, leuk jullie gesproken te hebben daaag
Dag kerelquote:
Heb je dan zes keuzes in je hoofd, of is het: even is ja, oneven is nee ofzo?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En moet je eens zien waar het me allemaal gebracht heeft. Pieken en dalen en allemaal even mooi.
Het heeft mij in elk geval twee mooie flessen wijn opgeleverdquote:Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En moet je eens zien waar het me allemaal gebracht heeft. Pieken en dalen en allemaal even mooi.
quote:
Van alles en nog wat. Daarvoor moet je maar het topic in m'n sig lezen.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb je dan zes keuzes in je hoofd, of is het: even is ja, oneven is nee ofzo?
Alles nog goed?quote:
Is dat alleen voor reizen of is dat voor alle keuzes?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Daarvoor moet je maar het topic in m'n sig lezen.
Ik heb een stukje gelezenquote:Op maandag 11 mei 2009 23:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Van alles en nog wat. Daarvoor moet je maar het topic in m'n sig lezen.
Zin om het te delen?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Zat alleen even diep in gedachte, thats all
ik dacht ergens gelezen te hebben van 2 voor 1 euro, nu 3 voor 2 euroquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent auto, jij hebt dat niet nodig toch
best hoor, moet ik nog wel even bedenken wat ik met een UIO moetquote:
Oh, jij komt langs?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
bed tijd!![]()
en allemaal ander leuks en lekkers en fijns voor vannacht!
Dit experiment was alleen voor deze reis, maar het is goed bevallen. Dus wellicht ga ik nog een keer op deze manier op reis.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Is dat alleen voor reizen of is dat voor alle keuzes?
Het is wel erg leuk opgezetquote:Op maandag 11 mei 2009 23:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dit experiment was alleen voor deze reis, maar het is goed bevallen. Dus wellicht ga ik nog een keer op deze manier op reis.
*blaast kaarsen uit, zet herrie op*quote:Op maandag 11 mei 2009 23:17 schreef Ofresca het volgende:
Kaarsen aan. Rustig muziekje op.
* Ofresca werpt een boze blik op MM en verandert alles weer terug.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*blaast kaarsen uit, zet herrie op*
Heyquote:Op maandag 11 mei 2009 23:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Ofresca werpt een boze blik op MM en verandert alles weer terug.
Ik waarschuw wel eerst!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat moet er nog bijkomen, die boze blik zegt al genoeg
ik fluit altijd naar kleine meisjesquote:
de : zit naast de "quote:
user failquote:
He! Doe nou ff mee!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet vechten.![]()
Stiekem ben ik bang voor je!![]()
't was dus gezellig?quote:Op maandag 11 mei 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:
Zbbrox is liev
En hij kan me heul kei goed optillen
Ik snap het welquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik fluit altijd naar kleine meisjes
okay...dit komt een beetje vaag over
en terechtquote:Op maandag 11 mei 2009 23:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet vechten.![]()
Stiekem ben ik bang voor je!![]()
*veegt zweet van het voorhoofd*quote:
*borrel in schenkt* vertel eens!quote:
*knuffel*quote:
Knuffel voor jou ook dan maar!quote:Op maandag 11 mei 2009 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*knuffel*
je bent niet de enige. Maar anderzijds ben ik ook opgelucht en verder zet ik hier er maar niks over neer...gezien google soms niet je beste vriend is
Tssquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Knuffel voor jou ook dan maar!
Maar goed dat ik dan maar niet met je ben gaan vechten!
Wat zeg je meiske? Je staat in mijn verkeerde oor te toeteren!quote:
*nog een borrel inschenkt*quote:Op maandag 11 mei 2009 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
*knuffel*
je bent niet de enige. Maar anderzijds ben ik ook opgelucht en verder zet ik hier er maar niks over neer...gezien google soms niet je beste vriend is
Staat je gehoorapparaat nou weer niet aan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zeg je meiske? Je staat in mijn verkeerde oor te toeteren!
[..]
*nog een borrel inschenkt*
zeker de beste keus voor jouquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Knuffel voor jou ook dan maar!
Maar goed dat ik dan maar niet met je ben gaan vechten!
Die heb ik niet in huis! Wel nog bier en een halve fles rode wijn die nog op moet!quote:
Gehoorapparaat? Meiske, vroeger toen ik jong was kon ik een speld horen vallen op 40 meter afstand! Nu hoor ik niet eens een boom vallen op 40 meter afstand!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Staat je gehoorapparaat nou weer niet aan?
doe die fles maar hier.. misschien val ik dan zorgeloos in slaapquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik niet in huis! Wel nog bier en een halve fles rode wijn die nog op moet!
*plop*quote:
Ik wil wel vechten stoeien hoorquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zeker de beste keus voor joukan dan vrij agressief zijn gezien het ook verdriet gemengd met kwaadheid is in dit geval.
Zeg ga jij een slapen enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
doe die fles maar hier.. misschien val ik dan zorgeloos in slaap
quote:
dat dus!!!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
ik kan niet slapen
m'n hoofd zit vol met gedachten
Sla maar heeeel hard!! misschien val ik dan knock oud ofzoquote:
quote:
Ik ga dus donderdag avond richting Tsjechië voor minimaal 4 weken... Heel erg leuk, maar vreselijk dubbel... Kreeg vanmiddag te horen dat ik maar afscheid moet nemen van 1 van onze paarden voor ik weg ga, want die is er waarschijnlijk niet meer als ik terug komquote:
quote:
Hij wordt verkocht? Of hij is ziek?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dus donderdag avond richting Tsjechië voor minimaal 4 weken... Heel erg leuk, maar vreselijk dubbel... Kreeg vanmiddag te horen dat ik maar afscheid moet nemen van 1 van onze paarden voor ik weg ga, want die is er waarschijnlijk niet meer als ik terug kom
Daarnaast hebben we net 2 nieuwe staan die we aan het inrijden zijn, en daar ga ik dus ook een heel groot deel van missen enzo
Ziek, cushings... we hadden gehoopt haar de zomer nog door te krijgen, maar nu denken we dat ze er niet meer is als ik terug komquote:
Sterkte meiske! *opnieuw bijschenkt*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dus donderdag avond richting Tsjechië voor minimaal 4 weken... Heel erg leuk, maar vreselijk dubbel... Kreeg vanmiddag te horen dat ik maar afscheid moet nemen van 1 van onze paarden voor ik weg ga, want die is er waarschijnlijk niet meer als ik terug kom
Daarnaast hebben we net 2 nieuwe staan die we aan het inrijden zijn, en daar ga ik dus ook een heel groot deel van missen enzo
Zal het proberenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Sla maar heeeel hard!! misschien val ik dan knock oud ofzo
Ah nee! Wat naar Pien! Sterkte ermee!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ziek, cushings... we hadden gehoopt haar de zomer nog door te krijgen, maar nu denken we dat ze er niet meer is als ik terug kom
Dankjequote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sterkte meiske! *opnieuw bijschenkt*
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Kan je vannacht dan wel een beetje slapen of ben je een piekeraarster?quote:
Mag ik ook een mindere nacht hebben?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gedachtes enzo
je moet slapen niet denken
Autch!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal het proberen
* S95Sedan aanloop neemt en heel hard tegen Cue aanbotst!
Ja, heb er ook wel veel zin in hoor, maar toch, het is heel dubbel... Want áls Mistral overlijd in de tijd dat ik daar ben is er een kans dat ik het eerste veulen van een van onze paarden mee terug mag nemen uit Tsjechiëquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jammer ! voor de rest was vandaag toch wel geslaagd heb ik gehoord
Slapen lukt wel hoor, maar ben gewoon verdrietig, 't doet gewoon pijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je vannacht dan wel een beetje slapen of ben je een piekeraarster?
Dankjewelquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Pien wat een ongelofelijke kutzooiSterkte meid
Zieke dieren zijn nooit leuk. Maar soms is het helaas wel beter...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Slapen lukt wel hoor, maar ben gewoon verdrietig, 't doet gewoon pijn
quote:Als twee lieve bruine ogen vragen
Help me, ik voel me niet fijn
Mag je dan omdat je voelt dit is het einde
Egoistisch zijn?
Als je van de dierenarts hoort
Dit komt nooit meer goed
En hij krijgt steeds meer pijn
Mag je dan omdat je hem niet kan missen
Egoistisch zijn?
Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed
En je zonder hem naar huis toe moet
Met een halster in je hand
En je hart vol pijn
Dan probeer je jezelf te overtuigen
Ik mocht niet egoistisch zijn.
Al die tijd met zijn tweetjes
Elke dag samen was een feest
En in al die jaren
Is hij zelf niet één keer
Egoistisch geweest...
*stevige knuffel geeft*quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sure , die had ik gisterquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mag ik ook een mindere nacht hebben?
Komt wel goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook gemistquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:33 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb me al 5 topics terug netjes voorgesteld hoor
Maar dat maakt je voor mij nog steeds nieuw!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:33 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb me al 5 topics terug netjes voorgesteld hoor
Bonquote:Op zondag 10 mei 2009 14:55 schreef timbob het volgende:
Hallo!
* # De newbie vragen
Kom maar op.
# Hoe oud ben je?
26, momenteel
# Sekse?
man
# Woonplaats/ regio?
Utrecht (regio Utrecht)
# Interesses?
knutsellen en muziek luisteren.
# Seksuele voorkeur?
Ik val op het andere geslacht
# Lengte en postuur?
1.86 ofzo? normaal, al mag er volgens sonja bakker vast een paar kilo af, maar ik ga echt niet aan de eierkoeken.
# Hoe lang single?
Officieel sinds de kerstvakantie, effectief een maand of 3
Nu kijken of ik het deze keer een beetje bij kan houden
Nee, ben er nog... was even ergens anders bezig...quote:
Ja je hoeft maar 5 seconden inactief te zijn en je wordt al gecontroleerd hierquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ben er nog... was even ergens anders bezig...
Hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja je hoeft maar 5 seconden inactief te zijn en je wordt al gecontroleerd hier
Jaloers?quote:
Je hoeft maar 5 seconden inactief te zijn en je hebt 3 topics gemistquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je ff een echte foto van mij laten zien!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha
Lieverds, maak me even aan 't lachen alsjeblieft
Ik doe 't niet. Ik doe met je mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha
Nou zeg, het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha
Is ook goedquote:
Rijdt zij ook dan? En was 't gezellig natuurlijk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is ook goed
Oh trouwens, KZ was vanmiddag bij me op stal
Zo krijg je nou roddelsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is ook goed
Oh trouwens, KZ was vanmiddag bij me op stal
Nee, ze rijdt niet, maar t was wel heel gezelligquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Rijdt zij ook dan? En was 't gezellig natuurlijk?
Whehequote:
Ze kwam voor jou dus?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ze rijdt niet, maar t was wel heel gezellig
[..]
Whehe
Jij rijdt?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ze rijdt niet, maar t was wel heel gezellig
[..]
Whehe
Tuurlijkquote:
Ja vast!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TuurlijkMaar ook voor de paardjes hoor
Ja, we hebben samen paardjes gepoetst enzoquote:
Geen poesjes ge-aait?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, we hebben samen paardjes gepoetst enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen poesjes ge-aait?JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De stalkat, Sam
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen poesjes ge-aait?Zo geforceerd dat zelfs luke skywalker er moeite mee heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kutgrap!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:58 schreef timbob het volgende:
[..]
Zo geforceerd dat zelfs luke skywalker er moeite mee heeft
Heb ik nietquote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, fotos van je poesje
Prima, maak ik morgen op stal een foto van Samquote:
met liefdequote:
De oorspronkelijke grap letterlijk en figuurlijk wel jaquote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Prima, maak ik morgen op stal een foto van Sam
natuurlijkquote:
Die mailtjes kan je ook uitzettenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:07 schreef timbob het volgende:
[..]
En met 20 mailtjes in m'n hotmail.
Maar vooral liefde
Post eens een lekkere foto van jezelf danquote:
Ja, maar dan weet ik nooit wanneer ik een berichtje krijg enzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die mailtjes kan je ook uitzetten
Maar de liefde voor smurfjes bovenal
Wil je een scheermesje lenen?quote:
Gewoon af en toe kijken in je foboquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:12 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, maar dan weet ik nooit wanneer ik een berichtje krijg enzo.
Ja, ik ging dus laatst m'n baard er maar weer eens afhalen. was ineens de accu van het scheeraparaat leeg.quote:
Jij met je fotosquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef Cuegirllie het volgende:
je baard?als in .. gewoon echt een baard? of gewoon haartjes?
![]()
Maar het zal er vast komisch uitgezien hebben. fotos?
mag ik ook een keerquote:
En als wij mannen het vragen krijgen we ze wel?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
mag ik ook een keer
ik vraag anders nooit om dat soort dingen
Wanner pm je eens een foto van jou?quote:
Ik heb zowaar iemand vandaag m'n foto gestuurdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En als wij mannen het vragen krijgen we ze wel?
* Ofresca fluistert: "Die wil je niet zien!".quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wanner pm je eens een foto van jou?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Ofresca fluistert: "Die wil je niet zien!".
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
* Ofresca fluistert: "Die wil je niet zien!".
Die heb ik gewoon hoor?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wanner pm je eens een foto van jou?
Ja, zo'n baard.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:15 schreef Cuegirllie het volgende:
je baard?als in .. gewoon echt een baard? of gewoon haartjes?
![]()
Maar het zal er vast komisch uitgezien hebben. fotos?
Niet in mijn pmboxquote:
hmm.. maar baarden kriebelen enzo ./. en schurenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:19 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, zo'n baard.
Bruin enzo.
Geen ZZ-top, maar ook geen perzikfluff.
en nee, ik heb geen foto's van m'n baardgat. helaas.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Alhoewel. Je moet er wel van lachen, of je krijgt braakneigingen! Beetje sterke maag?
Ja, haastige spoedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar dat was voordat ik erachter kwam dat jij een baard met gaten had!
jou?quote:
Aah oke.. dank jequote:
laat maarquote:
Ik heb best zacht baardhaar, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hmm.. maar baarden kriebelen enzo ./. en schuren
Heb je ook een snor?
Met mij welquote:
Ik denk dat je m'n tekst niet helemaal goed hebt gelezen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen snor is in ieder geval een pluspunt.
ik snap dat niet he.. mannen met snor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |