Bij mij als iemand de magnetron aanzettequote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef WhAzAaA het volgende:
bij mij viel mn draadloos altijd uit als er een auto langs reed [ afbeelding ]
draad [ afbeelding ]
Ah, jij typt met een draadloze routerquote:Op maandag 11 mei 2009 23:58 schreef B.E.D het volgende:
Hoe heb je dit topic getypt dan???
Moet ik anders even het internet op een cd-rommetje voor je branden?
Boh gek, als TS zijn draadloos het niet doet, kan hij toch ook niet op teh interwebs, en dus niet op FOK! om een topic te openen.....................maar hij zit toch hier!!!! Dus zijn draadloos doet het toch stiekem wel.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ah, jij typt met een draadloze router
De gluiperd!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:03 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Boh gek, als TS zijn draadloos het niet doet, kan hij toch ook niet op teh interwebs, en dus niet op FOK! om een topic te openen.....................maar hij zit toch hier!!!! Dus zijn draadloos doet het toch stiekem wel.
Lijding? Really? Mensen als jij zouden geen internet mogen hebben.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:11 schreef hipy123 het volgende:
Hij mag mij inderdaad niet, Grmbl.... En kabeltje trekken is zoooon kutwerk... serieus dan moet je dus via 1 of ander telefoon lijding een kabel 2 verdiepingen naar beneden zitten vroeten en random ergens een gat boren en hopen dat ie niet is blijven steken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |