Je had kunnen zeggen, maak je foto's een beetje normaal qua formaat. Niet normaal meer zulke grote foto's. Of zo iets...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik las neuken
verder weet ik niet wat ik met dit topic moet
Sorry, ik wist niet dat er nog users waren die hier op Fok! op een inbel verbinding komen.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:10 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen, maak je foto's een beetje normaal qua formaat. Niet normaal meer zulke grote foto's. Of zo iets...
ah man, zelfs mijn dode opa kan van 100 meter zien dat dat stoplicht op oranje staat.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef SpecialK het volgende:
Het is gewoon zo'n verstoplicht. Dat's nieuw, man.
Vlak voor de tunnel (Daalsedijk) vanaf de binnenstad rechts. Zie plaatje wat ik eerder postte.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Is me nog nooit opgevallen, waar op de Amsterdamse straatweg is dat?
hoek Blokstraat (als de post van Biogarde klopt)quote:Op maandag 11 mei 2009 21:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Is me nog nooit opgevallen, waar op de Amsterdamse straatweg is dat?
Luifel.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:57 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
hoek Blokstraat (als de post van Biogarde klopt)
En als de post van Biogarde klopt, dan is dat wat je voor het verkeerslicht ziet dus niet een stuk gebouw.
Is dat een nieuwe term voor Marokkaan op de hoek?quote:
Kijk uit, neem een knuppel mee, achter op je fiets.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:57 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
hoek Blokstraat (als de post van Biogarde klopt)
En als de post van Biogarde klopt, dan is dat wat je voor het verkeerslicht ziet dus niet een stuk gebouw.
Ik fiets er zo langs, ik zal eens kijken........
First I was likequote:Op maandag 11 mei 2009 21:19 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb een 10 Mbit verbinding dus dat moet wel lukken. Hij zei dat hij niks kon met het topic, ik dacht ik verzin iets...quote:Op maandag 11 mei 2009 21:17 schreef Zaith het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat er nog users waren die hier op Fok! op een inbel verbinding komen.
Ik heb de eerste foto geresized, de tweede foto laat ik groot (het is wel aangegeven). Nu blij?
hoeft niet, het is mijn eigen straatquote:Op maandag 11 mei 2009 22:04 schreef Zaith het volgende:
[..]
Kijk uit, neem een knuppel mee, achter op je fiets.
Sorry.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:51 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
hoeft niet, het is mijn eigen straat
ik kwam er net langs, en ik moet zeggen: redelijk terecht punt van TS
niet dat het nou het verkeer in gevaar brengt of zo, je kunt echt wel zien welk licht er brandt.
maar het is wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vreemd bouwsel zo!
het zijn inderdaad een soort van luifels, ze zitten boven alle kozijnen van dat blok, en ze zitten ECHT DIRECT VOOR dat verkeerslicht. vrij absurd.
nu te donker, zal morgen wat betere plaatjes maken (had TS ook meteen wel wat duidelijker kunnen doen eigenlijk, maar ja)
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef Gripper het volgende:
Ik heb gewoon speciaal vanmorgen even mn normale ritje naar mn werk over dat stukje straatweg laten gaan om te checken of je je aanstelt![]()
Voorlopige conclusie; je stelt je aan. Er is genoeg te zien, en zo'n licht straalt ook kleur uit wat je tegen die overkapping aan ziet weerkaatsen. Zo erg is het allemaal niet.
dat komt op zich wel vaker voor, dan staat er vaak een bord een blauw bord met zebrapad en een rood uitroepteken voor de automobilisten, om te waarschuwen dat de voetgangers ook groen hebbenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:58 schreef J.Herrer het volgende:
Ik was laatst ook ergens waar zo'n stoplicht was, als ie op groen staat mogen mensen oversteken (zonder zebrapad) en de auto's die rechts willen afslaan mogen dan ook doorrijden
Gevolg is dat de mensen snel moeten rennen of moeten wachten tot het rood licht is![]()
extra ongelukken zullen er inderdaad niet gebeuren, TT is wat dat betreft overdreven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:53 schreef Gripper het volgende:
Ik heb gewoon speciaal vanmorgen even mn normale ritje naar mn werk over dat stukje straatweg laten gaan om te checken of je je aanstelt![]()
Voorlopige conclusie; je stelt je aan. Er is genoeg te zien, en zo'n licht straalt ook kleur uit wat je tegen die overkapping aan ziet weerkaatsen. Zo erg is het allemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |